Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 14:34
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik ken een erg leuke kroeg. Mijn beste vriendin en ik gaan hier vaak heen; we kennen het barpersoneel en we zijn graag geziene vaste gasten (we maken de mannen blij, en blijde mannen consumeren meer).

Maar: we weten ons altijd de shit in te helpen daar. We worden volgegoten door een zooi zatte en geile mannen. Wij zijn zuiperds. We houden van zuipen. Maar de laatste tijd komen we er alleen maar door in de problemen.

Zo ook gister. Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is, en het schijnt elke keer verder te gaan. En steeds heb ik toch nog dat geluk (wat ik allang niet meer verdien), wat ook gaat opraken.

Het is gewoon echt een cirkel geworden, we zien elkaar al zo weinig, zij heeft school, ik werk fulltime.. En als we elkaar zien, zuipen we ons vol, meestal eerst bij mij, dan naar het cafe, dan regelen we weer dat we bij sluit doorgaan met anderen (die we vaak ook niet kennen en waar we bij in de auto stappen). We hitsen wat mannen op, krijgen de hele nacht door de ene baco na de andere in onze handen geschoven (soms heb je de ene nog niet eens voor de helft op, en krijg je alweer een nieuwe in je handen geduwd, afgewisseld met shotjes en flugel, etc).

Later beseffen we steeds wat we eigenlijk gedaan hebben en de risico's. Maar op de momenten zelf overheerst de alcohol en de stemming de angsten.

Ik heb hier dan nog een erger probleem bij. Ik zoen met elke man die aanzet geeft. En meestal blijft het daar dan niet bij.. All the way ga ik niet, maar ik schaam me voor dingen die al wel gebeurd zijn, zoverre dat ik ze niet eens durf te zeggen.

En dat is elke keer weer raak. Mijn vriendin rotzooit met de barman in het kantoortje, ik lig op de achterbank bij een vreemde in de auto.

Ik heb het niet over enkele keren. Ik heb het niet eens over maandelijks.

Nu komt er nog iets bovenop: met mijn vrijgezelle gedrag kwets ik ook nog eens iemand. Dan heb ik het niet over mijn ouders. Iemand waarvan ik nog wel de hoop had dat ik bij hem rustiger zou worden, een ander leven kon krijgen.

Vrijdag zie ik deze vriendin weer. We hebben speciaal een datum vrijgehouden voor een vergadering. Misschien moeten we stoppen met drinken (wat we beiden niet kunnen)? Misschien niet meer op stap gaan (waar we zo erg van houden)?

Ik heb zelf het idee een aantal punten op te schrijven.

Zoals bijvoorbeeld :

Een maand geen seksueel contact (paar uitzonderingen)
Niet meer als twee drankjes per dag? (uitzonderingen )

Ik wil veranderen. Maar ik hou van het meisje die ik nu ben.. Ik vind het heerlijk: die aandacht, die alcohol, dat stappen, de mannen. Ik wil gewoon eens een goede afloop...
Oud 30-10-2002, 14:57
a new noise
a new noise is offline
probeer er inderdaad eens (in zekere mate) van af te zien en kijk hoe het je bevalt..

kan nooit kwaad!!
Oud 30-10-2002, 15:04
Q
Q is offline
Hoe ouder je wordt, hoe minder dit soort dingen... totdat het nooit meer voorkomt en je je afvraagt waar die tijd gebleven is. Misschien zou je wat voorzichtiger moeten zijn met wie je zomaar meegaat... maar als dit jou plezier geeft... waarom niet. Mijzelf zal je er nooit tussen hebben zitten en ik ga zowiezo al niet met een vreemde zomaar weg, maar je bent maar 1x jong en dadelijk moet je je inderdaad verantwoordelijker gedragen. Het gaat ophouden, dat is zeker. Maar je hebt echt mazzel dat er geen verkeerde gozer tussen zat... dr zijn er zat

'Don't push your luck'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:37
Verwijderd
Ik herken mezelf hier wel een beetje in. Althans, jij doet het veel extremer, ik heb nooit sex met allerlei jongens gehad ofzo.

