Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, ik vind het nu niet zo erg boeiend maar het idee erachter is wel leuk. Ik stoor me ook aan de herhaling van 'bloemen', van de laatste zin vind ik het ook jammer dat het een herhaling is, het gedicht is te klein voor zo'n grote herhaling.
Het lijkt me dat het is 'de bladeren verdorren', wat ik leuk zou vinden is als er iets stond in de trant van 'het blad verdort', dan heb je gelijk een herhaling van vorm minder. Als je er nog even wat meer aan gaat werken kan hij mooi worden ![]()
|
Oh nee, dit vind ik niks. Het grijpt me echt niet aan, en ik weet niet precies waarom.
Misschien omdat ik zelf 100 soortgelijke gedichten heb liggen. Voor mij had dat "geen doel voor ogen" ook weggemogen/vervangen mogen worden, omdat het nu toch gewoon dat "geen pad" meer verklaart. En ik vind dat het beeld niet treffend genoeg is om het gedicht te dragen, als je me zowat snapt..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
omgaan met stress/negatieve gebeurtenissen/ teveel drukte strontkind | 6 | 25-01-2008 20:44 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #4 rare kwast | 499 | 17-05-2005 16:15 | |
Eten & Drinken |
Peper/kruid-noten Snakeboy | 18 | 14-11-2003 16:39 | |
De Kantine |
smsjes sturen naar tmf of the box...doelloos? kastdeur | 65 | 11-07-2002 20:16 | |
Lifestyle |
Wat hebben jullie tegen gabbers?! gabbermeissie | 66 | 09-07-2002 00:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Stilte (doelloos gestaar) Wanderlust | 4 | 27-10-2001 17:10 |