Oud 30-05-2002, 19:58
Verwijderd
bestaat er een operatie dat zorgt dat je borsten niet meer groeien?

Zo ja,wat houdt het in? of weet een site waar het op staat
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:54
ekki
ekki is offline
volgens mij is dat niet operabel. ik denk eerder dat je met hormonen slikken verder komt. volgens mij kan je alleen opereren om te zorgen dat er wat rommelz uit wordt gehaald (dat je dus kleinere borsten krijgt), maar niet dat de groei remt.
Oud 31-05-2002, 14:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik geloof niet dat ze dat zomaar doen, maar alleen uit medische redenen.
Oud 31-05-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ik geloof niet dat ze dat zomaar doen, maar alleen uit medische redenen.
t is ook voornamelijk voor lichamelijke klachten, maar ik heb er viavia van gehoord, die zei dat t bestond maar er verders ook weinig over wist
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 16:36
damaetas
damaetas is offline
je kan ze toch gewoon laten verkleinen nadat ze gegroeid zijn, of misscien kan dat nu al gewoon.
ik weet ni of je ze kan laten stoppen met groeien, misschien met hormonenkuur ofzo????
Oud 31-05-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:
je kan ze toch gewoon laten verkleinen nadat ze gegroeid zijn, of misscien kan dat nu al gewoon.
ik weet ni of je ze kan laten stoppen met groeien, misschien met hormonenkuur ofzo????
een hormoon kuur ervoor is er niet.

En een borstverkleining zie ik eigelijk niet zo zitten, omdat je volgens de plastisch chrirug tot je 24e doorgroeid en ik nu lfink in de groei ben, ik heb weinig zin om nu al in me te laten snijdn en een paar jaar erop weer.

Ook vind ik de risico's te groot, dus als ik een bvk doe,denk ik dat ik ermee wacht tot ik kids heb.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:02
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb met 'n meisje in de klas gezeten op de basisschool en die had in groep 7 of groep 8 al cup b. Volgens mij moest zij pillen slikken waardoor de groei zou stoppen. Ik heb geen idee wat voor pillen (waarschijnlijk wel hormonen) maar het kan dus wel lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:
Ik heb met 'n meisje in de klas gezeten op de basisschool en die had in groep 7 of groep 8 al cup b. Volgens mij moest zij pillen slikken waardoor de groei zou stoppen. Ik heb geen idee wat voor pillen (waarschijnlijk wel hormonen) maar het kan dus wel lijkt mij.
ik heb t van de week op een andere site aan een aantal plastisch chirurgen gevraagt of zoiets ook bestond en die vertelde me dat t er niet was, misschien moet ik t maar toch aan de huisarts vragen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten