Oud 06-12-2004, 15:40
lo0lly
lo0lly is offline
Hejz...
Ik weet niet of jullie me kunnen helpen, want ik kom er zelf niet meer uit
Ik heb een vriend(gewoon vriendschappelijk), maar die heeft een hekel aan twee andere vrienden en een vriendin van mij, en hij wil nou dat ik daar niet meer (vaak) mee omgaan, maar dat lukt me dus echt niet, en vinden jullie dat ik dat van hem moet pikken, of heeft hij gelijk? moet ik meer tijd aan hem besteden en echt die andere niet meer zien? en wat moet ik tegen hem/hun zeggen?
ik weet niet of jullie me kunnen helpen, maar hoop ut wel
xxx
lo0lly

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 15:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2004, 15:43
luchtballon
luchtballon is offline
Nee, mijn vriend bepaalt niet voor me wie ik zie. Wat heeft hij daar nou weer mee te maken.
Maar hij kan wel aan me vragen hem meer te zien als hij zich achtergesteld voelt, maar das iets heel anders vind ik.
Oud 06-12-2004, 15:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je moet tegen je vriend zeggen dat-ie 's een keer normaal doet.
Oud 06-12-2004, 15:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Neen dat mag hij niet. Jij gaat graag met ze om, en dat heeft hij maar te accepteren. Dan gaat hij maar niet met jou mee, naar hen toe. Misschien ziet hij hen als bedreiging voor jullie relatie, omdat je het hier onder andere over 2 vrienden van het mannelijk geslacht lijkt te hebben, ga je erg goed/close met hen om? Misschien kunnen jullie het er gewoon eens over hebben. Hij mag/kan het je in iedergeval niet verbieden, vind ik dan. En oké, stel je besluit ermee akkoord te gaan, en het is over 3maanden uit met je vriendje.. dan ben je iedereen kwijt... is dat het wel waard?

succes
Oud 06-12-2004, 15:48
-bambi-
-bambi- is offline
Tuurlijk moet je dat niet pikken!
Het zijn toch jouw vrienden?
Wat heeft hij daarmee te maken?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:50
lo0lly
lo0lly is offline
Citaat:
HvJ schreef op 06-12-2004 @ 16:48 :
Neen dat mag hij niet. Jij gaat graag met ze om, en dat heeft hij maar te accepteren. Dan gaat hij maar niet met jou mee, naar hen toe. Misschien ziet hij hen als bedreiging voor jullie relatie, omdat je het hier onder andere over 2 vrienden van het mannelijk geslacht lijkt te hebben, ga je erg goed/close met hen om? Misschien kunnen jullie het er gewoon eens over hebben. Hij mag/kan het je in iedergeval niet verbieden, vind ik dan. En oké, stel je besluit ermee akkoord te gaan, en het is over 3maanden uit met je vriendje.. dan ben je iedereen kwijt... is dat het wel waard?

succes
haha waarom denkt iedereen dat het om mijn vriendje gaat? maar inderdaad ik denk wel dat je gelijk hebt, thanxjewel voor het advies dus
xxx
lo0lly
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:51
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
HvJ schreef op 06-12-2004 @ 16:48 :
En oké, stel je besluit ermee akkoord te gaan, en het is over 3maanden uit met je vriendje.. dan ben je iedereen kwijt... is dat het wel waard?
Het is notabene niet eens haar vriendje, hij is een gewone vriend.
Ik zou me eens gaan afvragen of ie wel zo'n goede vriend is als ie dat van je eist.. Volgens mij kun je hem beter laten vallen dan die drie andere vrienden..

