Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooie inhoud, dat zeker. En ook origineel verwoord, niet wat ik van je gewend ben zeg maar. En dat is positief.
![]() Ik vind wel dat het minder fijn leest, het ritme hapert nogal eens. Bijvoorbeeld de tweede strofe en ook bij deze zin: van achter tóch naar voor gaan. ik denk dat ik er voren van zou maken.
|
Ik dacht meteen aan Britney Spears
![]() (is geen kritiek hoor) Verder, een beetje een combi van wat Re3m en Dreamerfly zeiden, beetje chaotisch, wel origineel (van die vlechten en zo), maar jammer dat je ritme niet zo loopt. Dat idee van 'voren' had ik ook al. En 'lege' zou ik ook weghalen voor het ritme, hoewel het wel iets toevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, dat ene nummer van haar, I'm not a girl, not yet a woman. Heeft verder niets te betekenen hoor ![]() |
![]() |
|
weet eigenlijk nie wak er over moet zegge, ik vind hem wel apart, geeft aan denk ik dat je op dat moment, zo komt het altans over, dat je niet weet of je leven een doel heeft, dat er ook geenh verbetering in zit. Als of je te snel vooruit gegaan bent zodat je alleen nog mar achteruit kan gaan. Het is wel mooi op zich, maar toch, weet het niet echt.
![]() |
![]() |
|
misschien zetten mijn vieze voeten ~ vandaag een stap eens níet achteruit is een erg mooi begin voor je gedicht. je zinsconstructie in de 2e regel spreekt me wel aan. ergens -nergens vind ik op zich wat overdreven, (net als lege leven etc) maar je eerste strofe is verder denk ik best oke. wat ik in je tweede strofe kan waarderen is doch nu al volledig in de war, omdat je dat beeld vasthoudend een goede verwoording geeft van je achterliggende gedachte. je verbetering vind ik idd beter geworden. wat ik over het algemeen van je gedicht denk. tsja. je gedachte is denk ik zeker het schrijven van een gedicht waard, maar het hele gedicht komt wat minder spontaan - zeg maar gemaakt - op me over. wat dreamerfly al aanhaalde, er zit niet echt wat bijzonders of treffends in. dat maakt een gedicht tot aha en daarmee basta.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisjes Thew | 5 | 09-01-2012 18:20 | |