| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
?"Herinneringen" wordt nergens herhaald trouwens . En dat met die foto en die treurwilg, mja, het gedicht ging over een foto van oa een treurwilg, het zijn eigenlijk de thema's die ik herhaald heb om duidelijk te maken dat het de thema's zijn, is inderdaad wel een beetje een makkelijke manier, maar het werkt vaak zo goed .Maar bedankt voor je reactie, ik bloosde .En halogeen: daar reageer ik morgen op
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het deed me echt aan een treurwilg denken.Herinneringen had ik er geloof ik even bijverzonnen Ik bedoelde 'schaduw', denk ik.En ik begrijp het ook wel hoor, en eigenlijk maakt het je gedicht er ook niet eens minder mooi op. |
|
|
|
||
|
Citaat:
. De vergelijking met Rawie vind ik wel ver gaan trouwens, maar bedankt voor het compliment.Bedankt voor de reacties .
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vind rawie beter dan paul van ostaijen .
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|