Ik had het vooral 2 jaar geleden, maar ik merk dat ik er nog steeds wel behoefte aan heb.
Toen ik 2 jaar geleden uitging was het altijd feesten, altijd veel drinken, altijd met veel jongens dansen op een nogal sletterige manier. Het waren wel jongens die ik kende. Maar het is dan die aandacht...ik merkte het gister ook weer.

Toen was er disco op m'n vereniging zeg maar en er zijn daar een aantal jongens die me leuk vinden. Het voelt dan op de 1 of andere manier goed als die jongens allemaal met mij willen dansen, allemaal naar mij toekomen.
Nou ben ik 1,5 jaar geleden al gekapt met "sletterig dansen", maar op die momenten kost het me echt moeite om het niet toch weer te doen.

Het geeft even een goed gevoel over mezelf, ik snap eigenlijk niet eens echt waarom...het zal inderdaad die aandacht wel zijn ofzo en dat is verslavend.

Ik weet precies wat je bedoelt en waarom het zo moeilijk is.
Alleen je moet ergens grenzen trekken. Zomaar met mannen meegaan is hartstikke gevaarlijk.
Waarom ga je niet gewoon naar een discotheek en dan daar een beetje dansen met allerlei jongens, zoals ik dat dus deed.
Dan heb je ook echtwel die aandacht en het is een stuk minder gevaarlijk. Je hoeft toch niet per se sex te hebben, probeer het dan op deze manier langzaam af te bouwen ofzo.

Ook is het zo dat je minder behoefte aan uitgaan hebt als je een tijd niet uit bent geweest. Zo zou je het ook kunnen doen. Als je elke week uitgaat dan is het nog veel verslavender, ben je een tijdje niet uitgeweest dan ben je dat gewoon gewend en heb je er na een tijdje geen behoefte meer aan.
En als je dan weer eens uitgaat dan kijk je er toch anders tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:02
Bikinie-meisje
Citaat:
Q schreef:
Hoe ouder je wordt, hoe minder dit soort dingen... totdat het nooit meer voorkomt en je je afvraagt waar die tijd gebleven is. Misschien zou je wat voorzichtiger moeten zijn met wie je zomaar meegaat... maar als dit jou plezier geeft... waarom niet. Mijzelf zal je er nooit tussen hebben zitten en ik ga zowiezo al niet met een vreemde zomaar weg, maar je bent maar 1x jong en dadelijk moet je je inderdaad verantwoordelijker gedragen. Het gaat ophouden, dat is zeker. Maar je hebt echt mazzel dat er geen verkeerde gozer tussen zat... dr zijn er zat

'Don't push your luck'
Er zaten wel verkeerde gozers tussen.

En ja, soms geeft het me plezier. Maar niet als ik vreemde dingen ga doen met kerels, en het de volgende dag niet eens meer weet. Daar heb ik ook al mijn maagdelijkheid aan verloren. In combinatie met 'verkeerde gozers'.
Oud 30-10-2002, 22:19
Remqo
Remqo is offline
Zit je op een vereniging of heb je een vast vriendengroeppie? zo ja, probeer daar wat meer aandacht in te steken Ga gezellig uit met het groepje wat je kent en vertrouwd, en als je dan te ver gaat met zuipen dat ze je er op kunnen wijzen dat je moet stoppen

Natuurlijk is het stiekem wel leuk en spannend om met een "vreemde" te flirten en te rotzooien, maar als je niet wilt dat je jezelf en een ander kwetst, moet je toch eventjes meer tijd nemen om die vreemde beter te leren kennen, dat kan je veel beter inschatten waar hij op uit is
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:36
Bikinie-meisje
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik herken mezelf hier wel een beetje in. Althans, jij doet het veel extremer, ik heb nooit sex met allerlei jongens gehad ofzo.

Ik had het vooral 2 jaar geleden, maar ik merk dat ik er nog steeds wel behoefte aan heb.
Toen ik 2 jaar geleden uitging was het altijd feesten, altijd veel drinken, altijd met veel jongens dansen op een nogal sletterige manier. Het waren wel jongens die ik kende. Maar het is dan die aandacht...ik merkte het gister ook weer.

