Oud 15-11-2001, 20:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik heb dus AP 2 gedownload ( met mijn 56k modemje) en kan em nu niet openen.

het bestand is ook maar 255 mb groot.

weet iemand waar ik zo'n programma kan vinden dat iets superklein inpakt.... en dus ook weer uitpakt?
Oud 15-11-2001, 20:07
Koen
Koen is offline
Waarschijnlijk heb je een DivX gedownload. Maar die kan met 266 mb NOOIT en te NIMMER compleet zijn. Een incomplete DivX is zonder repair-programmatje niet af te spelen, en als je 'm dan wel af kan spelen, zie je maar een half uurtje oid. Heb je dus niks aan.
Oud 15-11-2001, 20:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik weet wel dat het compleet is want als ik het open met wat voor prog dan ook, de tijd van de tekst duurt zo'n 90 minuten. ik krijg alleen geen beeld

als ik het open in winamp kan ik exact 96 minuten naar de tekst luisteren..... ook leuk maar minder hé!?
Oud 15-11-2001, 20:36
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Citaat:
Koen schreef:
Waarschijnlijk heb je een DivX gedownload. Maar die kan met 266 mb NOOIT en te NIMMER compleet zijn. Een incomplete DivX is zonder repair-programmatje niet af te spelen, en als je 'm dan wel af kan spelen, zie je maar een half uurtje oid. Heb je dus niks aan.
dus wel he..alleen de kwaliteit enzo is niet perfect dacht ik..maar het kan wel!
Oud 15-11-2001, 20:54
beuk
beuk is offline
Citaat:
Koen schreef:
alleen jammer dat de divx nog niet uit is,
tenzij een of andere idioot een vcd naar divx heeft geconverteerd natuurlijk..
Oud 15-11-2001, 20:57
beuk
beuk is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ik weet wel dat het compleet is want als ik het open met wat voor prog dan ook, de tijd van de tekst duurt zo'n 90 minuten. ik krijg alleen geen beeld

als ik het open in winamp kan ik exact 96 minuten naar de tekst luisteren..... ook leuk maar minder hé!?
in dat geval denk ik dat de audio aan het begin van de file zit.
denk nou na; men probeert een film altijd zo klein mogelijk te krijgen zonder al te veel kwaliteitsverlies, als er een programma zou zijn dat een fil nog eens met > 50% kan verkleinen zou iedereen het gebruiken.

als je een film (of mp3) zipt krijg je 0% winst. (nouja, soms een heel klein beetje)
Oud 15-11-2001, 21:04
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Koen schreef:
wahahaha let op dan....weleens gehoort van TS (telesync)???? dan zijn ze zo 266 mb, ff comprimeren als DIvX, tsjakka...

Oud 16-11-2001, 07:12
Spacey
Spacey is offline
kan wel compleet zijn, veel zal ik er niet van verwachten iig.

je hebt wel repair programmaatjes, even zoeken.

watnou divx is nog niet uit??
Oud 16-11-2001, 07:26
Koen
Koen is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
wahahaha let op dan....weleens gehoort van TS (telesync)???? dan zijn ze zo 266 mb, ff comprimeren als DIvX, tsjakka...

Oke, dat kan, maar welke halfgare idioot download dan ook in vredesnaam een DivX die niet van DVD geripped is? Dan zit je tegen een beeld aan te kijken dat zo gaar is, dat je aan het eind van de film alle pixels hebt kunnen tellen.

Dat is de moeite van het downloaden niet eens waard, laat staan met een 56k modem.
Oud 16-11-2001, 10:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Koen schreef:

Dat is de moeite van het downloaden niet eens waard, laat staan met een 56k modem.
Laten we zeggen 48kbps. Tijdsduur zo'n 12 uur. Ben je IMHO ook niet goed snik.
Oud 16-11-2001, 10:48
Nietzman
Nietzman is offline
Dit kan idd een DivX film zijn, maar het kan bv netzogoed een .asf zijn...

(Ik heb monthy pythons the search for the holy grail in een file van 166mb)

maar persoonlijk vind ik het niet echt van grote intelligentie getuigen als je 'zomaar' een film gaat downloaden met een 56k modempje als je totaal niet weet waar je mee bezig bent
Oud 16-11-2001, 10:52
Unexplained
Unexplained is offline
Scholieren.com stimuleert illegale activiteiten niet.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten