Oké, het gaat dus over een gewone vriendin van mij.... Om het goe te begrijpen moet ik eigelijk beginnen zo begin februarie...
Er was een jongen bij ons op school en via een quiz leerde hy (D.) mijn vriendin (L.) kennen... hij was opslag verliefs (zei hij) hij vertelde altyd dat ze alles voor hem was en dat hij haar heeeeel graag zag etc... Maar L. was in het begin niet verliefd op hem, maar na een tijdje wel (en nu nog altyd). Maar toen is ze erachter gekomen dat hij hetzelfde deed bij een 3tal andere meisjes, bam, wereld storte in en ik zag haar zo ongelukkiger worden

Nu is dat nog altijd en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zeg altyd dat ze met hem moet spreken enzo, maar ze kan het niet(zegt ze)... Nu, twee weken ofzo heeft ze me verteld dat ze in haar polsen is beginnen snijden

ik dacht dat ik flipte, ze is mijn beste vriendin en ik begon gwn te janken. Ik smeekte haar om ermee op te houden, maar toch blijft ze dat gvd doen

Ze kan hem niet uit haar hoofd zetten en zegt dat alles in haar leve gwn s*ckt.... Ik kan het gwn nimeer aanzien/aanhoren, kga erzelf aan kapot, ik probeer haar te helpen, soms lukt dit, maar telkens als ze hem zie begint alles opnieuw

Wat moet ik doen????
XxX