Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niets van Cm6, ik denk dat je cm01-02 bedoeld. Trouwens, als er een CM met een nummer uitkomt is dat nog altijd CM4, omdat 1,2 en 3 zijn geweest. Kijk! http://www.sigames.com/eng/softography_cm4.shtml Hoe kom je aan die CM6 onzin! ------------------ Vidi Vici Veni - Ik zag, overwon en kwam. [Dit bericht is aangepast door Kirk22 (23-02-2002).]
|
![]() |
[QUOTE]Kirk22 schreef:
let op, eenvoudige wiskunde: in CM1, 93-94, 2, 96-97, 97-98, 3, 99-00, 00-01 en 01-02 kon het wel... Nu mag je voor een 6 nog 1 keer raden. ![]() Sorry hoor, maar CM is het meest uigebreide managerspel ter wereld. Het heeft vele concurrenten gewoon voor lul laten staan, zo goed is het. Dus 'ja' je mag ervan uit gaan dat je ook Telstar en Heracles kan managen in CM4. ![]() [/QUOTECool! maar ik dacht het misschien van niet, omdat ik er niks over heb gelezen op die sites. (daar nemen ze alleen engelse clubs als voorbeeld) Latrs King Jaspa
||
![]() |
Citaat:
Eindelijk een echte CM fan gevonden ![]() Ik speel het spel ook al 4 jaar, en kan er maar niet genoeg van krijgen, CM 01/02 heb ik trouwens wel illegaal gekocht omdat ik geen zin had om 90 gulden te betalen voor een simpele update + nog wat extras die ik toch niet gebruik zoals Fog of War optie waarbij sommige stats niet beschikbaar zijn en de notitie optie. Ik zit trouwens wel met smart te w8en op CM 4 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja: koop Lunden
|
![]() |
Gvd ik krijg hem pas vanavond,en ik kan niet wachten! Ik denk dat ik lekker makkelijk begin met Feyenoord ofzo.
Zijn de prijzen van de spelers trouwens realistisch??? Betaal je voor een wereldspits ook rond de 100 miljoen???
||
Citaat:
nee, voor een gode spits betaal je ongeveer 30 tot 40 miljoen Euro. Ik heb net Rio Ferdinand van Leeds en Kyron Dyer van Newcastle gekocht. Rio voor 30 en Dyer voor 25M Euro. Spitsen heb ik genoeg. Ik koop meestal goedkope talentjes als Lunden, Kallstrom of Huntelaar. ------------------ Vidi Vici Veni - Ik zag, overwon en kwam. [Dit bericht is aangepast door Kirk22 (24-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Ik speel nu met Chelsea, 3e seizoen, opstelling; GK; Ruslan Nigmatullin DC; Taribo West DC; John Terry DC; Marcel Desailly DMC; Emmanuel Petit/Owen Hargreaves MC; Zenden/Kallstrom MC; Lunden AMC; Juninho Paulista SC; Leon Knight(topscorer) SC; Bernardo Romeo SC; Zlatan/Hasselbaink ![]() West heb ik trouwens gratis gehaald en over een week verhuist ie naar Milan voor €30 miljoen ![]() |
![]() |
|
Milan seizoen 2 / 3
K: Costanzo (Abiati / Chiotis - net gekocht oet toch maar eens een keuze maken denk ik) DC (3x): Maldini, Ferdinand, Laursen/Yepes DML: Kaladze/Sergino DMR: Dyer MC (2x): Donati, Gatusso AMC: Rui Costa SC (2x): Sjevchenko, Inzaghi/Lunden/enz. Ik wissel naar tegenstander, uit/thuis, belangrijkheid vd wedstrijd.
|
Verwijderd
|
vraagje, ik probeer hem nu te downloaden op Kazaa.. maar ik geloof niet dat het maar 50MB is.. Tenzij wedstrijden niet gesimuleerd worden natuurlijk.. Kan iemand me vertellen of dit het geval is?
Ik speelde altijd Permiership Manager '98.. Ik hield wel van een uitdaging, met Cardiff City (3de divisie Engeland, voor de dommen) de championsleague drie keer op rij winnen zonder nieuwe spelers te kopen (dus wel jeugdopleiding ![]() ![]() Weet iemand anders nog een andere site waar ik het hele spel zou kunnen downloaden? Of vraag ik nu naar Warez sites en is dat illegaal ![]() |
![]() |
|
voordat je je spel start, moet je ff de database op maximum zetten.
Lunden is goedkoop en word goed, Chiotis en Costanzo zijn ongeveer de beste keepers vh spel Kallstrom speelt in Zweden. Sorondo is gratis en is een redelijk goede voetballer. Als je een grote club hebt zou ik voor E10M Yepes kopen en Saviola zo vroeg mogelijk. Zet trouwens als je hier een post zet ff je team erbij. Is handig als iemand een tip wil geven.
|
Verwijderd
|
Ow.. Ik heb m'n database waarschijnlijk niet op maximum staan? Moet is nu overnieuw beginnen?
![]() Ik speel met Man Utd.. ik rouleer spelers een beetje, maar gewone opstelling is: Ik speel: 4-1-2-1-2 GK: Barthez DL: Silvestre DC: Blanc, G. Neville DR: Zauri DMC: Keane MC: Veron, Beckham AMC: Giggs/Scholes (Scholes doet't zo goed.. scoort heel veel, hij dwingt basisplaats af ![]() FC: Van Nistelrooy, Solskjaer.. Hoe kan ik mn team verbeteren? Ik heb niet echt veel centen meer, Zauri was duur.. spelers kopen is lastig, elke aardig speler is "onvervangbaar" voor de club ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Heejheeej, wijs hoor, al die CM-mensjes. Ikzelf speel het al sinds CM2, en het verveelt nog steeds niet. hmm, aangezien hier allerlei opstellingen staan, pleur ik de mijne er ook maar bij.
Benfica 2007/08 DM Robert Enke VL Cassio VR Nuno Aguiar VC Petri Pasanen VC Argel VMC Ednilson MC Maniche MC Alex Pinardi AMC Mendonca AC Zizi Roberts AC Valeri Bojinov
|
je moet als je je spel start je database op maximum zetten, de belangrijkste spelers zijn dan wel beschikbaar. Ook als je alleen de league aanklikt waarin jij speelt.
Ja, je moet hem opniew starten, nee het ligt niet aan de league. Zauri is cool en door meer geld te bieden kan je de meeste mensen, op bijv Nesta na, wel losweken van hun club. Check vooral de mensen die unhappy zijn.
|
![]() |
|
|