Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het lijkt me egt vet gaaf om met de trein naar Portugal te gaan, alleen is het een beetje lang reizen, maar je krijgt wel dingen van de landen te zien waar je langs rij. waarom ga je eigenlijk niet met de vliegtuig,inplaats van de trein? gaat tog veel sneller ... |
![]() |
|
Ik ben een keer met de trein naar Portugal geweest! En zoals een aantal al zeiden.....ga naar www.transavia.nl en je bent echt stukken goedkoper uit. Wij waren voor die treinreis bijna het dubbele uit en je doet er nog is enorm lang over. Bovendien hoef je het voor het landschap niet te doen want dat was niet veel soeps.
|
![]() |
|
Ik ben van plan om met de trein naar Zwitserland te gaan. Bij de NS kan je een interrail-ticket kopen. Naar zwitserland is het 1 zone, want ik stap op in Duitsland. Als je naar portugal wilt zijn het 2 zones, dus dan wordt het duurder. De tickets zijn 16 dagen, 22 dagen of een maand geldig. Dus je kunt in Portugal zelf ook nog met de trein gaan.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Verkeer & Vervoer |
Trein vanuit Portugal? Verwijderd | 8 | 02-07-2006 21:10 | |
De Kantine |
Wat is de langste tijd dat jij alleen thuis was? Verwijderd | 30 | 02-03-2003 12:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits, Regenbogen Runde 8 Deutschland und Europa Artemis | 1 | 30-05-2002 17:15 |