Ok, zou je voortaan niet meer bij je topictitel willen zetten dat het komisch is, want dat kunnen we beter zelf bepalen denk ik. Ik vind het namelijk niet komisch, want ik snap de grap geloof ik niet eens. Tenzij de grap is dat dat monster een ijsje wil en zijn bril niet op heeft en dan per ongeluk die man opeet, met tanden ook...meestal lik je aan een ijsje, maar dat terzijde.
De tekening zelf is plaatselijk best mooi getekend, zo ben je best goed in arceren. Maar als ik dan die streepjes om het ijsje zie of de slordige schaduw op de grond...nee...
Doet me denken aan de tekeningen die ik en mijn 2 middelbare-school-vrienden altijd tekenden, en die alleen wij hilarisch vonden. Dus jullie vinden jullie tekeningen dan misschien hilarisch, andere mensen snappen jullie humor waarschijnlijk niet, dus ik denk dat je niet zo heel veel positieve reacties kan verwachten...maar ik moet wel oppassen met het praten voor anderen...