Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik speel met fortuna en heb in 1ste seizoen meteen de amstel cup gepakt + een 4de plaats achter de top 3
de seizoen kwartfinale amstelcup + 6de plaats +3de ronde uefa 3de seiz 3de ronde intertoto, kwartfinale amstelcup en sta momenteel 3de achter ajax en psv ben een van de weinige trainers die nog niet is ontslagen of opgestapt ik heb het zelfde probleem als Kezmanian Devil met nac heeft totaal geen geld om spelers te kopen moet het dus doen met spelers die transfervrij raken of heel heel goedkoop zijn valt het jullie ook zo op dat andere clubs af en toe maar lukraak wat spelers kopen ------------------ FORTUNA SITTARD 4-EVER, FC LIMBURG NEVER [Dit bericht is aangepast door DannyH (31-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vooral Celtic, Glasgow Rangers, Bayern, Inter en Real Madrid ja. Ik ben trouwens Brighton and Hove Albion uit de Engelse 2e divisie. 1e seizoen moest ik degradatie ontlopen, ik werd 1e ![]() Nu ben ik 2e seizoen, op de helft van het seizoen(23 wedstrijden) sta ik 4e, heb dus alle kans op promotie. Faciliteiten zijn triest, geen goede trainings faciliteiten + een gehuurd stadion waar maar 7000 mensen in kunnen. Opstelling; GK; Rhys Evans(Chelsea huurling) DL; Leonard DR; ? weet zo niet DC: Teddy Lucic DC; Henning Berg DMC; Simon Morgan MC; Phil Mulryne MC; Kennedy Bakircioglu MC; Geoff Pitcher SC; Jeremi Aaliardé(arsenal huurling, topscorer) SC; Zamora/Fallon |
![]() |
||
Citaat:
|
Heb met Watford
1x Landskampioen 2x Landskampioen 2e 1x Landskampioen 3e 1x Champions League 1x Champions League 2e 1x Europese Supercup 1x Wereldbeker voor clubteams 3x League Cup 2x League Cup 2e 1x FA Cup 2e Zit nu in 2014
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 12:26. |
![]() |
|
Als je goeie spelers wil hebben moet je absoluut deze kopen
Isaak Okoronkwo Julius Aghahowa Stipe Pletikosa En als je een grote club ben moet je Rafael Van der Vaart kopen!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
yep beam heeft gelijk. Ik speel zelf altijd met feyenoord maar geld was in begin wel heel slecht.. gelukkig ben ik zo goed dat ik me eruit weet te redden.(me is CM n00b rofl)
|
Ik hou er zelf niet van om in de nederlandse competitie te spelen, als ik het doe ben ik met excelsior ofzo... Wil altijd een klein cluppie zo groot mogelijk maken!
|
![]() |
Hehe
Heb eerst met Ajax 13 seizoenen gedaan. Alles gewonnen wat er te winnen viel Daarna ben ik begonnen met een club uit de Engelse derde divisie: Darlington. Binnen 5 seizoenen stond ik de Premier League. 2 jaar later won ik weer alles wat er te winnen viel ![]() Nu ben ik bezig met Dumbarton uit de schotse derde league. Speel nu na drie seizoenen in de eerste league. Heb nog kans op promotie naar Premier. Verder ben ik tijdens mijn periode bij Ajax coach geweest van Zweden. Ook alles gewonnen. Gebruikte Ajax gewoon als opleidingsinstituut. Wel geinig Bij Darlington Coachte ik het Nederlands elftal. WC en EC geworden. Derde bij Intercontinental Cup ofzo...
|
Ik speel met Milan en word soms Roma nog kampioen, verlies ik weleens de Coppa Italia finale en soms haal ik de finale vd CL niet, verder win ik standaard de WB voor clubteams. Ik zit in 2010 en heb een transferfund van rond de E 275M+. Word wat saai op die manier. Ook omdat de gemiddelde leeftijd van Roma, Lazio, Real en Inter 33 jaar is en bij mij 26.
Dat is wel jammer, dat je concurrenten weinig aan verjonging van hun selectie doen.
Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 09:33. |
![]() |
|
Hehe, voor een ploeg die mooi voetbal speelt is P.Okon onmisbaar natuurlijk, je moet je grasmat goed onderhouden
![]() Nee, was gewoon goedkoop en goed genoeg voor de first division. Die taktiek komt gedeeltelijk van een site. De 2 versies geleden heb ik een soort 4-3-3 taktiek van een site gehaald. Leek een beetje op deze, alleen dan met 3 centrale spitsen en de middelste van de 3 centrale middenvelders speelde tussen verdediging en middenveld. Die taktiek heb ik aangepast. Werkt heel goed!
|
ja, ik gebruik ook elke versie ongeveer dezelfde teactiek. Ligt ook een beetje aan de spelers. Dyer en Gattusso zijn erg goed deze versie dus speelde ik met een DML en DMR, terwijl die in de vorige versie op ML en MR zouden spelen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
championship manager kennyke16 | 7 | 02-09-2002 12:32 | |
Games |
championship manager 01-02 OLD DIRTY BASTERD | 4 | 28-06-2002 16:09 | |
Games |
Wie kan me wat vertellen over Championship Manager 6 voor de PC??? King_Jaspa | 28 | 03-03-2002 23:24 | |
Games |
Championship manager 01-02 kvaklaas | 1 | 10-10-2001 12:54 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 7 | 23-09-2001 21:42 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 1 | 20-09-2001 21:45 |