Toen was er disco op m'n vereniging zeg maar en er zijn daar een aantal jongens die me leuk vinden. Het voelt dan op de 1 of andere manier goed als die jongens allemaal met mij willen dansen, allemaal naar mij toekomen.
Nou ben ik 1,5 jaar geleden al gekapt met "sletterig dansen", maar op die momenten kost het me echt moeite om het niet toch weer te doen.

Het geeft even een goed gevoel over mezelf, ik snap eigenlijk niet eens echt waarom...het zal inderdaad die aandacht wel zijn ofzo en dat is verslavend.

Ik weet precies wat je bedoelt en waarom het zo moeilijk is.
Alleen je moet ergens grenzen trekken. Zomaar met mannen meegaan is hartstikke gevaarlijk.
Waarom ga je niet gewoon naar een discotheek en dan daar een beetje dansen met allerlei jongens, zoals ik dat dus deed.
Dan heb je ook echtwel die aandacht en het is een stuk minder gevaarlijk. Je hoeft toch niet per se sex te hebben, probeer het dan op deze manier langzaam af te bouwen ofzo.

Ook is het zo dat je minder behoefte aan uitgaan hebt als je een tijd niet uit bent geweest. Zo zou je het ook kunnen doen. Als je elke week uitgaat dan is het nog veel verslavender, ben je een tijdje niet uitgeweest dan ben je dat gewoon gewend en heb je er na een tijdje geen behoefte meer aan.
En als je dan weer eens uitgaat dan kijk je er toch anders tegenaan.
Het grappige is: elke avond stel ik me weer voor om niet met een jongen mee te gaan, om het niet verder te laten komen dan zoenen. Gewoon flirten en stoppen. DAAR beleef ik plezier aan. Aan de rest niet.

Maar dan drink ik weer, en word ik weer geil.

Ik denk dat het ook is he; wij houden van aandacht. Maar dit is de verkeerde aandacht. Ik weet wel beter. Maar ik heb die aandacht nodig. Ik heb geen andere aandachtsbron.
Oud 30-10-2002, 22:38
Verwijderd
Bemoedigende woorden zul je van mij niet krijgen. Het is gewoon dom, erg dom. Als je je niet kan inhouden begin je zo langzamerhand toch een behoorlijk probleem te krijgen.

Gewoon kappen (iets rustiger aandoen) en nadenken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:44
Verwijderd
Een erg laag zelfbeeld?

De 1 kruipt weg in zijn kamer, de ander doet alles om aan aandacht te komen..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:45
Bikinie-meisje
Citaat:
Draakiej schreef:
Zit je op een vereniging of heb je een vast vriendengroeppie? zo ja, probeer daar wat meer aandacht in te steken Ga gezellig uit met het groepje wat je kent en vertrouwd, en als je dan te ver gaat met zuipen dat ze je er op kunnen wijzen dat je moet stoppen

Natuurlijk is het stiekem wel leuk en spannend om met een "vreemde" te flirten en te rotzooien, maar als je niet wilt dat je jezelf en een ander kwetst, moet je toch eventjes meer tijd nemen om die vreemde beter te leren kennen, dat kan je veel beter inschatten waar hij op uit is
Ik ga nooit uit met een groepje. Ik ga altijd op stap met die ene vriendin, die net zo erg als ik is. Juist daarom hebben we grootste lol dan. Maar ik belde haar vanmiddag op, en we waren voor de zoveelste keer het eens dat het deze keer WEER niet leuk was.
Oud 30-10-2002, 22:49
Bikinie-meisje
Citaat:
halve banaan schreef:
Bemoedigende woorden zul je van mij niet krijgen. Het is gewoon dom, erg dom. Als je je niet kan inhouden begin je zo langzamerhand toch een behoorlijk probleem te krijgen.

Gewoon kappen (iets rustiger aandoen) en nadenken.
Ik wil ook geen bemoedigende woorden ofzo :/

Ik ben ook dom bezig.
Oud 30-10-2002, 22:51
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Een erg laag zelfbeeld?

