Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zal proberen om een nuttige reactie neer te zetten.
Je wil niet kwetsbaar zijn. Je schrijft zelf dat je zodra je jezelf meer bloot geeft, je daarna afhaakt. En dat is het hele eieren eten. In relaties met vrienden en geliefden gaat het er juist om dat je je kwetsbaar opstelt. Ik denk dat je toch meer risico's moet nemen m.b.t je gevoelsleven. Als je een keer een leuke jongen tegenkomt waar je wel toekomst in ziet, gewoon geleidelijk aan kleine stukjes blootgeven. Hoeveel en op welk moment je dat doet, moet je zelf weten. Maar neem het risico. Je kan natuurlijk een blauwtje lopen maar dat moet het proces niet in de weg staan. Zo leer je weer wie je wel en niet kan vertrouwen. (Hopelijk vond je 't nuttig advies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je het durft, dan zou je het ook gewoon kunnen zeggen tegen de jongen in kwestie, dan begrijpt hij ook beter waarom je jezelf soms niet wilt blootgeven (of dat je jezelf soms niet wilt blootgeven) en kan hij er iets beter op inspelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer heb je een relatie? Fosca | 13 | 29-12-2009 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 |