Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik dus gedaan. Ik ben echt zo iemand die zegt wat ie denkt en er dus probeert niet omheen te draaien. Maar ik kon het hem toch niet goed uitleggen. Hij zei natuurlijk zo van: en ik wil alleen jou en ik ben zo bang dat je het uit wil maken de laatste tijd. Dat vind ik natuurlijk wel lief enzo maar ja ik ga me er toch niet beter door voelen. Hij beseft niet dat met wat hij deed hij me echt kan raken en me nog onzekerder te laten voelen. Ik ga het vandaag nog es goed proberen uit te leggen mar bedankt voor het advies.
||
Citaat:
Maar ik zit zo in de put (scheiding ouders, verhuizing beste vriendin) dat ik echt zijn volledige steun nodig heb. En als hij dan nadat hij bij mij is geweest met zijn vrienden uit gaat komt dat wantrouwen weer. En heb ik het gevoel dat hij me gebruikt. heel erg bedankt en ik heb heel erg veel aan elk advies dat jullie geven omdat ik het zelf moeilijk kan uitleggen.
|
Verwijderd
|
heb je dan ook dat het "anders" voelt dan eerst?
Dat je eerst zeg maar wist dat hij van je hield en het overal aan merkte, aan hoe hij deed, en hoe hij keek......en dat je nu dat gevoel niet meer hebt, en dat het daardoor net lijkt alsof het niet zo is en dat het daardoor lijkt alsof hij je gebruikt... dat heb ik nu namelijk..... ![]() ![]() sterkte *knuffel* Alicia |
![]() |
||
Citaat:
Niet als we alleen zijn als hij bij me is Maar wel als hij dan laat s'avonds naar zijn vrienden gaat als hij bij mij is geweeest. Ik was eerst bij de deur blijven staan om te horen wat ze zeiden (was nieuwsgierig naar jongenspraat) en toen zei zijn vriend meteen van: en hoevaak hebben jullie het gedaan? en toen zei hij: niet want ze is ongesteld, best jammer en toen voelde ik me gebruikt ook al weet ik dat hij het niet zo bedoelde.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Liefde & Relatie |
beetje vaag rampenstamper | 4 | 01-03-2004 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin met slordige contacten Last Resort | 13 | 13-09-2003 19:19 | |
Psychologie |
Ik vroeg me af.. Cheops | 18 | 08-03-2003 09:22 | |
Liefde & Relatie |
Je weet dat de jongen je leuk vind maar gelooft het gewoon niet.......wil het niet .. #lamelodiadelmare# | 9 | 30-03-2002 12:05 |