Advertentie | |
|
![]() |
|
* houdt zijn verleden angstvallig verborgen achter zich *
kijkt naar de toekomst en ziet een huwelijk met highlight over 9 jaar.
||
Citaat:
ik weet net maar ik als jonge herken zoo snel alle players.. ennu dan zoen je toch niet met um de 1ste avond.. dan zie je meteen hoe player hij is.. dus ook voor jouw eigen shuld
|
uhmmz,
het is ook bijna altijd zo.. dat die lui altijd gewoon eerst super aardig zijn.. en blabla... dan denk je... OWW, valt wel mee met het 'playerschap'.. En dan zoen je alsnog met die lui en dan.. damn, das et kutst ![]()
||
Citaat:
waarom zoen je dan alsnog met um.. weer eigen schulkd
||
Citaat:
Waarom zijn er altijd naïeve meisjes die op hun 'lieve-woorden' ingaan?
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou eigenlijk zouden ze bordjes moeten ophangen bij de disco's, café's en andere uitgaansgelegenheden. ![]() "Verboden voor players" of "Verboden te zoenen met de gene die je nog maar net 'kent'" ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens na een avond ken je niemand, meisjes die de eerste avond kussen zijn gewoon dom. Je kan toch echt pas op iemand houden als je die persoon kent. dus al die meisjes kussen gewoon players, zonder iets anders dan oppervlakkige aantrekkingskracht te voelen, en zonder ze te kennen dus moeten ze later niet klagen. ![]() |
![]() |
|
mjah het zijn altjid de meisjes die er problemen van maken
en als ze ELKE KEER weer moeilijk doen omdat ze geplayed zijn ZOEN DAN GEWOON NIET NA 1 AVOND en w8 een dagje ofzow af. of 2. (niet 1 week wnt dan wil ie weer playen doh) dan weet je toch wa ie voor je over heeft.. meisjes die zich late playen en dan nog boos worden dat ze geplayed zij nzjin gewoon dom
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *nog verder offtopic*: ik heb wel een keer een banaan gehad, die helemaal kaarsrecht was... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ow en even ontopic: tsja.. wat kan ik daar eens over zeggen.. ben een keer in aanraking gekomen met een player-lookalike, maar gelukkig kwam ik erachter dattie me liep te belazeren voor we hadden gezoend oid.. duz ik heb hem gelijk genegeerd.. aan dat soort mensen moet je echt geen aandacht meer schenken.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #123 Verwijderd | 364 | 08-02-2016 09:46 | |
Muziek |
Negerposse Kip-en-Eend | 70 | 26-06-2003 14:48 | |
De Kantine |
Wanneer wilde je je hoofd.. Verwijderd | 49 | 24-04-2003 07:48 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 | |
Liefde & Relatie |
Dit heb ik net verstuurd... Rabbi Daniel | 17 | 15-02-2002 22:00 |