Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 14:12
noa-zut
noa-zut is offline
Ik ben van plan deze zomer naar Mallorca te gaan, alleen weet ik niet welke plaats nou leuk is?

Het liefst waar een lekker ZAND-strand is en waar je s'avonds ook lekker uit kunt gaan.

Heeft iemand tips of is iemand er zelf al is geweest?
Advertentie
Oud 27-04-2005, 14:18
boer
boer is offline
wij gaan naar el-arenal

En het schijnt dat dat ook de jongeren vakantiebestemming van mallorca is.
Oud 28-04-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 27-04-2005 @ 15:18 :
wij gaan naar el-arenal

En het schijnt dat dat ook de jongeren vakantiebestemming van mallorca is.
Oud 01-05-2005, 09:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben vorig jaar in Santa Ponsa geweest. 2 leuke strandjes hoop te doen. Ook in de avond.. maar het is wel wat rustiger.
Als je echt alleen maar zon, zee, strand en feesten wilt zou ik daar niet heen gaan.
Oud 01-05-2005, 20:28
noa-zut
noa-zut is offline
Nou, wij hebben ook geboekt, een prive villa-bungalow met zwembad en jaccuzi, in Playa de Palma.

Is hier al iemand geweest en was het wat? zoals uitgaan en het hoe is het strand daar? kiezel of zand?
alvast bedankt
Oud 02-05-2005, 16:13
boer
boer is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 01-05-2005 @ 21:28 :
Nou, wij hebben ook geboekt, een prive villa-bungalow met zwembad en jaccuzi, in Playa de Palma.

Is hier al iemand geweest en was het wat? zoals uitgaan en het hoe is het strand daar? kiezel of zand?
alvast bedankt
hoe kan je dat betalen
Oud 03-05-2005, 09:06
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 01-05-2005 @ 21:28 :

alvast bedankt
phoe zand als ik me kan herinneren en ik ga dit jaar weer naar el arenal... playa de palma is de hoofstad en daar is niet zoveel feest geloof ik

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 09:09.
Oud 03-05-2005, 13:14
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
boer schreef op 02-05-2005 @ 17:13 :
hoe kan je dat betalen
Mijn vriend en ik werken fulltime
Oud 03-05-2005, 13:14
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 03-05-2005 @ 10:06 :
phoe zand als ik me kan herinneren en ik ga dit jaar weer naar el arenal... playa de palma is de hoofstad en daar is niet zoveel feest geloof ik
Nee playa de palma is een stadje dat naast el arenal ligt
Oud 03-05-2005, 14:03
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 03-05-2005 @ 14:14 :
Nee playa de palma is een stadje dat naast el arenal ligt
ja klopt... de 'hoofdstad' van mallorca 20 minuutjes met de bus voor 1 euri

zoals u ziet dat wordt niet echt feesten in palma

wel lekker dicht bij magalluf... bij alle maffe engelse , daar zit ook de grootste disco van mallorca BCM ofzo.
Oud 03-05-2005, 14:08
noa-zut
noa-zut is offline
Jaaaaa, over die discotheek heb ik echt leuke verhalen gehoord!! heb er nu al zin in
Oud 03-05-2005, 14:27
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 03-05-2005 @ 15:08 :
Jaaaaa, over die discotheek heb ik echt leuke verhalen gehoord!! heb er nu al zin in
uhm vieze dikke engelsen... wel makkelijk scoren als je dat wil dan zit ik liever in de duitse disco's in el erenal
Oud 03-05-2005, 15:32
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 03-05-2005 @ 15:27 :
uhm vieze dikke engelsen... wel makkelijk scoren als je dat wil dan zit ik liever in de duitse disco's in el erenal

nee, ik ben zelf kwart Duits en schaam me voor ze
Oud 05-05-2005, 16:34
Balance
Balance is offline
Ik ben zelf naar Porto Nova geweest: een plaatsje naast Magalluf. Magalluf is een leuke stad waar ook veel jongeren naar toe gaan om te feesten.
Oud 05-05-2005, 16:44
nu_even_niet
nu_even_niet is offline
Ik ga dit jaar met een vriendin naar mallorca El-erenal!!
Schijn je idd wel goed te kunnen feesten

Wij zitten daar in een all-in hotel..dus afwachten wat we krijgen..

xx
Oud 07-05-2005, 15:51
Mercurial
Mercurial is offline
Wij gaan deze zomer naar El-Arenal. Dit schijnt toch een beetje het Nederlandse gedeelte te zijn van Mallorca. Het uitgaan is in deze plaats wel wat minder als je van discotheken houdt, aangezien de grote discotheken zich vooral in het Engelse gedeelte bevinden. Deze plaats, genaamd Magaluf, ken je waarschijnlijk nog wel van de TV serie. Ik weet niet meer precies hoe deze heette, maar je had een duits, engels, irish en amerikaans team die van die komische spelletjes gingen doen op het strand.

