Scholieren.com forum
Beantwoorden
Oud 09-02-2005, 18:34
heeej
vinden jullie dat je in een relatie nou echt de meeste tijd verliefd moet zijn of is houden van genoeg?
want ik heb nu 9 maanden met mn vriendin maar ben echt al een tijd niet verliefd ofzo en zij nog altijd wel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:45
Na een tijdje kom je weer uit die roze wolk, down to earth. En dat is maar goed ook, want verliefdheid is in wezen pure verstandsverbijstering, en als we altijd maar verliefd zouden zijn, zou er niets meer uit onze handen komen, zou de wereld knarsend tot stilstand komen, met alleen maar knuffelende stelletjes als enige actie.

Bij de een gebeurt dat vlugger dan bij de ander. Dat is helemaal niet erg, het gaat er maar om of die verliefdheid in de tussentijd is ontwikkeld naar houden van, of dat er gewoon niets meer is.

En het komt bij vlagen altijd weer even terug.

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:54
Verwijderd
Meer iets voor L&R... tenminste heeft weinig met seks te maken...

Verder praat je erover alsof je er geen klap meer aanvindt. Hmm ik zou er maar eens goed over denken wat je wilt met haar.
Natuurlijk gaat verliefdheid wel over na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:28
Verwijderd
-> l&r
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:31
nee, je kan denk ik niet altijd verliefd zijn, maar wel gruwelijk veel houden van. Als je geen van beide hebt, zit de relatie denk ik niet helemaal snor.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 08:39
meestal neemt iig de hevigheid van die verliefdheid af, maar dat wordt (als alles goed gaat tussen jullie) meestal omgezet in 'houden van'.

en t komt idd over alsof je t allemaal maar onzin vindt. ( = sarcastisch)

Soortgelijke topics

Normale versie Uitloggen