Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien kan het jou helpen eens pen en papier te pakken en ALLES wat in je opkomt op te schrijven, je krijgt veeeel kantjes vol, maar het kan een opluchting zijn,...
Naar anleiding daarvan kun je alle problemen die je hebt gevonden in je hoofd............... netjes onder elkaar zetten op papaier en (eventueel samen met iemand anders) probleem voor probleem oplossen. Soms is alles teveel en dan kan het helpen opruiming te houden in je leven, opruimen van problemen waar je meej zit.....schoonmaken en nieuwe dingen starten (PAS als je denkt dat je daar aan toe bent he!!!) Sommige dingen kun je alleen niet in ene keer "opruimen" die moeten slijten, maar door erover te praten kan het minder worden en beter te verdragen.. ow jah en of het herkenbaar is....ABSOLUUT..Kep dr lang meej rondgelopen en ik ben druit gekomen en dr trots op! dus...het gaat je lukken joh egt waar, die mist kan niet eeuwig blijven, probeer ook eens gewoon ee dagje te accepteren dat die mist er is en jezelf rust geven zorg ook dat je gewoon lichamelijk goed in orde bent, want andesr kan je geest onmogelijk genoeg rust krijgen he...maarjah, ik weet niet hoe het daar verders meej zit... SUCCES!!
|
ik heb dat ook dat liefde soms een obsessie voor me word,
ik vind op dit moment 1 iemand heel leuk ben er echt verliefd op, ik doe er alles aan om die persoon te krijgen, terwijl ik diep vanbinnen toch al weet dat het niet gaat lukken, blijf ik aan die persoon denken dag en nacht. word zo moe van mezelf, daarom stort ik me ook op andere dingen nu althans dat probeer ik. dus hoop dat het binnenkort met me beter gaat, moet gewoon opnieuw verliefd worden als dat nog ooit gaat lukken. ![]()
|
Verwijderd
|
owwwz tjezus wat herkenbaar!
alleen dat school en liefde wordt geen obsessie voor me maar twordt echt eeen hele grote chaos in mun kop en soms gaak dan rare dingen doen enzow, omdat ik niet weet wat ik moet doen en denken doe ik of helemaal niets, of juis de verkeerde dingen... nja moeilijk uit te leggen, maar ik snap het heel goed iig... kkan helaas geen advies geven want ik weet zelf niet hoe ik ut op moet lossen... kwil je wel ff wat sterkte en moed geven en een heele dikke knuf mir |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn bestemming? *Jan_QLJ* | 2 | 06-12-2005 15:34 | |
Verhalen & Gedichten |