De 1 kruipt weg in zijn kamer, de ander doet alles om aan aandacht te komen..
Wat je wilt.
Oud 30-10-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Wat je wilt.
Tsja Angela, ik ben niet degene die bij iemand op de achterbank belandt. Je schrijft zelf dat je geen andere aandachtsbron hebt. Misschien is het tijd die te zoeken..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:12
Remqo
Remqo is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik ga nooit uit met een groepje. Ik ga altijd op stap met die ene vriendin, die net zo erg als ik is. Juist daarom hebben we grootste lol dan. Maar ik belde haar vanmiddag op, en we waren voor de zoveelste keer het eens dat het deze keer WEER niet leuk was.
steeds de grootste lol samen, en toch hebben jullie het steeds niet leuk gehad?
beetje cliche vind je niet?

Misschien is het daarom zo verstandig om met een groepje te gaan. Met een groepje kan je ook lol maken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 10:12
Bikinie-meisje
Citaat:
Draakiej schreef:
steeds de grootste lol samen, en toch hebben jullie het steeds niet leuk gehad?
beetje cliche vind je niet?

Misschien is het daarom zo verstandig om met een groepje te gaan. Met een groepje kan je ook lol maken
Ik bedoel dus: dat we het op het moment leuk vinden, maar later, als we beseffen wat we gedaan hebben/hebben laten doen bij ons/etc. is het kut.

Ik heb niet echt een groepje dat elkaar mag en met elkaar op stap wilt, of dat niet zeurt over alcoholmisbruik, of weet ik veel wat.
Oud 31-10-2002, 11:47
Wasteland
Wasteland is offline
Toch vind ik het wel triest om te lezen......... Ik weet dat ik op precies dezelfde manier leef. En dat ik er plezier aan beleef. Alleen het is gewoon geen goede leefwijze. Iedere zondag heeft je lichaam de tijd nodig om bij te komen en te herstellen en dit iedere week en nog wel ooit vaker.
Oud 31-10-2002, 14:03
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
je bent gewoon een slet haha......
Oud 31-10-2002, 15:40
feline
feline is offline
Het valt me op dat je een beetje een dubbelgevoel over dit alles hebt. Je bent naar oplossingen aan het zoeken omdat je een gevoel hebt dat je verkeerd bezig bent :

"Maar de laatste tijd komen we er alleen maar door in de problemen." "Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is, en het schijnt elke keer verder te gaan. En steeds heb ik toch nog dat geluk (wat ik allang niet meer verdien), wat ook gaat opraken" "Later beseffen we steeds wat we eigenlijk gedaan hebben en de risico's. Maar op de momenten zelf overheerst de alcohol en de stemming de angsten."Nu komt er nog iets bovenop: met mijn vrijgezelle gedrag kwets ik ook nog eens iemand. Dan heb ik het niet over mijn ouders. Iemand waarvan ik nog wel de hoop had dat ik bij hem rustiger zou worden, een ander leven kon krijgen.
"

Maar ondertussen zit nog steeds in je hoofd dat je er plezier aan beleeft. Je zegt dat je blij bent met het meisje die je bent. Zolang dat nog teveel in je hoofd zit, heeft veranderen naar mijn idee geen zin. Ik denk dat je echt eens moet gaan kijken of je dit echt wel wil. Ben je echt een vrolijk mooi en onbezorgd meisje? Zit je er echt niet mee dat mannen je nu hard aan het gebruiken zijn? Lijkt het je niet heerlijk om echt op een andere manier aan aandacht te krijgen, en dan van jongens die het echt om jou doen?

Onthoud dat je het helemaal zelf in de hand hebt. Jij kan bepalen of je zoveel wil drinken, jij kan bepalen of je deze vrijdag overslaat. Jij kan bepalen hoe je leven er uitziet. En ik denk dat als je je goed bedenkt wat je nou helemaal wil, het dan alleen een goede afloop kan hebben.
Oud 01-11-2002, 12:34
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
feline schreef:
Het valt me op dat je een beetje een dubbelgevoel over dit alles hebt. Je bent naar oplossingen aan het zoeken omdat je een gevoel hebt dat je verkeerd bezig bent :

