Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 18:34
lake bodom
lake bodom is offline
hm ik heb een heel raar gevoel..
ik vind me vriend namelijk heel leuk en ben ook nog wel verliefd denk ik..
maar soms hebk echt t gevoel dat t niet lijkt alsof we wat hebben. maar t lijkt ook weer van wel.. en soms zit ik te twijfelen ofk t nou zou uitmaken... maar dan denk ik ook weer van, neej ik wil hem niet kwijt.
want bijvoorbeeld met uitgaan, ik ging altijd gewoon met hun.. ja dan met andere vrienden mee, maar die gaan niet meer. en ik ga nu dus ook niet meer. en me vriend wel..
maar die vraagt ook nooit ofk mee ga ofzo.. hij zegt dat ie er niet echt behoefte aan heeft om me dan te zien ofzo. en hij hoeft me ook niet meer dan 3 /4 keer in de week te zien, hij zegt dat t anders gaat vervelen enzo. maar hij zegt wel dat ie verliefd op me is enzo.. maar kweetut gewoon niet meer, wat ik moet doen enzo...
beetje vaag allemaal, maar please help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 18:39
sas_andrea
sas_andrea is offline
hhmmzz, is inderdaad vaag. Het klinkt in iedergeval niet super. Ik denk dat jullie er serieus over moeten gaan praten... want zo is t ook niks... Ik zou in iedergeval helemaal gek worden in jouw situatie.
Oud 11-02-2002, 18:41
Tsoenami
Tsoenami is offline
om te beginnen, als je je vriend 3/4 keer in de week ziet, dat is toch niet echt weinig h! Ik zie de mijne maar 1 keer, en nu is het zelfs al langer geleden dan een weekje. Dat komt wel door de afstand bij ons maar toch. Hij heeft misschien wel gelijk dat wanneer je elkaar elke dag ziet, dat het dan rapper verveelt. Je moet ook nog tijd maken voor je andere vrienden, weet je wel. En als je elke dag met je vriendoptrekt is dat wel een beetje moeilijk, niet? Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken. Als jullie een goede realtie hebben zal hij wel zeggen wanneer hem iets dwarszit. En hij zegt toch nog steeds dat hij je graag ziet?
Probeer gewoon je niet te snel zorgen te maken, alles zal wel op zijn pootjes vallen hoor. En als er jou iets dwarszit, praat dan gewoon eens goed met hem, samen geraken jullie er wel uit!
Oud 11-02-2002, 21:02
snoopy
snoopy is offline
ik vind 3/4 keer per keer echt niet weinig (of bedoelde je driekwart )!! Eerder best veel. En dat-ie je niet vaker dan zo veel wil zien, is ook niet zo vreemd, hoor... ik zou ook een beetje vermoeid raken als ik m'n vriend 24/24 7/7 zou zien. Ik zou je echt niet druk maken, hoor.
Oud 11-02-2002, 23:24
Psychoot
Psychoot is offline
3 a 4x in de week..... zag ik haar maar zoveel. Kzie der 1x in de 2 a 1 week
Reageren

Regels voor berichten