Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 22:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
Elleuw,
Iemand kan me vast wel uit het volgende dilemma redden of iig enige nuttige tips geven...

Ongeveer een maand geleden heeft mijn vriend het uitgemaakt *we hadden toen bijna 4 maanden* hij zat met zijn gedachtes behoorlijk in de knoop en hij wilde me niet kwetsen door vreemd te gaan...
Hij is een jaar of 2 geleden ook vreemd gegaan en daar voelde hij zich ellendig over en hij is bang dat hij opnieuw de fout in gaat...
Maar daarnaast zei hij ook dat ik de perfecte vriendin voor hem was en dat hij het niet uit wilde maken maar dat het hem zo beter leek en alles...
Dit alles was net voor pinksteren en we zouden naar de Ardennen gaan met zijn ouders, maar ja ik dus niet meer mee...
Krijg ik zaterdags een smsje van jah ben aan het wandelen in de ardennen is saai hier...
Dus ik hem terug gesmst van ja dat is je eigen schuld... kreeg ik terug van ja ik weet het en zo hebben we het hele weekend nog gsmst vooral over het feit dat ik maar op de fiets daarheen moest komen van hem...

De week daarna heb ik hem gemaild dat ik hem best miste enzo en of we niet goed konden praten en alles maar hij bleef erbij dat het beter zo was en hij vond van zichzelf dat hij met a'n gedachten veel bij anderen zat... teveel naar zijn mening

een week later kwam ik hem met uitgaan weer tegen en ik was behoorlijk zat en uit het niets stond ik plotseling te janken en te schreeuwen tegen vriend van me komt hij eraan van meissie wat is er nou en het spijt me en het is allemaal mijn schuld.... Toen ik ff naar de wc was gelopen heeft hij tegen die vriend van mij gezegd dat hij zich echt lullig voelde dat hij het had uitgemaakt en alles dus ik hem gebeld en gezegd van ja wat er gisteravond is gebeurd is niet jou schuld ik had gewoon niet zoveel moeten drinken... maar hij bleef zichzelf de schuld geven...

De week daarna was shrek op tv zit ik te kijken krijg ik een smsje van heej tijgertje Fiona in mensvorm lijkt eigenlijk wel op jou....
Ik had zoiets van okee...
Maar het tijgertje en moppie bleef steeds vaker terugkomen in smsjes mailtjes en ook op msn...

Afgelopen zaterdag kwam ik hem met uitgaan weer tegen in discotheek komt hij naar me toe omhelst me met heeej moppie alles goed?? ff staan praten enzo en toen ging die weer verder dus ik zeg hoije draai me om maar hij draait mij half terug geeft me een kus op mn mond en zegt ik spreek je wel weer

Zondag vroeg hij op MSN of het nog wat was zaterdagavond en of ik nog wat had versierd...
Ik zo van nee jij wel dan...
En ja hij had iets versierd maaar daar wilde hij niets mee want ze was lichamelijk te weinig aan em verwand ofzoiets... *kortgezegd ze was te lelijk* Hij begon alles beetje uit te leggen en het kwam erop neer dat hij niets beters te doen had dus toen maar met haar ging zoenen ofzo.
Daarna vroeg hij of het niet kansloos was dus ik maar gewoon gezegd van ja en niet zo'n beetje ook niet ook.... *hij vroeg toch naar mijn mening...* en toen was het plotseling stil en zei hij niets meer

Toen kreeg ik gistermorgen weer een smsje van heej tijgertje blablablablabla....

Maar nou weet ik dus echt niet meer wat hij wil.... Hij weet echt wel dat ik hem echt zo terug zou nemen alleen waar hij nu mee bezig is dat volg ik ook niet helemaal...
Moet ik hem nu gewoon nog een keer vertellen dat ik hem terug wil?? of hem gewoon maar laten komen met een verklaring voor zijn gedrag... dus er gewoon naar vragen??

Aan de andere kant we hebben gewoon afgesproken goeie vrienden te blijven en misschien is dit zijn definitie ervan in dat geval kan ik wel om opheldering vragen maar misschien veranderd hij zijn gedrag dan wel omdat hij niet wil dat ik hem nog terug wil *ver gezocht ik weet het maar toch*

