Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iedereen kan een .Be aanvragen nu.
Je hoeft er geen KVK of andere shit voor te hebben. De bekendste en goedkoopste ( en volgens mij ook beste .be registrar ) is www.yourname.be ( ik heb er zelf 3 domeinnamen bij ). Je betaald er incl btw 29euro voor een naam en je krijgt er uitstekende support. kix ps : als je vragen hebt , contact me op msn/icq
|
in belgie worden de .be beheerd door DNS. http://www.dns.be/intro.htm
op hun website vind je alle Geregistreerde Agenten. op deze link kom je daar onmiddellijk terecht. Kijk daar eens tussen. Ze kosten allemaal ongeveer evenveel, maar bieden andere dingen aan. Webspace, met of zonder banners, mailadressen, enz... Vergelijken zou ik zeggen. .BE is ongeveer 1500 Bef / jaar dacht ik. Maar dat vind je wel op die websites. .com kan je ook registreren, net zoals alle domeinen (dacht ik). Ik heb voor een bedrijf gewerkt waar ze oa website maken voor bedrijven/mensen/ed en daar stelde ze de klant altijd voor om een .be en .com te nemen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Web] Domein redirect verkeerd Dr HenDre | 4 | 11-07-2005 18:20 | |
Software & Hardware |
Squirrelmail: Page cannot be displayed Tuinkabouter !! | 5 | 03-04-2004 11:29 | |
Software & Hardware |
[Domein.com] CEASE AND DESIST NOTICE Dr_KlawChi | 6 | 11-03-2004 20:17 | |
Software & Hardware |
Hoe installeer ik de nameservers met Bind Daan124 | 5 | 01-05-2002 15:30 | |
Software & Hardware |
.tk domein probleem pietje63 | 24 | 04-02-2002 20:42 | |
Software & Hardware |
domein namen **Flurkie** | 19 | 27-01-2002 12:23 |