"Maar de laatste tijd komen we er alleen maar door in de problemen." "Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is, en het schijnt elke keer verder te gaan. En steeds heb ik toch nog dat geluk (wat ik allang niet meer verdien), wat ook gaat opraken" "Later beseffen we steeds wat we eigenlijk gedaan hebben en de risico's. Maar op de momenten zelf overheerst de alcohol en de stemming de angsten."Nu komt er nog iets bovenop: met mijn vrijgezelle gedrag kwets ik ook nog eens iemand. Dan heb ik het niet over mijn ouders. Iemand waarvan ik nog wel de hoop had dat ik bij hem rustiger zou worden, een ander leven kon krijgen.
"

Maar ondertussen zit nog steeds in je hoofd dat je er plezier aan beleeft. Je zegt dat je blij bent met het meisje die je bent. Zolang dat nog teveel in je hoofd zit, heeft veranderen naar mijn idee geen zin. Ik denk dat je echt eens moet gaan kijken of je dit echt wel wil. Ben je echt een vrolijk mooi en onbezorgd meisje? Zit je er echt niet mee dat mannen je nu hard aan het gebruiken zijn? Lijkt het je niet heerlijk om echt op een andere manier aan aandacht te krijgen, en dan van jongens die het echt om jou doen?

Onthoud dat je het helemaal zelf in de hand hebt. Jij kan bepalen of je zoveel wil drinken, jij kan bepalen of je deze vrijdag overslaat. Jij kan bepalen hoe je leven er uitziet. En ik denk dat als je je goed bedenkt wat je nou helemaal wil, het dan alleen een goede afloop kan hebben.
Kijk aan best een strak antwoordt als je het mij vraagt............
Oud 01-11-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik wil ook geen bemoedigende woorden ofzo :/

Ik ben ook dom bezig.
Nu je je dat realiseert gaat het al beter. Aan mensen die je moed en alles gaan inspreken heb je geen zak, je zult het toch zelf moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 19:57
Orion16
Orion16 is offline
Alicia Silverstone, maar vooral Elvira en Bikinie-meisje...voelen jullie je niet heel erg slet???
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:24
alcoholnicotine
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik ken een erg leuke kroeg. Mijn beste vriendin en ik gaan hier vaak heen; we kennen het barpersoneel en we zijn graag geziene vaste gasten (we maken de mannen blij, en blijde mannen consumeren meer).

Maar: we weten ons altijd de shit in te helpen daar. We worden volgegoten door een zooi zatte en geile mannen. Wij zijn zuiperds. We houden van zuipen. Maar de laatste tijd komen we er alleen maar door in de problemen.

Zo ook gister. Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is, en het schijnt elke keer verder te gaan. En steeds heb ik toch nog dat geluk (wat ik allang niet meer verdien), wat ook gaat opraken.

Het is gewoon echt een cirkel geworden, we zien elkaar al zo weinig, zij heeft school, ik werk fulltime.. En als we elkaar zien, zuipen we ons vol, meestal eerst bij mij, dan naar het cafe, dan regelen we weer dat we bij sluit doorgaan met anderen (die we vaak ook niet kennen en waar we bij in de auto stappen). We hitsen wat mannen op, krijgen de hele nacht door de ene baco na de andere in onze handen geschoven (soms heb je de ene nog niet eens voor de helft op, en krijg je alweer een nieuwe in je handen geduwd, afgewisseld met shotjes en flugel, etc).

Later beseffen we steeds wat we eigenlijk gedaan hebben en de risico's. Maar op de momenten zelf overheerst de alcohol en de stemming de angsten.

Ik heb hier dan nog een erger probleem bij. Ik zoen met elke man die aanzet geeft. En meestal blijft het daar dan niet bij.. All the way ga ik niet, maar ik schaam me voor dingen die al wel gebeurd zijn, zoverre dat ik ze niet eens durf te zeggen.

En dat is elke keer weer raak. Mijn vriendin rotzooit met de barman in het kantoortje, ik lig op de achterbank bij een vreemde in de auto.

Ik heb het niet over enkele keren. Ik heb het niet eens over maandelijks.