Ach ja, ik was liever weer naar Lloret gegaan (2 jaar geleden geweest en super vet ! ), maar de rest van de groep wou Malllorca, zal mij dus benieuwen. Erger dan vorig jaar kan het niet worden, toen zat ik in Siofok-Hongarije
Oud 14-05-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
noa-zut schreef op 03-05-2005 @ 16:32 :
nee, ik ben zelf kwart Duits en schaam me voor ze
jij ook al
Oud 02-06-2005, 22:03
Drlove
Drlove is offline
el arenal is kick als je in het goede gedeelte zit, balearenos 1 tot 6 ongeveer als je nederlanders wilt en geen duitsers. stappen is er wel leuk maar niet bijzonder, alleen bcm (15 euro onbeperkt zuipen en redelijke muziek) is wel leuk.
Oud 03-06-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Mercurial schreef op 07-05-2005 @ 16:51 :
Wij gaan deze zomer naar El-Arenal. Dit schijnt toch een beetje het Nederlandse gedeelte te zijn van Mallorca. Het uitgaan is in deze plaats wel wat minder als je van discotheken houdt, aangezien de grote discotheken zich vooral in het Engelse gedeelte bevinden. Deze plaats, genaamd Magaluf, ken je waarschijnlijk nog wel van de TV serie. Ik weet niet meer precies hoe deze heette, maar je had een duits, engels, irish en amerikaans team die van die komische spelletjes gingen doen op het strand.

Ach ja, ik was liever weer naar Lloret gegaan (2 jaar geleden geweest en super vet ! ), maar de rest van de groep wou Malllorca, zal mij dus benieuwen. Erger dan vorig jaar kan het niet worden, toen zat ik in Siofok-Hongarije
Prictly heat? zoiets

Damn wat heb ik er zin in!

En als in het Nederlandse gedeelte het niet bevalt ga ik gewoon naar Magaluf
Oud 14-06-2005, 18:23
fractuur
fractuur is offline
Net terug uit El Arenal. <3333333 Ik zat tussen de Duitsers, en aangezien die zo rond twee uur s middags al redelijk bezopen zijn, zat naar het strand gaan er voor ons niet zo in. Verder waren de Duitsers 's avonds (als de bezopen mensen al naar huis waren) erg aardig, beter dan menig Hollander op het tweede deel van de boulevard.. Maar je kan er wel redelijk uitgaan (iemand in de BET geweest hier? ), laatste avond naar de BCM geweest. Heerlijke club, alleen mogen ze die Britten een keer vervangen voor wat leuke mensen, jezus, die Britse jongens zijn lelijk.
Oud 18-06-2005, 17:06
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik ben vorige week naar Mallorca geweest, naar s'Arenal.
Dat is perfect als je zon, zee en strand wilt en je kan er goed uitgaan. Het is daar wel een beetje té toeristisch, maar ik hou zelf niet zo van zulke vakanties. Als je daar wel van houdt is dat een goede bestemming. Het hotel was trouwens super, Hotel Hispania, maar dat volgens mij niet een van de goedkoopsten .
Oud 22-06-2005, 09:58
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-06-2005 @ 19:23 :
Net terug uit El Arenal. <3333333 Ik zat tussen de Duitsers, en aangezien die zo rond twee uur s middags al redelijk bezopen zijn, zat naar het strand gaan er voor ons niet zo in. Verder waren de Duitsers 's avonds (als de bezopen mensen al naar huis waren) erg aardig, beter dan menig Hollander op het tweede deel van de boulevard.. Maar je kan er wel redelijk uitgaan (iemand in de BET geweest hier? ), laatste avond naar de BCM geweest. Heerlijke club, alleen mogen ze die Britten een keer vervangen voor wat leuke mensen, jezus, die Britse jongens zijn lelijk.
In welk hotel zat jij, en met welke luchtvaartmaatschappij vloog je?
Oud 22-06-2005, 10:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 22-06-2005 @ 10:58 :
In welk hotel zat jij, en met welke luchtvaartmaatschappij vloog je?
Ik zat in de resorts van Pueblo Park (ook een hotel), vlakbij die Duitse club waarvan de proppers blauw wit geruite shirts aanhadden.. (als je op het Duitse gedeelte bent geweest kan je je dat niet zijn ontgaan ) En ik vloog uta met charter der charters Transavia. (Om vijf uur resp acht uur s ochtends..)Jij?

Ik ben ook niet zo'n strandvakantietype, maar het is me eigenlijk wel goed bevallen. Na 8 dagen wilde ik wel weer naar huis, want die fluitende en starende jongens word je op gegeven moment gewoon zat, maar een zo'n relaxde vakantie heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Neemt niet weg dat ik liever een stedentrip naar het een of ander maak. Tegen de Nederlandse stranden kan namelijk de Middelandse Zee echt niet op.
Oud 22-06-2005, 10:49
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-06-2005 @ 11:21 :
Ik zat in de resorts van Pueblo Park (ook een hotel), vlakbij die Duitse club waarvan de proppers blauw wit geruite shirts aanhadden.. (als je op het Duitse gedeelte bent geweest kan je je dat niet zijn ontgaan ) En ik vloog uta met charter der charters Transavia. (Om vijf uur resp acht uur s ochtends..)Jij?

Ik ben ook niet zo'n strandvakantietype, maar het is me eigenlijk wel goed bevallen. Na 8 dagen wilde ik wel weer naar huis, want die fluitende en starende jongens word je op gegeven moment gewoon zat, maar een zo'n relaxde vakantie heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Neemt niet weg dat ik liever een stedentrip naar het een of ander maak. Tegen de Nederlandse stranden kan namelijk de Middelandse Zee echt niet op.
Ik zat inderdaad ook in het Duitse gedeelte, in Hotel Hispania, aan de boulevard. En ik vloog ook met Transavia Hebben we waarschijnlijk bij elkaar in het vliegtuig gezeten, ik was er van zondag 3 tot en met zondag 12 Juni in ieder geval
Vloog jij vanaf Amsterdam of Rotterdam?

Ik heb het ook heel goed naar m'n zin gehad, maar het is zoals jij ookal zegt niet echt m'n eerste keus soort vakantie, maar ik vond het er wel heel gezellig .
Oud 23-06-2005, 08:58
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 22-06-2005 @ 11:49 :
Ik zat inderdaad ook in het Duitse gedeelte, in Hotel Hispania, aan de boulevard. En ik vloog ook met Transavia Hebben we waarschijnlijk bij elkaar in het vliegtuig gezeten, ik was er van zondag 3 tot en met zondag 12 Juni in ieder geval
Vloog jij vanaf Amsterdam of Rotterdam?

Ik heb het ook heel goed naar m'n zin gehad, maar het is zoals jij ookal zegt niet echt m'n eerste keus soort vakantie, maar ik vond het er wel heel gezellig .
Aan de boulevard? Echt leuk! Wij zaten twee straten achter de boulevard. Naja, het zal ook wel druk geweest zijn. Ik was er van 5 tot 12, op welke vlucht zat jij op de terugweg? Ik vloog met HV 850 op Amsterdam, met heel veel Gogo, Beachmasters en Sunweb mensen, dus het kan heel goed dat we bij elkaar in het vliegtuig zaten. Al zat er op Amsterdam wel een vlucht na ons, ook uit Mallorca.

Absollut. Volgend jaar weer een weekje naar de zon, of niet?
Oud 23-06-2005, 09:18
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik ga met de bouwvak lol 27 juli ofzoiets gaan en 8 dagen later terug
Oud 23-06-2005, 10:45
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
fractuur schreef op 23-06-2005 @ 09:58 :
Aan de boulevard? Echt leuk! Wij zaten twee straten achter de boulevard. Naja, het zal ook wel druk geweest zijn. Ik was er van 5 tot 12, op welke vlucht zat jij op de terugweg? Ik vloog met HV 850 op Amsterdam, met heel veel Gogo, Beachmasters en Sunweb mensen, dus het kan heel goed dat we bij elkaar in het vliegtuig zaten. Al zat er op Amsterdam wel een vlucht na ons, ook uit Mallorca.

Absollut. Volgend jaar weer een weekje naar de zon, of niet?
Ahh ik vloog de 12e op Rotterdam, HV 728 geloof ik, om 8.10 ofzo. Maar Amsterdam zat wel in de gate naast ons, dus misschien misschien hebben we elkaar toch gezien Want jij vloog ook rond acht uur hè? Onze gate was A11.
Maar wie weet volgend jaar weer Het is me in ieder geval wel erg goed bevallen
Hoe heette die straat trouwens waar jullie hotel\resort zat?
Oud 29-06-2005, 06:05
Verwijderd
ohhh ik heb er zin in!!
Oud 24-07-2005, 11:58
Verwijderd
Discotheken in El Arenal

In het bij Nederlandse vakantiegangers populaire El Arenal vindt je vandaag de dag drie grote discotheken die het noemen waard zijn. Het zijn de Riu Palace, de Joy Palace en de Megapark. Eén ding staat vast als je besluit om naar deze discotheken te gaan: het stikt er van de Duitsers. Als je dat beschouwt als een nadeel kunnen we ook nog wel een voordeel noemen. Je betaalt namelijk alleen bedrag om binnen te komen en kan vervolgens de rest van de avond gratis drinken!

Riu Palace
De Riu Palace is een leuke discotheek. Afhankelijk van de periode wanneer je daar komt, betaal je 18 euro. In deze discotheek kan je de hele avond gratis drinken. Dit betreft niet alleen bier, maar ook sterke drank. Ze doen hier wat drank betreft niet zielig. Als je een wodka-jus bestelt, gooien ze een behoorlijke hoeveelheid wodka in het glas. Je krijgt alleen geen echt wodka maar echte namaak spul, zoals ze ook nep bacardi en nep-malibu verkopen. Gelukkig zit er wel evenveel alcohol in als bij de echte merken! Er zijn twee zalen: één house/trance zaal en een Hip-hop/R&B zaal. De muziek dat ze daar draaien is goed, daarnaast hebben ze nog danseressen in kooien. Eens in de tijd hebben ze speciale thema-avonden. Zo wordt er een Miss Striptease verkiezing georganiseerd.

Internet:
Riu Palace

Megapark
Het Megapark doet veel denken aan de bierfeste in München. In een grote hal met veel Duitsers en bier worden allerlei acts uitgevoerd. Meestal staan er gewoon een aantal schaars geklede meiden uit Rusland en Tsjechië op een tafel te dansen. Tot overmaat van ramp wordt er ook nog vaak Duits muziek gedraaid. Dit is echt een tent waar lelijke mannen er met speels gemak om een nog lelijker meisje te scoren. Je moet dit echt zien. Je lacht je krom!

Joy Palace
Deze tent is een beetje aan verandering onderhevig. Stond deze disco vroeger bekend als de plek waar goede hardhouse werd gedraaid, vandaag de dag lijkt het meer op een heuse R&B zaak. Elk nadeel heeft natuurlijk een voordeel want op de R&B muziek komen juist vooral vrouwen op af. Een ander nadeel is dat het stampvol zit met Duitsers maar onze oosterburen weten wel wat feesten is. Ook hier geldt dat je voor slechts 18 euro binnen bent en onbeperkt kunt drinken.
Oud 24-07-2005, 12:23
fractuur
fractuur is offline
Ik ben wel goedkoper naar binnengekomen met free bar.. Maar goed, ik ben niet in El Arenal geweest. De enige discotheken waar ik ben geweest waren de BCM (Brits bolwerk) en de BET (beetje Spaanse aangeledenheid). Verder een Nederlandse tent van Menthal Theo (*kotst* echt geen fuck aan) en wat Nederlandse tenten. Gezellig, en leuke Nederlandse muziek, maar wat betreft mensen is er weinig te beleven.
Oud 03-08-2005, 19:55
boer
boer is offline
ik heb een totaal andere mening over de discotheken dan megaman, maar nu ben ik te verrot om dat te gaan typen, dus dat komt later
Oud 24-08-2005, 17:07
Souris
Souris is offline
ben 2 weken in puerto pollensa(noorden) geweest.
was super en weinig nederlandse mensen
Oud 26-08-2005, 09:18
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Souris schreef op 24-08-2005 @ 18:07 :
ben 2 weken in puerto pollensa(noorden) geweest.
was super en weinig nederlandse mensen
Ben je ook in Soller en Valldemosa geweest?
Oud 26-08-2005, 19:31
Souris
Souris is offline
nee,zou wel naar soller gaan maar toen werdt een vriendin van me ziek
Oud 03-09-2005, 21:04
McDuck
McDuck is offline
Zijn er mensen de afgelopen week naar Port Alcudia geweest
of
vrijdagochtend (2 september) om 8 uur s'ochtends vanaf Palma met Transavia naar Schiphol gevlogen?
Oud 05-09-2005, 15:37
Souris
Souris is offline
Citaat:
McDuck schreef op 03-09-2005 @ 22:04 :
Zijn er mensen de afgelopen week naar Port Alcudia geweest
of
vrijdagochtend (2 september) om 8 uur s'ochtends vanaf Palma met Transavia naar Schiphol gevlogen?
nee niet afgelopen week
maar ben er zo 2 weken geleden geweest.
en ging op dinsdag in de namiddag met transavia terug

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten