Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ik ben particulier verzekerd (basis en aanvullend).
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik betaal 74 euro per maand. Maar ik moet even kijken of ik niet kan switchen naar een studentenverzekering (weet nog niet of ik een officiele baan heb). Die 74 euro pm is wel alles dr op en eraan (voor zover het kan voor een ziekenfonds verzekering). Ik betaal m tot nu toe zelf, straks mag mn vader het weer doen en die zal er niet blij mee zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik verdien E80 p/m, stufie is ca. 220.- p/m =300 -170E voor m'n kamer= 130.- en daar moet ik dan dus ook nog ziekenfonds van gaan betalen, de hele maand eten, telefoonabbonement van betalen etc. etc. volgens mij ga ik dat nooit redden ![]() ![]() (volgens mij ben ik nu trouwens ook niet verzekerd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (Weet je het zeker? Niet bij ouders meeverzekerd? Nu kun je trouwens best zonder verzekering zitten, maar straks dus niet meer.) |
![]() |
||
Citaat:
hoogstwaarschijnlijk wordt het gecompenseerd door een teruggave (zorgtoeslag) via de belasting, en meer stufi. maar blijft idd afwachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens betaalt een vriendin van mij 100 euro per maand voor dr particuliere verzekering, dat is dus net zo duur als de nieuwe regeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hatelijk aan particulier is ook dat de no claim terruggave alleen geldt voor ziekenfonds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) klopt ![]() Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe hoog is ziekenfonds ongeveer voor een 22-jarige niet-student?? (o.a) Tulpje6 | 8 | 29-12-2003 09:09 | |
Werk, Geld & Recht |
HELP, Ziekenfonds! *dancin'angel* | 13 | 28-10-2003 16:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
De Pil uit 't Ziekenfonds Verwijderd | 90 | 01-10-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-conceptie pil uit ziekenfonds Verwijderd | 1 | 02-09-2003 14:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Ziekenfonds? bumblebee | 16 | 13-02-2003 07:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Ziekenfonds-premie terugvragen? Roos | 9 | 12-01-2003 18:19 |