Nou hij had laten weten dat hij mij leuk vond en hij dacht dat ik hem ook leuk vond.. En die avond zoende ik met een vriend van hem.. Dus toen was hij super boos. En ik vond hem eigenlijk niet leuk. Maar we waren ook gelijk geen vrienden meer.
Ik heb toen nog superveel moeite gedaan om er voor te zorgen dat we toch vrienden konden worden omdat we echt super goed kunnen praten en echt lol hebben samen.
Hij heeft het me wel kunnen vergeven maar toen kwam ik hem tegen op een feest waar die vriend van hem ook was (was geen vriend meer..) en toen heeft hij nogal lullig gedaan tegen mij.
Het is een beetje onduidelijk maar het kwam erop neer dat alles wat ik deed en zei fout was. Toen heb ik onze vriendschap opgegeven, maar ik kreeg al heel snel een mailtje van hem dat het hem zo speet en dat hij er gewoon niet tegen kon om mij samen met die andere jongen te zien.
Uiteindelijk hebben we elkaar nog een paar keer behoorlijk gekwetst en hij en die andere jongen kunnen elkaar ook niet meer luchten of zien. Toch zijn we nu, min of meer, vrienden.
Ik kan nog steeds goed met hem praten en hij vind mij allang niet meer leuk. Het is dus erg vergelijkbaar.
Het is echt belangrijk dat je optijd je excuses aanbied want ik weet als ik iets later tegen hem had gezegd dat het me speel had hij mij ook al opgegeven.
Euh oke.. beetje veel getypt en ik hoop dat je het snapt en je er iets aan hebt maar oke..
succes he