[edit] tegelijkertijd postte je zelf dus al dat t niet je vriendje is, iedereen denkt dat denk ik omdat je alleen al overweegt te luisteren naar hem [/edit]
Oud 06-12-2004, 15:56
elledc
elledc is offline
Als die vriend zeeeer veel voor mij zou betekenen dan zou ik toe in staat zijn anderen te laten schieten voor hem.
Dat is toch niet zo vreemd!
En trouwens wie zijn wij daarover te oordelen, doe dan toch waar jij zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
lo0lly schreef op 06-12-2004 @ 16:50 :
haha waarom denkt iedereen dat het om mijn vriendje gaat? maar inderdaad ik denk wel dat je gelijk hebt, thanxjewel voor het advies dus
xxx
lo0lly
Sorry verkeerd opgevat dan moet je het al helemaal niet overwegen, mieter op.. wat is je meer waard, die ene vriend.. of die 3 andere mensen die jij wel graag ziet/spreekt?
Oud 06-12-2004, 16:07
lo0lly
lo0lly is offline
Citaat:
HvJ schreef op 06-12-2004 @ 16:58 :
Sorry verkeerd opgevat dan moet je het al helemaal niet overwegen, mieter op.. wat is je meer waard, die ene vriend.. of die 3 andere mensen die jij wel graag ziet/spreekt?
hm...ze zijn me alle vier heel veel waard dus ik ga proberen met hem te praten, maar hij kan daar echt heel kinderachtig in zijn, als ik met een van die drie praat begint hij me gewoon te nergeren ofzo... ik vraag me echt sirieus af of dit wel normaal is
xxx
lo0lly
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:10
Lorelei
Lorelei is offline
Ben je gek geworden. Als het je vriend zou zijn, zou ik het al kinderachtig vinden als hij het van je zou vragen. Maar hij slaat echt alles.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:17
gekkie:D
gekkie:D is offline
Nee dat mag hij niet!!! Hij is je iig een verklaring schuldig... Want waarom mag je niet met ze omgaan?
Suc6
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:20
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
iemand die je iets verbied terwijl hij/zij daar nix over te zeggen hebt kan je maar beter dumpen. zoek betere vrienden.
die mensen maken je alleen maar ongelukkig.
Oud 06-12-2004, 17:57
Verwijderd
Ik vind dat hij zoiets best kan zeggen, wat jij ermee doet moet je zelf weten en er is altijd een gulden middenweg... al helemaal als het je vriendje niet is.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:57
igfy
igfy is offline
waarom vindt die vriend dat dan, is hij bang dat die andere mensen een slechte invloed op je hebben ofzo? of is het persoonlijk tegen die andere vrienden gericht. Als ik hetzelfde zou hebben zou ik inderdaad eens gaan kijken hoe een goede vriend die vriend eigenlijk is, en wat zijn bedoelingen zijn...
Oud 06-12-2004, 18:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
whahaha
dat je dat nog serieus overweegt ook
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:17
WolterB
WolterB is offline
Echte vrienden respecteren jouw andere vriendschappen
Oud 06-12-2004, 18:31
waves
waves is offline
dat hoef jij niet te accepteren van hem. Het zijn toch jouw vrienden, niet de zijne...

je kunt m misschien eens vragen waarom hij er zo over denkt.

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:41
Gammaray
Gammaray is offline
Iemand die zulke eisen stelt is geen vriend.
Oud 06-12-2004, 20:26
Mara
Mara is offline
Vraagje: Hoe oud is je vriend?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 01:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
LOL, Ik moest gelijk weer aan m'n verkeersexamen denken, toen ik op moest voor m'n scootercertificaat: 'mag dat?'

Nou, dat bepaal jij, he. Jij bepaalt wat je wilt laten of niet voor die vriend. Ik persoonlijk zou het niet van hem pikken. Ik persoonlijk zou als goede vriend ook nooit zoiets van iemand vragen. Als hij problemen heeft met een paar van je vrienden, gaat híj daar maar niet mee om, maar jij mag toch zeker zelf wel bepalen met wie je omgaat?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 08:13
lso
lso is offline
De beslissing ligt bij jou.. Maar ik vind dat de meesten een beetje te fel reageren wb die vriend van jou.. Weet jij welke reden erachter zit...?

