Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 20:54
rampenstamper
rampenstamper is offline
Ik ken een hele aardige, grappige en slimme jongen. Zit in dezelfde 'klas'. Vooral in het begin van het jaar was ik nogal onzeker en ik heb het probleem dat ik jongens snel leuk vind. Hem ook, maar vrijwel meteen kwam ik erachter dat hij wel blij was met zijn vrijgezellenleventje. Ik zag hem toen ook als gewoon een goeie vriend. Ik kon (en heb dat ook vaak genoeg gedaan) aankloppen bij hem als ik weer 'ns 'problemen' had op liefdesgebied. (Geen vriendjes gehad oid verder)
Op school zei hij heel af en toe dingen als 'lekker ding' enz.. Laatste tijd werd dat wel vaker, maar ik zag er niks in omdat ik hem daarvoor te goed kende zeg maar. Niet dat hij dat bij andere meiden ook zei, maargoed. Nou zit er bij mij ook een meisje in de klas, die een goeie vriendin is geworden, en die begon toch dingen te vermoeden. Ik wuifde alle dingen als: 'En hoe zit het nou met jou en (...)?' gewoon weg. Zag er echt niks in. Toen ik ik tegen hem op msn zei: '(...) denkt dat er iets tussen jou en mij gaat komen.' Hij: '(iets als: fuck off (naam van vriendin) maar daarna: nou moet ik wel zeggen dat ik... eh ja... hoe zal ik het zeggen... jou een ontzettend lekker ding vind . daarna: 'Maar dat is niet relevant'. Alleen hij weet ook al van mij nu dat ik hem ook zo over hem denk. Ik kan ook nog steeds heel erg goed met hem opschieten alleen naar mijn mening flirten we wat meer zeg maar.
Toen ik zei dat die vriendin van mij had gezegd dat ze ons ging koppelen, zei hij alweer: 'fok of (...)' ed maar het is nou net zo dat hij haar ook niet heel erg mag.
En later, ik sprak hem aan op msn, zei hij dat hij het nogal druk had, maar ook: spreek je later (K). Daarna nog wel meer gesprekken gehad, maar die gingen niet echt ergens over .
Ok, het is misschien een beetje warrig verhaal geworden, maar ik heb toch meningen van mensen nodig omdat ik niet pcies weet wat ik er mee moet. Misschien ook helemaal niks, mja.
Oud 01-03-2004, 21:04
Verwijderd
Nouja, de kans bestaat dat ie alleen seks wil natuurlijk maar misschien wil die je daar niet voor gebruiken. Tenminste, ik kan me dat van mezelf indenken. Maar je kan er beter bij hem zelf achter proberen te komen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:04
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Tja ik heb ook zoiets gehad... Die jongen zag er gewoon echt goed uit
Ik heb een keer met 'm gezoend en daar is het toen bij gebleven. Dat het daarbij bleef in vooral van mijn kant gekomen, maar ik heb nou niet echt de indruk dat hij daarmee zit.
Ben je écht verliefd op 'm? Bij mij was dat niet zo iig.
Dat maakt opzich ook wel weer uit denk ik....
Denk je dat hij je écht heel leuk vindt??? Of alleen maar voor één keertje 'iets'? Daar moet je toch echt eerst maar eens achter zien te komen denk ik... suc6
Oud 01-03-2004, 21:20
Verwijderd
Je kunt kijken of het iets wordt, maar ga je niet opdringen. Ik heb een keer hetzelfde geval gehad: we zaten altijd bij elkaar, hadden supergesprekken, belden, schreven, hij noemde mij lekker ding, we knuffelden enzo. Voor iedereen was het duidelijk dat we iets hadden, maar toen ik erover begon, is ie zich van me gaan afkeren en uiteindelijk zei hij niets meer tegen me.
Dus aangetrokken zijn, wil nog niet altijd zeggen dat ze meer willen...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:35
rampenstamper
rampenstamper is offline
Dank jullie wel voor advies en begrip
Reageren

Regels voor berichten