Nu komt er nog iets bovenop: met mijn vrijgezelle gedrag kwets ik ook nog eens iemand. Dan heb ik het niet over mijn ouders. Iemand waarvan ik nog wel de hoop had dat ik bij hem rustiger zou worden, een ander leven kon krijgen.

Vrijdag zie ik deze vriendin weer. We hebben speciaal een datum vrijgehouden voor een vergadering. Misschien moeten we stoppen met drinken (wat we beiden niet kunnen)? Misschien niet meer op stap gaan (waar we zo erg van houden)?

Ik heb zelf het idee een aantal punten op te schrijven.

Zoals bijvoorbeeld :

Een maand geen seksueel contact (paar uitzonderingen)
Niet meer als twee drankjes per dag? (uitzonderingen )

Ik wil veranderen. Maar ik hou van het meisje die ik nu ben.. Ik vind het heerlijk: die aandacht, die alcohol, dat stappen, de mannen. Ik wil gewoon eens een goede afloop...
Laatst had ik nog een discussie over drinken met jou toch ?!?!?!
Ik dacht dat het juist goed was omdat je dan tenminste nog meer jezelf bent. Als je jezelf bent voel je je fijn. Je kan jezelf zijn en daarom met alle mannen gaan. Er is geen probleem want jij bent jezelf en je wilt het dus. Dus helemaal klopt het niet he ? wat jij laatst vertelde. Daar ben je dan misschien nu pas achter.
Minder drinken, weten wat je doet. WAT ?!?!?! minder drinken !? Waarom ik vind het toch lekker ?!? Ja idd. en daarom ga ikzelf ook niet minder drinken en hou ik toch een kutgevoel na zo'n avond als ik me ergens voor schaam. EIGEN SCHULD. en dat is die van jou ook.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:28
alcoholnicotine
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
jij hebt tenminste nog een vriendin die ook van zuipen houdt. Ik niet. Ik ga altijd naar een groep lui van in de 25 en heb daar lol mee en zuipen en daarna de kroeg in. dan kom ik mensen van school tegen (mijn leeftijd) en die hoeven niks te drinken en gezeik, bladebla
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:41
Bikinie-meisje
Ik geef je gelijk alcoholnicotine; dit was allemaal erg wanhopig Ik drink nog steeds lekker door. Alleen in een andere kroeg ;P Zonder reputatie
Oud 05-11-2002, 22:43
Bikinie-meisje
Citaat:
Orion16 schreef:
Alicia Silverstone, maar vooral Elvira en Bikinie-meisje...voelen jullie je niet heel erg slet???
Nee. Zolang er niet geneukt word ben ik gewoon een levensgenieter. Anders ben ik een genietende slet. En btw: wat is er fout aan sletten ? Iedereen houdt van seks ? Ik ben blij dat sommige tenminste wat met die behoefte doen. Zou veel gestresste en gefrustreerde mensen schelen.
Oud 05-11-2002, 22:46
Bikinie-meisje
Citaat:
feline schreef:

"

Naar mijn gevoel gebruik ik hen net zo nodig als zij mij gebruiken. En daar is niks verkeerds mee. Als beiden weten waar het om gaat, who cares dan?

We moeten meer plezier maken in het leven en stoppen met eeuwig zeiken over principes of te bekijken wat ik nou eigenlijk wil. We leven om te leven, en het komt allemaal wel terecht ooit, met dat nadenken en analyseren kom je steeds verder van land.
Oud 06-11-2002, 10:09
Verwijderd
ok bikinie-meisje, je bent een levensgenieter en je doet maar, ik stoor me er verders niet aan, maar stel.. het loopt op een dag verkeerd af, je krijgt een pilletje waardoor je een black-out krijgt of je wordt verkracht of zwaar mishandelt en verkracht ect. ga je daarna gewoon door met die jongens?

dit is een erg voorbeeld en ik hoop dat t nooit gebeurd maar stel dat t gebeurd, ik denk dat je hier namelijk ook al eens aan gedacht hebt...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:10
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Sommige mensen maken van hun hobby hun beroep...het is maar een tip...