Nou ja misschien dat iemand van dit verhaal iets kan bakken en mij van enige raad kan voorzien....
Merci Beaucoup
Advertentie
Oud 07-06-2005, 22:17
Shitonya
Shitonya is offline
Zo te horen heeft hij niet genoeg aan 1 vriendin. Laat hem maar in z'n geile sop gaar koken, of verbranden in de hel
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:18
herr renz
herr renz is offline
hij wil vrijgezel zijn en fun maken, duidelijk geen zin om zich te binden aan 1 persoon. Verwacht niet teveel serieus imo
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
Maar een week voordat het uitging had hij het serieus nog over samenwonen ooit en kinderen enzo.... *ja na 4 maanden en ja ik vond het ook nogal overdreven*
edit: en jullie conclusie had ik ook al getroken maar ja weet niet precies hoe ik dat echt duidelijk kan omschrijven maar in hoe hij doet laat hij gewoon anders merken en hij heeft toen we wat kregen ook gezegd dat hij een echte relatie wilde en dat hij veranderd was tov 2 jaar daarvoor *waarin hij was vreemdgegaan ed*
Oud 07-06-2005, 22:30
sweetness
sweetness is offline
ik zou niet eens meer met zoiemand willen..
opzouten met zulke mensen
Oud 07-06-2005, 22:34
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Maak het uit! Wat let je?
Oud 07-06-2005, 22:35
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 07-06-2005 @ 23:34 :
Maak het uit! Wat let je?
Het is toch uit???
Oud 07-06-2005, 22:42
De Zwartkijker
Maar maak het helemaal uit, dus geen contact meer en je er helemaal overeen zetten....
Oud 07-06-2005, 22:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 07-06-2005 @ 23:42 :
Maar maak het helemaal uit, dus geen contact meer en je er helemaal overeen zetten....
Ja maar als vriend wil ik em zowyzo niet kwijt dat is iets wat voor mij zeker is.... Het enigste is wat ik wil is duidelijkheid over of hij behalve die vriendschap iets wil en hoe ik dat uit zijn verhaal kan halen...
Oud 07-06-2005, 23:18
WolterB
WolterB is offline
Niet meer zoenen, niet meer knuffelen, niet meer lief terug doen in smsjes.
Hem duidelijk maken dat het écht uit is.
Oud 08-06-2005, 00:06
Methuselah
Methuselah is offline
Tja. Als jij meegaand blijft, weet hij ook niet wat jij wilt. Doe wat Wolter zegt.
Oud 08-06-2005, 00:29
De Zwartkijker
Citaat:
zoef de haas schreef op 07-06-2005 @ 23:47 :
Ja maar als vriend wil ik em zowyzo niet kwijt dat is iets wat voor mij zeker is.... Het enigste is wat ik wil is duidelijkheid over of hij behalve die vriendschap iets wil en hoe ik dat uit zijn verhaal kan halen...

Er zijn de twee dingen op deze wereld die niet werken. De eerste is het communisme, de tweede is vriendschappen tussen exen.
Oud 08-06-2005, 14:23
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 08-06-2005 @ 01:29 :
Er zijn de twee dingen op deze wereld die niet werken. De eerste is het communisme, de tweede is vriendschappen tussen exen.
Okeej ik snap nu compleet waarom je jezelf zwartkijker noemt....

En wolter en metuselah is wel goede oplossing danku
Oud 08-06-2005, 15:09
bracelance
bracelance is offline
Geef aan dat je het er moeilijk mee hebt en of hij duidelijk de beslissing bij jou of weg van jou wil maken. Je weet dat ie de vorige keer is vreemd gegaan en die beslissing is aan jou of je dat risico wilt nemen. Het is een nobele zin om te zeggen dat ie je niet wil kwetsen maar hij kwetst je meer door je op deze manier te behandelen. Soms is het hard, maar de waarheid is altijd beter...
Oud 08-06-2005, 15:18
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Dit gaat lullig klinken maar die jongen geeft niet echt om je. Niet genoeg iig om duidelijk te zijn. Dat zegt genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:34
De Zwartkijker
Kijk overigens vanavond maar naar OPRAH (RTL4).

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:45
I C U
I C U is offline
Contact verbreken, voor voorlopig. Neem de tijd om eroverheen te komen, op deze manier werkt het duidelijk niet. Die jongen geeft niet genoeg om je, en dan houdt het toch echt op.
Vrienden worden/zijn kan later nog, wanneer je je gevoelens weer op een rijtje hebt en in hem niets meer ziet dan enkel een vriend...

Succes iig!
Oud 08-06-2005, 20:06
De Zwartkijker
Citaat:
zoef de haas schreef op 08-06-2005 @ 15:23 :
Okeej ik snap nu compleet waarom je jezelf zwartkijker noemt....

En wolter en metuselah is wel goede oplossing danku

Zie je wel je bent vrij geestig en de meeste jongens die ik ken zijn gek op een dame met gevoel voor humor. Je bent het niet waard, net als iedere andere vrouw, om zo behandelt te worden. Sluit dit hoofdstuk af en stel je open voor iemand die jouw wel gelukkig maakt en die jouw diep van binnen vervult. Eentje die niet allleen lieve dingen doet en zegt als hij bang is jouw te verliezen.
Oud 08-06-2005, 20:24
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Waarom blijven meisjes toch zo vaak achter een jongen aanlopen?(including myself) Alleen als hij jou als een prinsesje behandelt heeft hij het recht om jou als vriendinnetje te hebben. Ga lekker je eigen dingen doen...wedden dat ie je dan alleen maar harder terug wil? En als ie dan écht laten merken dat ie om je geeft kan het altijd nog iets worden...
Oud 08-06-2005, 20:49
Verwijderd
sorry maar je bent volgens mij een beetje naief. Ik denk dat ie het wel leuk vindt of af en toe leuke smsjes te sturen, maar hij houdt je aan het lijntje want hij is ondertussen op zo'n manier bezig met veel andere meisjes. Hij is duidelijk niet het type serieuze relatie
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 08-06-2005 @ 19:34 :
Kijk overigens vanavond maar naar OPRAH (RTL4).
Ik had het toevallig gistermiddag al gezien vond het allemaal behoorlijk kortzichtig als ik eerlijk moet zijn echt zo'n typetje van kijk ik zal jullie wel eens even vertellen hoe het zit

En de rest danku voor uw goede raad zullen eens gaan kijken hoe het uitpakt
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten