Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 15:05
~*kar*~
~*kar*~ is offline
mijn vriend zit in mallorca voor 5 maanden en 2 weken. er zijn nu 2 weken voorbij, maar ik mis hem zoooo vreselijk erg! voordat ie weg was, waren we 2 handen op één buik, deden alles samen, zaten elke dag bij elkaar, en ben eerlijk waar nog nooit zo vreselijk verliefd geweest, hij is ook mijn eerste echt vriend.
hij doet een opleiding toerisme, en zit nu dus tot 14 september in mallorca.
geld sparen ben ik mee bezig, maar krijg waarschijnlijk niet het bedrag bij elkaar. last minute kan misschien wel, maar dan ben ik in mallorca, en dan is het ook maar kijken waar ik terecht kom. ik vind het gewoon allemaal heel erg moeilijk, en heb het idee dat ie al 6 maanden weg is, en elk moment weer voor me neus kan staan.

heeft iemand tips, en hoe gaan jullie daarmee om?
Oud 01-05-2005, 15:11
Fruitcake
Fruitcake is offline
een goedkopere manier van reizen om naar hem toe te gaan? (Eurolines ofzo) ikzelf heb er geen ervaring mee. Maar vijf maanden is wel heel lang. Komt hij ondertussen zelf nog naar huis?
Oud 01-05-2005, 15:12
Iduna
Iduna is offline
Hebben jullie nu wel contact? Ga afleiding zoeken, leuke dingen doen met vrienden, sporten, werken, van de zon genieten.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 15:17
~*kar*~
~*kar*~ is offline
we hebben wel contact, sms en bellen 1x in de week. en afleiding helpt wel, alleen net zoals gister, waren we met een hele groep in rotterdam, en overal zoenende mensen, en dan mis ik hem weer zo heel erg, en toen belde hij ook nog 3 minuten omdat ie me stem zo graag wilde horen... en dan moet ik meteen weer huilen... mjah...
wat is beter, last minute dat je niet weet hoe of wat of gewoon boeken en wel zekerheid hebben?
Oud 01-05-2005, 15:47
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
~*kar*~ schreef op 01-05-2005 @ 16:17 :
we hebben wel contact, sms en bellen 1x in de week. en afleiding helpt wel, alleen net zoals gister, waren we met een hele groep in rotterdam, en overal zoenende mensen, en dan mis ik hem weer zo heel erg, en toen belde hij ook nog 3 minuten omdat ie me stem zo graag wilde horen... en dan moet ik meteen weer huilen... mjah...
wat is beter, last minute dat je niet weet hoe of wat of gewoon boeken en wel zekerheid hebben?
hoii,
Natuurlijk kan ik nu gaan zeggen wat stel jij je aan, ga leuke dingen doen en de tijd is zo voorbij. Maar dat slaat nergens op, het is zo moeilijk. Ik heb dit zelf al met een weekje. En het lijkt me vreselijk zo lang van mn vriend gescheiden moeten te zijn. Heeft hij daar geen msn? Kunnen jullie webcam aanschaffen en elkaar zo zien?
Hoe lang heb je al wat met hem? Gaan je ouders toevallig ook nog op vakantie, want dan zou je met hun mee kunnen gaan en dan daar heen.

In ieder geval heel veel sterkte en succes!
Als je wil kunnen we mailen/msnen om de tijd dat hij weg is lekker je kunnen uittelaten.
Oud 01-05-2005, 16:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Offtopic: Hey meisje, haha wist niet dat jij hier ook zat Spreek je vast binnenkort wel weer in de dierenwinkel ofzo, liefs.. kelz

OT: Ik denk dat ik het op een last minute zou gokken (misschien all inclusive, mits mogelijk natuurlijk). Als je namelijk nu boekt, en je hebt tegen die tijd het geld niet bij elkaar zit je dus met een probleem.. want annuleren is zelden mogelijk of iemand moet garant kunnen staan natuurlijk, maar dat lijkt me ook zo makkelijk nog niet. Misschien kan je met je ouders mee op vakantie?

Sterkte in iedergeval!
Oud 01-05-2005, 16:13
Verwijderd
Offtopic: vriend weg

Ja echt, ik heb overal gezocht, maar ik kan hem nergens vinden! Zou ie ontsnapt zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:14
Verwijderd
Waar woont je vriend die 5 maanden (en 2 weken)?

Een meisje dat ik ken zit nu voor een half jaar in New York, als haar vriend (of andere mensen) bij haar op bezoek komen logeren ze gewoon bij haar. En zij heeft ook maar één klein kamertje, volgens mij. Het is maar voor even, dus dat gaat dan best (iig bij haar).

Als je geen betaalbare reis kunt vinden misschien je ouders heel lief aan kijken om wat geld bij te leggen? Of als je nog jarig moet worden de reis vragen aan je familie en vrienden oid (als gezamenlijk cadeau)?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:44
ST*R
ST*R is offline
hm ja dat is wel kut als je verliefd op iemand bent en diegen dan zo lang moet missen.. ik zou veel afleiding zoeken en idd sparen voor een last minute! en als hij dan terug komt en jullie hebben elkaar zo gemist is het nog leuker om elkaar te zien
(voeg niet echt iets toe maargoed!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:49
Cookie
Cookie is offline
misschien beetje belachelijk idee maar kan je niet regelen dat je gesponsord wordt? dat je er iig even heen kan. maar dan krijg je wel het probleem dat je als je terug bent het NOG meer gaat missen, tenminste dat denk ik. als je hem gewoon niet ziet hard je wat meer af DENK ik. kweet niet hoor sterkte iig.
Oud 01-05-2005, 18:54
Balance
Balance is offline
De eerste weken zijn het ergst. Geloof me, het gemis wordt minder en slaat over naar een meer accepterende vorm van missen. Ik zou nu in ieder geval niet halsoverkop naar Mallorca gaan, want je kunt daar niet zijn hele verblijfsperiode blijven. Er komt dan toch weer het moment waarop je afscheid moet nemen en vervolgens alsnog moet wennen aan het zonder hem zijn.
Dus probeer door de zure appel heen te bijten, ga leuke dingen doen en kijk over anderhalve maand hoe het dan gaat.
Oud 01-05-2005, 20:07
~*kar*~
~*kar*~ is offline
het is meer dat als ik naar mallorca zou gaan, het pas in augustus kan. ik heb nog 8 weken school, deze week fulltime werken voor geld, en heel juli ga ik met mijn ouders mee op vakantie. op dit moment had ik liever gehad dat ik vakantiegeld van ze kreeg.
nu alles maar volplannen, en dan zien we wel weer...

hoop dat ik hier af en toe mn ei kwijt kan...

tnx iedereen, maar had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn.
heb over 10 dagen 3 maanden gaat hard... mjah, laat wel weer wat horen...
Oud 01-05-2005, 21:11
Multilot
Multilot is offline
mag ik zeggen dat ik het somber inzie?
Ja alsjeblieft niet naar Mallorca, want het gaat je tegenvallen daar... Ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar als je net 2 maand samen bent en dan al 5,5 maand weg moet... Ik zou dat niet kunnen
Reageren

Regels voor berichten