Mja, ik geloof ook niet dat ik echt abnormaal ben...
Het was meer dat ik het vreemd vond dat ik hem nu (veel) meer mis dan in het begin terwijl ik hem vaker zie en we al zo'n 2,5 jaar een relatie hebben... Maar goed, dat is dus lekker niet vreemd!
Ik weet niet of ik echt al behoefte heb aan samenwonen. Soms denk ik van wel, maar ik woon nog thuis en ik heb altijd gezegd dat ik eerst op mezelf wil wonen voor ik ga samenwonen. Bovendien heeft hij nu een heel huis voor 150 euro per maand in het centrum van Utrecht. Hij woont daar samen met z'n beste vriend, en ik denk niet dat hij dit wil opgeven, wat ik ook heel goed begrijp! Maar ja... dan zit samenwonen er dus voorlopig niet in...
En zoals het nu gaat mis ik hem toch wel vaak heel erg...

Deze week zie ik hem dan zaterdagochtend voor hij naar z'n werk gaat en dan zie ik hem woensdagavond pas weer (tenzij hij morgen hier komt, wat misschien wel gebeurt). Ik weet dat dit heel erg meevalt en dat er stellen zijn die elkaar een keer per week of zelfs een keer in de twee weken zien, maar ik vind het best jammer... Tot zo'n 2 maanden geleden vond ik het ook wel best, had ik er helemaal geen behoefte aan om m vaker te zien, maar nu wel... Misschien toch wel stiekem behoefte aan samenwonen
Tjonge... lang verhaal