![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb het niet gestopwatched.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het voorkomt rommel in bed. ![]() Zo, dat jullie het weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Had 'm al zo erg opgegeilt dat bij de eerste beste 'beweging' het over was. En hij kon niet door (maar dat vergeef ik hem, het was leuk genoeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben blij dat het nu ook zonder kan. En het kan ook nog eens vaker zonder condoom, anders is er toch een soort drempel. Nu kunnen we in principe even snel neuken als daar animo voor is, en is het niet zo dat er voor iedere keer een rubbertje uit de mouw geschud moet worden. |
![]() |
||
Citaat:
en dan al die jongens die hun meisje opgeilen en dat het meisje alsnog niet kan komen dan? jongens kunnen zich gewoon niet inhouden! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens, wrom zou je het meisje neit tijdens het voorspel al 'n xtje kunnen laten komen(niet noodzakelijk, maar soms wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat justhanna zegt is natuurlijk onzin. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je begrijpt wat k bedoel ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Gewoon een kwestie van oefenen,oefenen en oefenen ![]() Citaat:
![]() Good luck! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij als jongen binnen bijv. 30sec al klaarkomt. Is dat voor een meisje niet erg leuk ..lijkt mij? Bedoel "wij" moet ook aan onze trekken komen ![]() Niet waar vrouwen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik bedoel is, hoe kan het nou weer dat ik door vaak seks te hebben op een gegeven moment minder makkelijk (lees: minder snel) klaar kom? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|