Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en Thomas Dekker in de top 10 ![]()
||
Citaat:
ik geef Rasmussen en T. Dekker ook wel een goede kans op een ritzege ...
||
Citaat:
Veneberg zie ik op alle gebieden in een ontsnapping mee gaan. Zijn winst in de Scheldeprijs is van essentieel belang. Hij heeft hierdoor meer zelfvertrouwen en meer gewicht in een finale gekregen. Veneberg is niet de voor de hand liggende man voor Rabo om een etappe te winnnen, maar hij gaat het volgens mij wel doen. En Armstrong doet niet mee aan de Giro. Binnen zijn ploeg is Savoldelli de te kloppen man (en hij zal ook geklopt worden).
||
Citaat:
Als je de Rabo ploeg ziet dan heeft hij van allen (misschien met uitzondering van De Jongh) hij verreweg het zwaarste programma gereden. Dat zegt toch wel wat voor iemand van zijn leeftijd. Ik hoop dat hij zich in het begin redelijk rustig houdt en hij hem in ieder geval uit kan rijden. Dat zou het beste zijn voor z'n ontwikkeling. Als hij dan nog krachten over heeft kan hij die er in de laatste week inzetten en vol voor een ritwinst gaan. Edit: Voor Rabo is Rory Sutherland toegevoegd aan de Giro-ploeg.
Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
Thomas Dekker beste Rabo en NL op 0,04 Lancaster wint... Op naar de 1e echte etappe ![]()
||
Citaat:
![]() tsja had rabo moeten doen!! nu rijdt Thorwald alleen op kop! Thorwald Thorwald Thorwald! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook nog 0,0 ervan gezien... ![]()
||
Citaat:
Is de Jongh trouwens in vorm? anders zien we die nog een paar x sprinten.. (voor de 5e plaats ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij ziet er helemaal niet uit als een superwinnaar maar hij is het gewoon wel, en hij blijft gewoon met beide benen op de grond... Vandaag waarschijnlijk weer een massasprint en kijken of Veneberg weer berggeit blijft ![]()
||
Citaat:
ik zit een half uur te kijken: - Een levensgevaarlijke route, smalle wegen rare gevaarlijke bochten. - Geen mensen met een rode vlag voor als het gevaarlijk wordt. - Zojuist reed er iemand alleen op kop met 20sec wordt hij aangereden door de cameramotor. Achterwiel kapot dus hij kon het wel vergeten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb de finale gezien, best spannend ja en een goede sprint. Alleen Di Luca heeft Bettini eigenlijk wel een beetje gehinderd, Bettini kwam bijna in de hekken terecht... Inderdaad, die Gil Perez lag eerste, rijdt er een motor op hem in, tsjongejonge zeg die motorrijder, ook lullig voor die gozer. ![]()
||
Citaat:
ingehouden woede.. mooi altijd om die emoties van die renners te zien!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en die 2 die ervoor gezorgd hebben dat het peleton in 4 stukken brak in de volle finale hierdoor hebben bijna alle rabo´s tijdverlies opgelopen ![]() (kolobnev 33 seconden ofzo) alleen Theo Eltink en Steven de Jongh niet Steven de Jongh loste in de finale zodat hij niet mee kon sprinten idd Peaceflower! zeer interressante cours!! ![]()
||
Citaat:
Maar idd, we hebben al heel wat gezien te krijgen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Giro d'Italia 2007 de communiceerbeer | 74 | 06-06-2007 10:46 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2006? peaceflower | 500 | 20-07-2006 16:28 | |