Advertentie | |
|
![]() |
|
Zit je op een vereniging of heb je een vast vriendengroeppie? zo ja, probeer daar wat meer aandacht in te steken
![]() ![]() Natuurlijk is het stiekem wel leuk en spannend om met een "vreemde" te flirten en te rotzooien, maar als je niet wilt dat je jezelf en een ander kwetst, moet je toch eventjes meer tijd nemen om die vreemde beter te leren kennen, dat kan je veel beter inschatten waar hij op uit is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan drink ik weer, en word ik weer geil. Ik denk dat het ook is he; wij houden van aandacht. Maar dit is de verkeerde aandacht. Ik weet wel beter. Maar ik heb die aandacht nodig. Ik heb geen andere aandachtsbron.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ook dom bezig.
||
Citaat:
![]() beetje cliche vind je niet? Misschien is het daarom zo verstandig om met een groepje te gaan. Met een groepje kan je ook lol maken |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb niet echt een groepje dat elkaar mag en met elkaar op stap wilt, of dat niet zeurt over alcoholmisbruik, of weet ik veel wat.
|
Toch vind ik het wel triest om te lezen......... Ik weet dat ik op precies dezelfde manier leef. En dat ik er plezier aan beleef. Alleen het is gewoon geen goede leefwijze. Iedere zondag heeft je lichaam de tijd nodig om bij te komen en te herstellen en dit iedere week en nog wel ooit vaker.
|
![]() |
Het valt me op dat je een beetje een dubbelgevoel over dit alles hebt. Je bent naar oplossingen aan het zoeken omdat je een gevoel hebt dat je verkeerd bezig bent :
"Maar de laatste tijd komen we er alleen maar door in de problemen." "Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is, en het schijnt elke keer verder te gaan. En steeds heb ik toch nog dat geluk (wat ik allang niet meer verdien), wat ook gaat opraken" "Later beseffen we steeds wat we eigenlijk gedaan hebben en de risico's. Maar op de momenten zelf overheerst de alcohol en de stemming de angsten."Nu komt er nog iets bovenop: met mijn vrijgezelle gedrag kwets ik ook nog eens iemand. Dan heb ik het niet over mijn ouders. Iemand waarvan ik nog wel de hoop had dat ik bij hem rustiger zou worden, een ander leven kon krijgen. " Maar ondertussen zit nog steeds in je hoofd dat je er plezier aan beleeft. Je zegt dat je blij bent met het meisje die je bent. Zolang dat nog teveel in je hoofd zit, heeft veranderen naar mijn idee geen zin. Ik denk dat je echt eens moet gaan kijken of je dit echt wel wil. Ben je echt een vrolijk mooi en onbezorgd meisje? Zit je er echt niet mee dat mannen je nu hard aan het gebruiken zijn? Lijkt het je niet heerlijk om echt op een andere manier aan aandacht te krijgen, en dan van jongens die het echt om jou doen? Onthoud dat je het helemaal zelf in de hand hebt. Jij kan bepalen of je zoveel wil drinken, jij kan bepalen of je deze vrijdag overslaat. Jij kan bepalen hoe je leven er uitziet. En ik denk dat als je je goed bedenkt wat je nou helemaal wil, het dan alleen een goede afloop kan hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik dacht dat het juist goed was omdat je dan tenminste nog meer jezelf bent. Als je jezelf bent voel je je fijn. Je kan jezelf zijn en daarom met alle mannen gaan. Er is geen probleem want jij bent jezelf en je wilt het dus. Dus helemaal klopt het niet he ? wat jij laatst vertelde. Daar ben je dan misschien nu pas achter. Minder drinken, weten wat je doet. WAT ?!?!?! minder drinken !? Waarom ik vind het toch lekker ?!? Ja idd. en daarom ga ikzelf ook niet minder drinken en hou ik toch een kutgevoel na zo'n avond als ik me ergens voor schaam. EIGEN SCHULD. en dat is die van jou ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik geef je gelijk alcoholnicotine; dit was allemaal erg wanhopig
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We moeten meer plezier maken in het leven en stoppen met eeuwig zeiken over principes of te bekijken wat ik nou eigenlijk wil. We leven om te leven, en het komt allemaal wel terecht ooit, met dat nadenken en analyseren kom je steeds verder van land.
|
Verwijderd
|
ok bikinie-meisje, je bent een levensgenieter en je doet maar, ik stoor me er verders niet aan, maar stel.. het loopt op een dag verkeerd af, je krijgt een pilletje waardoor je een black-out krijgt of je wordt verkracht of zwaar mishandelt en verkracht ect. ga je daarna gewoon door met die jongens?
dit is een erg voorbeeld en ik hoop dat t nooit gebeurd maar stel dat t gebeurd, ik denk dat je hier namelijk ook al eens aan gedacht hebt... |
![]() |
|
begrijp dit nu niet verkeerd, maar...
