Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 20:07
Morphia
Morphia is offline
Zo veel dat het een dikke, grijze mist wordt waar ik de gedachten niet eens meer in herken. Alles is zo veel, te veel. Er zijn minstens tien dingen waar ik normaal van zou wakker liggen in mijn hoofd, het verdooft me, ik kan er ook niet over praten, omdat het allemaal tegelijk even belangrijk is. Belangrijk wordt. Ik weet niet eens wat ik belangrijk vind, het dringt zich allemaal aan me op en tegelijkertijd gaat alles aan me voorbij. Ik trek me terug, zonder me af en zelfs dan kan ik niet goed nadenken, omdat alles tegelijk naar buiten wil. Ik kan niet eens huilen, ik kan niet lachen. Ik kan me alleen vasthouden aan schema*s en roosters die ik mezelf opleg. School wordt een obsessie, mijn lichaam wordt een obsessie, eten wordt een obsessie, liefde wordt een obsessie.. Zo veel obsessies, zo veel zwakheden, zo veel moeilijkheden.. Duizend dingen in mijn hoofd.

Herkenbaar?
Oud 24-05-2002, 20:10
Verwijderd
Had ik nog niet zo lang geleden ook .. werd er alleen maar moe en gespannen van, schijnbaar lukt het me toch alles uit te schakelen?

Ik word elke dag rustiger lijkt het wel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:12
Morphia
Morphia is offline
Citaat:
******** schreef:
Had ik nog niet zo lang geleden ook .. werd er alleen maar moe en gespannen van, schijnbaar lukt het me toch alles uit te schakelen?

Ik word elke dag rustiger lijkt het wel
Die sig. eronder doet het hem.

Ik word alleen maar opgefokter. Maar echt fijn voor je dat het je lukt.
Oud 24-05-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Morphia schreef:
Die sig. eronder doet het hem.
Ach ja, zo denk ik op het moment 't gaat nou niet bepaald goed met me, maar ach; het kan altijd erger.

Citaat:
Ik word alleen maar opgefokter. Maar echt fijn voor je dat het je lukt.
Maar waarom? Het is jouw leven, jij bepaalt wat je moet of niet..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:13
kleine wicca
kleine wicca is offline
Misschien kan het jou helpen eens pen en papier te pakken en ALLES wat in je opkomt op te schrijven, je krijgt veeeel kantjes vol, maar het kan een opluchting zijn,...
Naar anleiding daarvan kun je alle problemen die je hebt gevonden in je hoofd............... netjes onder elkaar zetten op papaier en (eventueel samen met iemand anders) probleem voor probleem oplossen.
Soms is alles teveel en dan kan het helpen opruiming te houden in je leven, opruimen van problemen waar je meej zit.....schoonmaken en nieuwe dingen starten (PAS als je denkt dat je daar aan toe bent he!!!)
Sommige dingen kun je alleen niet in ene keer "opruimen" die moeten slijten, maar door erover te praten kan het minder worden en beter te verdragen..

ow jah en of het herkenbaar is....ABSOLUUT..Kep dr lang meej rondgelopen en ik ben druit gekomen en dr trots op! dus...het gaat je lukken joh egt waar, die mist kan niet eeuwig blijven, probeer ook eens gewoon ee dagje te accepteren dat die mist er is en jezelf rust geven zorg ook dat je gewoon lichamelijk goed in orde bent, want andesr kan je geest onmogelijk genoeg rust krijgen he...maarjah, ik weet niet hoe het daar verders meej zit...

SUCCES!!
Oud 30-05-2002, 11:44
megawatje
megawatje is offline
ik heb dat ook dat liefde soms een obsessie voor me word,
ik vind op dit moment 1 iemand heel leuk ben er echt verliefd op, ik doe er alles aan om die persoon te krijgen, terwijl ik diep vanbinnen toch al weet dat het niet gaat lukken, blijf ik aan die persoon denken dag en nacht. word zo moe van mezelf, daarom stort ik me ook op andere dingen nu althans dat probeer ik.
dus hoop dat het binnenkort met me beter gaat, moet gewoon opnieuw verliefd worden als dat nog ooit gaat lukken.
Oud 30-05-2002, 16:11
Verwijderd
owwwz tjezus wat herkenbaar!
alleen dat school en liefde wordt geen obsessie voor me maar twordt echt eeen hele grote chaos in mun kop en soms gaak dan rare dingen doen enzow, omdat ik niet weet wat ik moet doen en denken doe ik of helemaal niets, of juis de verkeerde dingen... nja moeilijk uit te leggen, maar ik snap het heel goed iig...
kkan helaas geen advies geven want ik weet zelf niet hoe ik ut op moet lossen...
kwil je wel ff wat sterkte en moed geven en een heele dikke knuf
mir
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten