Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Levenservaring spreekt niet echt uit deze opmerking Starrie, sorry dat ik het zeg... Een beetje onbezonnen... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het eerder gewoon lijken alsof hij er niet zoveel zin in heeft, dat het voor 1x wel mooi was.
Ik bedoel, als ze later bij elkaar zouden gaan wonen, dan zijn jullie tegen die tijd waarschijnlijk toch al het huis uit. Als ie jou echt wil laat ie zich daar niet door tegen houden lijkt me. |
![]() |
|
De enigste reden die ik kan verzinnen waarom je het niet zou doen is dat wanneer het niets wordt je toch met elkaar zit opgescheept...
Dat jullie niets kunnen hebben opdat jullie ouders wat hebben is een probleem dat tussen je oren zit...
|
![]() |
Ik zou eigenlijk in zijn plaats ook niks willen beginnen ik denk dat hij op jou serieus is gevallen maar dat hij bang is dat als het uit is dat jullie als vijanden tegenover elkaar zullen staan...
||
Citaat:
Ik typte gewoon wat ik op het moment dat ik het lees dacht. Zo zou ik reageren.... zonder levenservaring ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het ook niet durven, want stel je vor dat die ouders gaan samenwonen... Dan ben je al practisch getrouwd. En als het dan uitgaat...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans gp morgen over hfstuk 5 en 6:( learingguy | 15 | 30-03-2005 18:12 | |
Seksualiteit |
help! wat moet ik doen? heiditjuh | 23 | 15-09-2003 11:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
waar kan ik iets krijgen voor me knie Stevill | 11 | 22-11-2002 15:17 | |