x
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 10:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lso schreef op 07-12-2004 @ 09:13 :
De beslissing ligt bij jou.. Maar ik vind dat de meesten een beetje te fel reageren wb die vriend van jou..
...Want...?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 10:57
Verwijderd
In een echte vriendschap ga je mensen niet verbieden om met andere mensen om te gaan .
Iemand kan hoogstens aanraden om dat niet te doen, als die andere mensen een slechte invloed zouden kunnen hebben (crimineel of aan de drugs zijn bijvoorbeeld). Maar het blijft jouw keuze.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 11:01
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 02:04 :
LOL, Ik moest gelijk weer aan m'n verkeersexamen denken, toen ik op moest voor m'n scootercertificaat: 'mag dat?'
'je vriend verbied je om rechstaf te slaan. mag dat ?'
Oud 07-12-2004, 11:13
DvoorA
DvoorA is offline
tuurlijk mag hij dat niet.

besides, je bent 13, je hebt nog jaaaaaaaren om vrienden te vinden die beter bij je passen dan dit figuur. Maak je niet druk en ga lekker met je echte vriendinnen nijntjestassen shoppen.
Oud 07-12-2004, 11:16
ilse
ilse is offline
helemaal als hij een gewone vriend is, hij heeft echt geen recht jou dingen te verbieden! mee praten en anders weg ermee, want zo is t geen leven.
Oud 07-12-2004, 11:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-12-2004 @ 12:13 :
Maak je niet druk en ga lekker met je echte vriendinnen nijntjestassen shoppen.
*ROFL
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 13:25
alpha
alpha is offline
pff die vriend wil jou dus helemaal voor jezelf hebben. wat een sukkel, niet naar luisteren dus!! Tenzij hij er een serieuze reden voor heeft, (die anderen trekken je de goot in, bijv) maar dan nog blijft het volledig JOUW keuze wat je doet.
Oud 07-12-2004, 13:26
lo0lly
lo0lly is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-12-2004 @ 12:13 :
tuurlijk mag hij dat niet.

besides, je bent 13, je hebt nog jaaaaaaaren om vrienden te vinden die beter bij je passen dan dit figuur. Maak je niet druk en ga lekker met je echte vriendinnen nijntjestassen shoppen.
haha nijntjestassen rulez maar oke jullie hebben gelijk(allemaal ) ik heb met hem gepraat en het "mag" weer, thanxjuwel voor al advies heb er echt wat aan gehad
xxx
lo0lly
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:56
Draakje83
Draakje83 is offline
Nou ik kan me best voorstellen dat als je vriendje die andere vrienden van je niet mag, dat hij dan wil dat je daar dan minder mee omgaat.

Mijn broertje had vroeger een vriendje toen ie 13 was en die was echt niet om uit te staan echt en een hele slechte invloed op hem. Altijd maar klieren en vooral ook mij klieren
De sfeer was ook niet al te best thuis, veel geruzie enzo.
We brachten zelfs onze moeder een keer aan het huilen.

Nou gelukkig zijn ze op gegeven moment geen vrienden meer en zelfs een beetje vijanden geworden. Nu kunnen ik en mijn broertje weer goed met elkaar overweg ^^

----

Die ene vriend en die andere vrienden liggen elkaar misschien niet zo op een zelfde manier als bij die vriend van mijn broertje en mijzelf.

Ok het is niet helemaal vergelijkbaar, want ik had toen ook een hekel aan mijn broertje, maar ik wil gewoon zeggen dat ik het me wel kan voorstellen dat je vriend wil dat je niet met die andere vrienden van je omgaat.

----

Heb je trouwens al gevraagd waarom hij ze niet leuk vind?
Oud 07-12-2004, 22:26
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-12-2004 @ 12:01 :
'je vriend verbied je om rechstaf te slaan. mag dat ?'
Oud 08-12-2004, 18:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou het niet pikken. Dat jij omgaat met mensen die hij niet kan uitstaan is zijn probleem, niet het jouwe.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten