Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 07:37
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
hallo, ik ben nieuw hier en nou had ik meteen een vraag.

mijn vriend gaat een weekend weg met een paar vrienden. veel drinken enzo, je kent het wel. maar goed, maak me er niet al te veel zorgen om dat ie vreemd zou gaan ofzo, denk niet dat hij dat zou doen. het is meer wat anders. ik heb hem zondag voor het laatst gezien, enhij gaat vrijdag ochtend heel vroeg weg. ik moet superhard blokken voor me examen, maar ik heb nu helemaal geen lekker gevoel over dat hij nu weg gaat als we elkaar al ff niet gezien hebben, terwijl we elkaar normaal bijna elke dag zien...

iemand die dit kent? stel ik me nou aan?
Oud 26-05-2004, 08:10
Soezen
Soezen is offline
Nouja, echt aanstellen doe je niet, maar dat weekendje gaat snel voorbij. Voor hem en voor jou. En als hij iets geks zou doen omdat hij je de hele week niet gezien heeft, moet je gaan nadenken wat jullie relatie dan betekend voor hem..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 08:16
cyntha
cyntha is offline
Ik vind niet dat je je aanstelt. Als je mekaar normaal bijna elke dag ziet en nu opeens maar zo weinig, is het wel logisch dat je je er niet helemaal lekker bij voelt. Maar een weekendje gaat snel voorbij en na je examens heb je waarschijnlijk weer tijd zat voor hem.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 09:36
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
sensual schreef op 26-05-2004 @ 09:16 :
Ik vind niet dat je je aanstelt. Als je mekaar normaal bijna elke dag ziet en nu opeens maar zo weinig, is het wel logisch dat je je er niet helemaal lekker bij voelt. Maar een weekendje gaat snel voorbij en na je examens heb je waarschijnlijk weer tijd zat voor hem.
dank je wel. het is gewoon zo vreemd. en hij neemt geen telefoon mee daar heen (want hij heb een hele dure en hij is bag dat ie gejat wordt) dus dan spreek ik hem ook helemaal niet. maar gewoon omdat ik em niet gezien heb ga ik dan twijfelen, of hij dan niet zoiets heeft van o lekker rustig of iets in die richting....
Oud 26-05-2004, 09:41
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 26-05-2004 @ 10:36 want hij heb een hele dure en hij is bag dat ie gejat wordt) [/B]
En jij gelooft dat? Waar zit je verstand?
Oud 26-05-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 26-05-2004 @ 10:41 :
En jij gelooft dat? Waar zit je verstand?
hehe humor maar het kan toch
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 10:39
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
jij kent ze ouders niet...

en daarbij, ze zitten voor de voetbal in een school en dan kan er dus makkelikjk van alles gejat worden. ja, heb in het begin niet gezegd dat het van de voetbal is weet ik. maar dat is omdat hij ook nog wle eens ditforum leest maar jammer dan. ze zitten dus in een klas en er kan daar makkelijk gejat worden en als je dan een telefoon van 400 euro hebt... endaarbij weet ik 100% cker dat ze ouders die telefoon af zou pakken als ie em mee zou nemen...

beetje weird daar...
Oud 26-05-2004, 10:51
luchtballon
luchtballon is offline
Tja, je mist hem das niet zo vreemd.
Maar kan je hem voordat hij weggaat niet nog even zien?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:58
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
nee, want ik heb donderdag ckv en moet alvast leren voor vrijdag, en donderdag dus al helemaal, heb dan nederlands en economie.... dus errug druk, en jha, me examen is ook wel belangrijk...
Oud 26-05-2004, 12:05
Stefanie
Stefanie is offline
Het is misschien heel verschrikkelijk, maar eigenlijk ook wel goed, een soort test... Kijken of hij echt zoveel van je houdt dat hij niet vreemdgaat als hij met zn vrienden op stap is.

Ik hoop wel dat hij dan zo eerlijk zou zijn om te vertellen als hij wél is vreemdgegaan.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:34
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik me niet te ongerust maken, hij zal zichbest amuseren, doe jij dit dan ook beter? Probeer je gedachten wat af te leiden door bvb. iets leuks te gaan doen met je vriendinnen, op deze manier zit je niet de hele tijd aan hem te denken. ('s avonds dan..of zit je dan ook achter je boeken?)

Kan je niet eens met hem bellen voor hij vertrekt? Of kan hij jou eens niet bellen vanop dat weekend? Ik neem aan dat je overal een telefooncel kan vinden? Vraag het hem gewoon ,mss doet ie het wel?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:27
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
kan je echt niet een ander dagje een uurtje vrijmaken. Het is ook goed als ontspanning in je examenweek! Je moet toch ontspannen. Eet anders samen. Je moet eten en als hij er dan is (een uurtje) heb je hem gezien, voel je je zekerder en heb je nu ook niet die stress, en die stress is ook niet goed voor je examen.

Dit is echt puur doktersadvies!
Oud 26-05-2004, 15:35
Sparkle.
Sparkle. is offline
En er zullen heus wel telefooncellen zijn Dus het is een slap excuus als hij niet belt, omdat hij geen gsm bij zich heeft.

Maar ik herken je probleem, heb nu hetzelfde.
Zit ook in examenperiode, en hij gaat dit weekend ook met zijn vrienden naar een party elders. Ik vertrouw hem voor de 100%, maar het is ook meer zo dat ik hem ga missen.
Ik zie hem 10 dagen niet, examens, weekend, werk ed.
Mr nu nog 6 dagen

En jij moet je gewoon op je examen focussen, geloof me, dat werkt haha
De "schade" wordt daarna ruimschoots goedgemaakt hoor
Oud 26-05-2004, 15:53
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
het is best normaal dat je bang bent dat hij vreemd gaat. maar als je hem echt vertrouwd met je hem gewoon laten gaan. ik bedoel dat jullie elkaar een paar dagen niet gezien hebben wil niet zeggen dat hij nu gelijk vreemd gaat.
Oud 26-05-2004, 17:09
moenbase
moenbase is offline
Makkelijk optelsommetje:
geen telefoon + geen dinnetje in de buurt + voetbaljongentjes =?
Oud 26-05-2004, 17:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
moenbase schreef op 26-05-2004 @ 18:09 :
Makkelijk optelsommetje:
geen telefoon + geen dinnetje in de buurt + voetbaljongentjes =?
nu moet ik me zorgen gaan maken, hahah, nahh okey zijn mobiel is altijd in de buurt, maar toch he
Oud 26-05-2004, 17:32
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Djiesus! wat zijn jullie allemaal wantrouwig. Die gasten gaan gewoon een weekendje zuipen. Denk je dat zo'n groep dronken amateurvoetballers meiden (zouden kunnen) gaan scoren???

Bovendien ga je echt niet zomaar vreemd om je vrienden te imponeren...
Oud 26-05-2004, 17:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Zotje schreef op 26-05-2004 @ 18:32 :
Djiesus! wat zijn jullie allemaal wantrouwig. Die gasten gaan gewoon een weekendje zuipen. Denk je dat zo'n groep dronken amateurvoetballers meiden (zouden kunnen) gaan scoren???

Bovendien ga je echt niet zomaar vreemd om je vrienden te imponeren...
Nee, en daarom vertrouw ik me vriend ook in elke situatie, gaat ie wel vreemd, ach ja zijn probleem, maar dan kan die het bij mij vergeten,.. excuus dat ie dronken was (ondanks dat mijn vriend niet drinkt) gaat dan ook niet op. denk dat je ze dat vertrouwen maar moet geven, verwacht ik namelijk ook van hem.. Eerlijkheid duurt het langst denk ik zo.
Reageren

Regels voor berichten