Volgens mij moet je je best kunnen verweren tegen de verleiding om een jongen/man te pakken,of niet soms ?
Oud 06-11-2002, 17:18
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
begrijp dit nu niet verkeerd, maar...

Je gedaagt je makkelijk en sletterig, en dit trekt een bepaald soort mannen aan. Je lokt dit zelf uit, en trekt hen dus zelf aan.

Experimenteren hoort bij jong zijn, maar je moet een beetje uitzien met wie.. Jij doet het met random mensen die je niet kent, wat natuurlijk heel gevaarlijk is.

Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, veel drinken en blowen, en beetje met iedereen wat aanrommelen... 't verschil was : ik kende de mensen waarmee ik het deed. Ik had een gigantsiche "vriendengroep", eerder kennissengroep, waar ik mee op 1 server chatte, via-via kennissen enzo... Dat "covert" je zowat, ze kunnen niets verkeerd doen omdat al hun vrienden het direct zouden weten. Zo zit je ook wat safe en kan je veilig aanrommelen, en jah ik wil die tijd ook soms terug, maar besef dat het nu gewoon niet kan.

Je vriendin is ook gevaarlijk voor je, doet me denken aan drugsverslaafden die er mee willen kappen maar elkaar er toch toe blijven verleiden... En op een manier is het dan ook zo, jullie zijn verslaafd aan aandacht en zullen mekaar er zowat toe verleiden, alhoewel jullie op een manier willen kappen.

Wat kan je er aan doen...

Zoek meer vrienden die je "kent", zoek een vaste keet (al is het jongerencentrum ofzo, deze zijn niet allemaal "braaf", soms word er super gezopen en gefeest en kan je er ook kerels oppikken), zo ken je de mensen meer en zit je al wat veiliger.

En wat is voor jou nu het meeste, de aandacht of de sex? Aandacht kan je zowiezo krijgen, op vele manieren, maar heb je de sex nodig om je goed te voelen of wil je die gewoon omdat je geil bent?

Wat me een beetje tegensteekt, is dat vele mannen deze levensstijl hebben en er geen prob mee hebben, en i kdenk dat moesten jullie zonder problemen een sterke man kunnen neerslaan jullie er ook geen prob mee zouden hebben. T enige prob zijn de mannen dus, die vrouwen met dit gedrag sletten beschouwen omdat de mannen "ermee kunnen doen wat ze willen", maar dit echter enkel omdat -de man- sterker is en zo haar kan pushen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:13
feline
feline is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Naar mijn gevoel gebruik ik hen net zo nodig als zij mij gebruiken. En daar is niks verkeerds mee. Als beiden weten waar het om gaat, who cares dan?

We moeten meer plezier maken in het leven en stoppen met eeuwig zeiken over principes of te bekijken wat ik nou eigenlijk wil. We leven om te leven, en het komt allemaal wel terecht ooit, met dat nadenken en analyseren kom je steeds verder van land.
Prima, zolang jij er lol aan beleeft, zal ik de laatste zijn die er iets van zegt. Ik denk dat ik dan gewoon verkeerd heb begrepen wat je met dit topic probeerde te zeggen/vragen.
Oud 07-11-2002, 21:47
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Nee. Zolang er niet geneukt word ben ik gewoon een levensgenieter. Anders ben ik een genietende slet. En btw: wat is er fout aan sletten ? Iedereen houdt van seks ? Ik ben blij dat sommige tenminste wat met die behoefte doen. Zou veel gestresste en gefrustreerde mensen schelen.
Het ligt er maar net aan over wat voor 'slet' je zou praten, in mijn ogen zijn ze arrogant, gemeen, achterbaks, dom, rokend, ruw, hard, aan de breezer, iedere avond een ander, etc. Als je een leuk meisje tegen het lijf loopt, en het blijkt zo'n typ te zijn, da's minder.

Maar als er ook 'sletten' zijn die mensen niet kwetsten en gewoon een plezier doen, oke, daar is niets verkeerds aan, zolang je maar een beetje opjezelf let en geen foute mensen tegen het lijf loopt.

