Advertentie | |
|
![]() |
|
je titel zet me al aan tot lezen
![]() het slot vind ik wel mooi ![]() de rest is mij een beetje ontgaan, opzich wel mooi woordgebruik, maar, komt vast omdat ik verschrikkelijk moe ben, ik volg het niet helemaal ![]() ik snap het wel ongeveer maar niet helemaal zeg maar, ik zal het nog een keer doorlezen |
![]() |
|
Mecum is echt zo'n Latijns woord wat je keer op keer opnieuw opzoekt (
![]() ![]() Ik vind het wel een aardig gedicht. Maar het kan hier en daar nog wel wat verbeterd worden. Het woordgebruik past, maar vind ik net niet krachtig genoeg. Die tegenstelling tussen geaccepteert - ongeaccepteer bijvoorbeeld vind ik niet helemaal functioneel. En het gedicht lijkt hierdoor eerder kracht te verliezen. Wat Kristoph ook zei, ik twijfelde ook bij die ene zin, of die niet te lang was. Bebloede angst vind ik wel mooi.
|
'dorre doodsteek' vind ik erg mooi, maar ik vind 'berooft het leven' daar eigenlijk niet zo goed bij passen: ik begrijp eigenlijk niet zo goed, wat je daarmee wilt zeggen. Ik zou het nog wat meer uitwerken, want ik denk dat het een erg goed gedicht kan worden.
Halogeen: je weet toch wel wat 'me' en 'cum' betekenen? ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|