Oud 30-05-2005, 12:03
sofie3
sofie3 is offline
Met dat vreselijke warme weer van de afgelopen dagen heb ik flink zitten zweten, en dan heb ik echt zin om mijn beugelbeha's aan een rekker te hangen en een paar kilometer verder te katapulteren. Op straat kijk ik dan met een jaloerse blik naar andere meiden met een topje in rekstof als beha, of met een bikini vastgemaakt in de nek. Ik vrees echter dat die dingen niet genoeg steun geven, en dat je voor een B of C cup die dingen kan vergeten. Zijn er bepaalde "maximum" maten voor deze alternatieve (maar met het warme weer wel zo prettige) beha's?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 12:22
freakje
freakje is offline
Heb zelf C-cup en al mijn bikini's zijn van zo'n model, dus met een bandje in de nek, zonder beugels. 't Is iets minder stevig, maar als je het voldoende "aanspant" dan valt dat nog wel best mee.
Oud 30-05-2005, 12:24
Verwijderd
Dat zijn toch geen bh's maar gewoon topjes waar je geen bh onder draagt?
Mja, er zitten geen beugels in, dus zo stevig als een beugel bh zal het niet zijn. Maar als je hem strak genoeg aan doet, dan blijft 't echt wel zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 13:47
Muchacha
Muchacha is offline
En ik maar klagen met mijn A-cup, ik wist helemaal niet dan B's en C's al last hadden van een simpele bikini
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 14:19
Bloem
Bloem is offline
Ik heb cup D, en met een halterBH kun je toch gewoon die topjes aan? Ik in elk geval wel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 14:32
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-05-2005 @ 15:19 :
Ik heb cup D, en met een halterBH kun je toch gewoon die topjes aan? Ik in elk geval wel
Ik vrees voor nekbelasting met zo'n halterbh, maar ik geef toe dat ik het nog nooit heb uitgetest. Zoveel zie je die dingen ook niet, ofwel zijn het echt bikini's met van die dunne touwtjes rond de nek, ofwel topjes uit rekstof. Die topjes lijken me zowiezo heel weinig steun te geven. En zitten je borsten daar ook niet in te schuren? Ik gil al bij het idee dat mijn tepels tegen die stof aanwrijven!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 30-05-2005 @ 15:32 :
Ik vrees voor nekbelasting met zo'n halterbh, maar ik geef toe dat ik het nog nooit heb uitgetest. Zoveel zie je die dingen ook niet, ofwel zijn het echt bikini's met van die dunne touwtjes rond de nek, ofwel topjes uit rekstof. Die topjes lijken me zowiezo heel weinig steun te geven. En zitten je borsten daar ook niet in te schuren? Ik gil al bij het idee dat mijn tepels tegen die stof aanwrijven!
dunne touwtjes geven inderdaad wat nekbelasting, maar of dat bij een B/C cup al erg is, denk ik niet
Met een E cup is het namelijk ook nog te doen, al krijg je dan aan het eind van de dag wel wat last van je nek
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 14:42
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:
die dingen staan zelfs in de wehkamp, ik heb er 1 van de hunkemoller waar ook van die doorzichtige bandjes bijzitten en ik heb cup C. Heb overigens ook nooit echt last van mn nek met die dingen.
Oud 30-05-2005, 14:43
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik heb een halterbikini met beugel, die heeft niet van die dunne touwtjes maar een iets bredere band zeg maar in je nek. En onder die haltershirtjes doe ik gewoon een halterbh, ook met beugel. Als je een goed passende hebt trekt dat volgens mij niet in je nek hoor, bij mij in elk geval niet

Maar zo'n triangeltopje met touwtjes zou voor mij ook niet zo geschikt zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 15:17
Mara
Mara is offline
Mwa, valt best mee. Ik heb een volle C-cup en het is best te doen. Ideaal is anders, maar het kán zeker.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees voor nekbelasting met zo'n halterbh, maar ik geef toe dat ik het nog nooit heb uitgetest.
Nou, ik dus wel. Eentje met beugels, trouwens. Ik heb cup E en je wordt niet blij van halterbikini's. Maar volgens mij moet het met een B of C cup goed lukken, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:53
JJ13
JJ13 is offline
ik heb B en dan is t zeker te doen met n haltertopje, zonder BH.
Oud 31-05-2005, 12:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een bh van de Hunkemoller die je gewoon, als halter en met kruisbandjes kan dragen. Wel handig omdat je het zelf kan verstellen. Ik heb een B-cup en als ik hem als halter draag dan trekt het wel in mijn nek maar dat is volgens mij vooral omdat de bandjes dan aan de korte kant zijn en het niet te verstellen is. Ik heb dat niet alleen met de haltervariant maar ook als ik hem als kruisbandjes draag.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten