![]() |
|
Weet iemand al iets meer over de nieuwe psalmberijming die eraan zit te komen? Ik heb er vaag iets over gehoord maar ik weeet er het fijne niet van. Wanneer komt ie uit?
weet iemand toevallig de website, ik kan hem ondanks al mijn gegoogle niet vinden. met dank aan belgareth: www.psalmenvoornu.nl Wat vind jij van de nieuwe psalmberijmingen? Kan dit of niet? Ik vind het zelf een erg goed initiatief, jammer dat je ze nog niet kan luisteren op de site en dat we ze bij ons in de kerk waarschijnlijk nooit gaan zingen.
Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 21:01. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
www.psalmenvoornu.nl
Op dit moment is de eerste cd uit met een aantal nieuwe berijmingen. Ook kon je op de website twee psalmen downloaden om te luisteren, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat dacht je van de originele Hebreeuwse versie?
http://770live.com/En770/tehilim/tehilimSearch.htm Onder 'Select by Chapter Number' het nummer opgeven en je krijgt automatisch de juiste. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verschillende tussen Christelijke stromingen Missy1234567890 | 71 | 22-05-2005 09:05 |