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:40
Bikinie-meisje
Citaat:
Orion16 schreef:
Het ligt er maar net aan over wat voor 'slet' je zou praten, in mijn ogen zijn ze arrogant, gemeen, achterbaks, dom, rokend, ruw, hard, aan de breezer, iedere avond een ander, etc. Als je een leuk meisje tegen het lijf loopt, en het blijkt zo'n typ te zijn, da's minder.

Maar als er ook 'sletten' zijn die mensen niet kwetsten en gewoon een plezier doen, oke, daar is niets verkeerds aan, zolang je maar een beetje opjezelf let en geen foute mensen tegen het lijf loopt.
Een slet is niets meer dan een meisje dat met jongens neukt.

Achterbaks, gemeen, etc heeft er niks mee te maken...
Oud 10-11-2002, 15:01
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Een slet is niets meer dan een meisje dat met jongens neukt.

Achterbaks, gemeen, etc heeft er niks mee te maken...
Oh jewel.. Stel ik tref een meisje, ziet er verschrikkelijk mooi uit, doet zich lief voor, ik voel me helemaal geweldig.. Maar opdiezelfde avond kotst ze me uit, vind me een kneusje, enz, en gaat er vervolgens met minimaal 20 players vandoor. Dat is toch ook een slet? Of ze nu met die players neukt of niet het gaat er haar om, om zoveel mogelijk jongens te krijgen. En niet op een avond, maar zoveel mogelijk als ze uitgaat. Zo is ze gewoon...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 10:45
Bikinie-meisje
Citaat:
Orion16 schreef:
Oh jewel.. Stel ik tref een meisje, ziet er verschrikkelijk mooi uit, doet zich lief voor, ik voel me helemaal geweldig.. Maar opdiezelfde avond kotst ze me uit, vind me een kneusje, enz, en gaat er vervolgens met minimaal 20 players vandoor. Dat is toch ook een slet? Of ze nu met die players neukt of niet het gaat er haar om, om zoveel mogelijk jongens te krijgen. En niet op een avond, maar zoveel mogelijk als ze uitgaat. Zo is ze gewoon...
Dan versta jij iets anders onder slet.

En trouwens. Ik heb het wel eens gezien. Mijn vriendin was met een jongen aan het praten, ze hadden het gewoon gezellig samen. Maar ze vond hem niet leuk? Toen zei hij ook: ze is zo mooi en ze doet zo lief, en dan wijst ze me af! Alsof je dan meteen aangetrokken voelt tot die persoon?

Ook zoiets: als een jongen aan je vraagt om even buiten een sigaretje te roken en je gaat mee, denken ze meteen dat je wilt neuken. Als jij vraagt of iemand ff een luchtje komt scheppen, denken ze OOK meteen dat je wilt neuken.

'Ik wilde helemaal geen seks?'
'Waarom vraag je me dan mee naar buiten!' krijg je dan te horen.

En jaja, dan ben ik ook een slet volgens hun, omdat ik hun het idee geef dat ik wel seks wil. Aan wie ligt dat dan ? Aan mij of aan hun, aan de jongens die alles een bewijs vinden voor seks.
Oud 13-11-2002, 19:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
'Ik wilde helemaal geen seks?'
'Waarom vraag je me dan mee naar buiten!' krijg je dan te horen.

En jaja, dan ben ik ook een slet volgens hun, omdat ik hun het idee geef dat ik wel seks wil. Aan wie ligt dat dan ? Aan mij of aan hun, aan de jongens die alles een bewijs vinden voor seks.
Je.zegt.zelf.dat.je.vaak.WEL.dingen.met.die.jongens.doet..

Btw.je.kan.met.intonatie.en.gebaren.ook.heel.wat.duidelijk.maken.
Dan.hebben,jongens.echt.wel.door.dat.je.alleen.een.lucthje.willen.sche ppen.
Tenminste.ik.vraag.het.ook.zo.vaak.en.ik.heb.er.nooit.problemen/misverstanden.mee.gehad,
maar.het.kan.ook.komen.doordat.we.andere.jongens.aantrekken
Oud 13-11-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
maar.het.kan.ook.komen.doordat.we.andere.jongens.aantrekken
Zeer ad rem
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:55
Roos
Roos is offline
Citaat: