Oud 29-08-2005, 03:38
Experium
Experium is offline
heuy.. ik heb nu 1.5 maand met een meid. eigenlijk mn eerste relatie. maar ik heb wat probleempjes..

ze is wel heel lief ofzo hoor daar niet van. maar soms gedraagd ze zich zo kinderachtig.. ze mag niks van dr ouders. als ze hier komt is het ff lullen. dan is ze weer moe. dan is ze weer emotioneel... ik word er gewoon ff helemaal gestoord van..

we hebben elkaar sinds we hebben nog elke dag gezien (hele dagen) nu heb ik gezegd.. dat ik ff een paar dagen voor mezelf wil hebben en ff met mn beste maat om wil gaan. zij helemaal teleurgesteld enz.. zo raar is dat toch niet?

ik houd wel van haar. en zij ook van mij. al heeft ze niet echt in de gaten wat houden van inhoud.. na 2 dagen zei ze al dat ze van me hield?
en tja ik zei het gewoon terug om haar niet teleur te stellen. maar nu hou ik wel echt van haar. maar het gaat gewoon zo klote nu he.. dr is bijna nooit wat te doen. ik weet het gewoon even niet meer.. op dit moment kan ik me kapot ergeren aan haar.. kan het zijn dat ik haar gewoon even veel te veel gezien heb ofzo? ik wil haar ook niet kwijt ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2005, 06:21
Verwijderd
Heb je dit al bespreekbaar gemaakt? Jij mag heus wel zeggen dat je even tijd voor jezelf wilt en dat je het soms lastig vindt en vermoeiend vind, al die emotionele schommelingen.
Ik denk gewoon dat ze bang is om je kwijt te raken. Lastig. Maar zij kan nog altijd beter zeggen wat er aan de hand is
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 08:41
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Experium schreef op 29-08-2005 @ 04:38 :
heuy.. ik heb nu 1.5 maand met een meid. eigenlijk mn eerste relatie. maar ik heb wat probleempjes..

ik houd wel van haar. en zij ook van mij. al heeft ze niet echt in de gaten wat houden van inhoud.. na 2 dagen zei ze al dat ze van me hield?
nee, jij hebt het goed door.

maargoed, elkaar gewoon een tijdje niet elke dag zien. lijkt me wel zo normaal als je nog niet zo lang iets hebt en ze pas je eerste relatie is en je 17 bent enzo. en als ze daar ontzettend moeilijk over doet, so be it.

oh btw, over dat ze snel emotioneel wordt (in jouw ogen) ... zo zijn veel chicks nou eenmaal, beter wen je er gewoon aan
Oud 29-08-2005, 08:46
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Experium schreef op 29-08-2005 @ 04:38 :
maar het gaat gewoon zo klote nu he.. dr is bijna nooit wat te doen. ik weet het gewoon even niet meer.. op dit moment kan ik me kapot ergeren aan haar.. kan het zijn dat ik haar gewoon even veel te veel gezien heb ofzo? ik wil haar ook niet kwijt ofzo..
ja het is logisch dat het een beetje veel was, elke dag.
wat bedoel je met 'dr is bijna nooit wat te doen'?
Oud 29-08-2005, 08:53
Verwijderd
Tis goed dat je ff tijd voor jezelf wil nemen. Tis (volgens mij) wel duidelijk dat je elkaar, door elkaar elke dag te zien, snel moe word. Daarom is t zo belangrijk dat je elkaar even niet ziet. Dat ze zo snel emotioneel word, zit waarschijnlijk gwoon in haar aard. Meiden hebben dat over t algemeen sowieso sneller dan jongens
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 11:28
Verwijderd
Ik vind het af en toe wel een beetje ''klinken'' alsof je haar eigenlijk liever kwijt bent. Maarja kan ook even een moment zijn natuurlijk .

Verder is het echt niet zo raar om haar niet elke dag te zien hoor. Praat er met haar over, zodat zij het ook begrijpt. Verder zou je over alles wat je dwars zit eens met haar over kunnen praten om het samen weer leuk te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 16:12
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Laat ik het voorzichtig zeggen: ik denk dat je niet zo met je hart bij dit meisje zit... Dat is geen ramp maar zeg het gewoon eerlijk. Je vindt haar wel lief, maar ben je ook echt gek op haar?

Dat zij teleurgesteld is na datgene wat je gezegd hebt is logisch, ik zou het ook niet leuk vinden als ik net een relatie heb en me vriendin begint gelijk al met: 'ik heb even tijd nodig'. Dat is aan het begin van een relatie meestal geen goed teken. Maar misschien dat het gewoon even tijd nodig heeft, sommige mensen zijn wat onzeker en groeien er later beter naartoe.

Máár als zij zo emotioneel is kan het zo zijn dat ze gewoon zo is of dat ze bepaalde problemen heeft.. In alle gevallen: doe wel gewoon aardig en lief tegen haar, ook al vind jij bepaalde dingen misschien wel kinderachtig, stom of zoiets dergelijks. Bot zijn schiet niet op.
Oud 29-08-2005, 18:25
evanescence
evanescence is offline
minder zien is een goede optie...ik zie mn vriend gemiddeld 1 weekend in de 2 weken...altijd weer leuk om elkaar te zien...erin houden dus...ksnap wel van haar dat ze daar moeite mee heeft...heb ik ook gehad, maar na een tijdje gaat dat wel over..maar na 1,5 maand is best snel als je al verveeld bent vind ik
Oud 29-08-2005, 18:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmz, ik denk dat je als je na anderhalve maand al verveeld bent in een relatie en je zo goed weet te benoemen wat je niet leuk vindt aan haar, er weinig toekomst in zit. Je zegt wel dat je van haar houdt, maar wat vind je dan wél leuk aan haar? Want dat zie ik in je berichtje niet echt terug.
Oud 29-08-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 29-08-2005 @ 19:28 :
Hmz, ik denk dat je als je na anderhalve maand al verveeld bent in een relatie en je zo goed weet te benoemen wat je niet leuk vindt aan haar, er weinig toekomst in zit. Je zegt wel dat je van haar houdt, maar wat vind je dan wél leuk aan haar? Want dat zie ik in je berichtje niet echt terug.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 23:45
Akilina
Akilina is offline
Ja, ik zou gewoon zeggen dat het niets met haar te maken heeft, maar dat je haar wat minder intensief en vaak wilt zien. Dat je gewoon iemand bent die ook wat tijd voor zichzelf en zijn vrienden nodig heeft, maar dat het dus totaal niet aan haar ligt en zo. Ik bedoel, dat zou ik in ieder geval zeggen. Ik zou ook proberen het zo fijngevoelig mogelijk te brengen.

Ik denk echt dat de relatie dan leuker wordt. Mensen zijn natuurlijk allemaal verschillend en sommige mensen in relaties vinden het leuk om alles samen te doen en elkaar elke dag urenlang te zien. Maar ik zou dat in ieder geval niet aankunnen.
Maar ik kan me vooral voorstellen dat je nu in je eerste echte serieuze relatie hier ook niet echt behoefte aan hebt of dat dit gewoon een beetje te veel van het goede is op dit moment.

Ik zou gewoon wat minder vaak afspreken en ook wat minder lang. Op die manier benut je de tijd dan ook veel beter als je elkaar weer ziet, anders ga je je ook alleen maar misschien vervelen of aan elkaar ergeren of zo om de tijd te vullen. En als je haar dan weer ziet dan is het waarschijnlijk ook veel leuker en verfrissender.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 01:15
Verwijderd
1.5e maand, 'relatie', wake me up here?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:10
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-08-2005 @ 02:15 :
1.5e maand, 'relatie', wake me up here?
een relatie moet toch ergens beginnen?

Als jij bijvoorbeeld negen maand lang een vriend hebt, zeg je toch ook niet: oh ik heb twee maand verkering en dan nog zeven maand relatie
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 16:52
U*NiQ
U*NiQ is offline
Je moet een relatie gewoon altijd lekker rustig op bouwen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:21
Optima
Optima is offline
- ze zit je op je lip: minder zien
- jij bent minder verliefd op haar dan zij: maak het uit
- zij heeft geen sociaal leven en ziet jouw als het centrum van het universum: spoor haar aan een hobby te zoeken
- je bent nu al op haar uitgekeken: maak het uit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten