Oke nog even een onzin verhaaltje. Speciaal voor Grim, met hoofdletters
Het begon (net als alle verhalen) op die ene regenachtige dag. Ik keek naar buiten en besefte me dat god me ergens voor gemaakt had. Dat ik iets moest bereiken in mijn leven. En ik wilde ook graag iets bereiken. Het was die dag, dat het tot me door drong dat ik een berg wou beklimmen.
Dus ging ik op zoek naar een berg. Aangezien Nederland niet zoveel bergen heeft was dit nog een hele klus. Maar uiteindelijk vond ik toch een prachtige berg, of ik nog in Nederland was wist ik niet meer. Het deed er ook niet toe. Toen ik deze machtig grote berg voor me zag staan vulden mijn ogen zich met tranen, zo ontroerd was ik met het idee dat ik deze prachtige berg zou gaan beklimmen. Onder aan de berg stond "toevallig", een winkeltje. Ze verkochten er bergschoenen en een hakbijl. Ik kocht beide, en ging op weg. De eerste paar meters voelde ik me vrolijk, vrij en intens gelukkig. Ik zag een vlinder, beeldde me in dat ik mijn vleugels spreide en vloog weg. Helaas had ik geen vleugels, dus toen ik van de berg afsprong...
Gelukkig ben ik nu in een betere wereld, met vleugels op mijn rug. Ik weet zeker zoiets zal me niet nog een keer overkomen.
Liefs Dominique-Frederique
Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 20:31.
|