Je gedaagt je makkelijk en sletterig, en dit trekt een bepaald soort mannen aan. Je lokt dit zelf uit, en trekt hen dus zelf aan. Experimenteren hoort bij jong zijn, maar je moet een beetje uitzien met wie.. Jij doet het met random mensen die je niet kent, wat natuurlijk heel gevaarlijk is. Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, veel drinken en blowen, en beetje met iedereen wat aanrommelen... 't verschil was : ik kende de mensen waarmee ik het deed. Ik had een gigantsiche "vriendengroep", eerder kennissengroep, waar ik mee op 1 server chatte, via-via kennissen enzo... Dat "covert" je zowat, ze kunnen niets verkeerd doen omdat al hun vrienden het direct zouden weten. Zo zit je ook wat safe en kan je veilig aanrommelen, en jah ik wil die tijd ook soms terug, maar besef dat het nu gewoon niet kan. Je vriendin is ook gevaarlijk voor je, doet me denken aan drugsverslaafden die er mee willen kappen maar elkaar er toch toe blijven verleiden... En op een manier is het dan ook zo, jullie zijn verslaafd aan aandacht en zullen mekaar er zowat toe verleiden, alhoewel jullie op een manier willen kappen. Wat kan je er aan doen... Zoek meer vrienden die je "kent", zoek een vaste keet (al is het jongerencentrum ofzo, deze zijn niet allemaal "braaf", soms word er super gezopen en gefeest en kan je er ook kerels oppikken), zo ken je de mensen meer en zit je al wat veiliger. En wat is voor jou nu het meeste, de aandacht of de sex? Aandacht kan je zowiezo krijgen, op vele manieren, maar heb je de sex nodig om je goed te voelen of wil je die gewoon omdat je geil bent? Wat me een beetje tegensteekt, is dat vele mannen deze levensstijl hebben en er geen prob mee hebben, en i kdenk dat moesten jullie zonder problemen een sterke man kunnen neerslaan jullie er ook geen prob mee zouden hebben. T enige prob zijn de mannen dus, die vrouwen met dit gedrag sletten beschouwen omdat de mannen "ermee kunnen doen wat ze willen", maar dit echter enkel omdat -de man- sterker is en zo haar kan pushen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar als er ook 'sletten' zijn die mensen niet kwetsten en gewoon een plezier doen, oke, daar is niets verkeerds aan, zolang je maar een beetje opjezelf let en geen foute mensen tegen het lijf loopt. Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 21:50. |
![]() |
||
Citaat:
Achterbaks, gemeen, etc heeft er niks mee te maken...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens. Ik heb het wel eens gezien. Mijn vriendin was met een jongen aan het praten, ze hadden het gewoon gezellig samen. Maar ze vond hem niet leuk? Toen zei hij ook: ze is zo mooi en ze doet zo lief, en dan wijst ze me af! Alsof je dan meteen aangetrokken voelt tot die persoon? Ook zoiets: als een jongen aan je vraagt om even buiten een sigaretje te roken en je gaat mee, denken ze meteen dat je wilt neuken. Als jij vraagt of iemand ff een luchtje komt scheppen, denken ze OOK meteen dat je wilt neuken. 'Ik wilde helemaal geen seks?' 'Waarom vraag je me dan mee naar buiten!' krijg je dan te horen. En jaja, dan ben ik ook een slet volgens hun, omdat ik hun het idee geef dat ik wel seks wil. Aan wie ligt dat dan ? ![]()
||
Citaat:
Btw.je.kan.met.intonatie.en.gebaren.ook.heel.wat.duidelijk.maken. Dan.hebben,jongens.echt.wel.door.dat.je.alleen.een.lucthje.willen.sche ppen. Tenminste.ik.vraag.het.ook.zo.vaak.en.ik.heb.er.nooit.problemen/misverstanden.mee.gehad, maar.het.kan.ook.komen.doordat.we.andere.jongens.aantrekken
|
|