Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: welk programma
Café de Sport 5 11.90%
Studio Voetbal 26 61.90%
Voetbal Insite 11 26.19%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 12:00
kalinho
kalinho is offline
Persoonlijk vind ik Voetbal insite en studio voetbal wel hetbeste. Alleen die presentatie van Barbera Barend is dramatisch
Oud 04-10-2005, 12:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Studio ajax is rampzalig slecht, daar hebben ze nog wel het minst verstand van voetbal, zou ik durven zeggen. Bij voetbal insite gaat het het meest over het voetbal en café de sport is een draak van een programma. Ik ga voor voetbal insite, al ben ik het inderdaad eens met de TS, Barbara Barend is weinig overtuigend.
Oud 04-10-2005, 12:19
squat
squat is offline
- Cafe de sport is bagger. Jack Spijkerman is een idioot en snapt geen moer van voetbal, kan nooit serieus doen en presteert het om het niveau van Humberto Tan omlaag te halen.

- Studio Voetbal is al wat beter. Alleen Jack van Gelder zit er voor niets, een beetje denigrerende grapjes maken. Youri Mulder snapt er niets van. Hugo Borst die heeft de nieuwtjes wat dan wel weer een positief punt is. Maar verder snapt hij ook geen moer van voetbal: "Tactiek vind ik niet interressant". En gaat hij altijd domme discussies aan die totaal niet interessant zijn en waar ze toch nooit uitkomen. Het eindigt in altijd welles-nietes. Don Leo uit Tabago slaat ook nergens op. Ze hebben daarentegen wel vaak interessante gasten.

- Voetbal Insite vind ik de beste van de drie. Barbara Barend ben ik geen fan van maar doet het beter dan Spijkerman of Jack van Gelder. Kieft heeft er wel verstand van maar zegt weinig. Of hij zegt dingen die overduidelijk zijn. Johan Derksen kan mij ook wel amuseren. Hij heeft veel nieuwtjes en zegt wat hij vind zonder als een imbeciel over te komen alá Hugo Borst. Ookal vind ik ook van Johan Derksen dat hij voetbalinhoudelijk weinig nuttigs te melden heeft en vaak denigrerende grappen maakt zonder ook maar een beetje recht te hebben om zo'n opmerking te maken. Voorbeeld was gister die opmerking naar Sibon dat hij zich geen zorgen hoeft te maken om in het Nederlands elftal te komen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 12:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Voetbal Insite is verschrikkelijk sinds die Barbera Barend er zit. Toen Genee er zat vond ik het het beste voetbal-praatprogramma, maar nu vind ik het haast nog slechter dan Cafe de Sport...

Mijn lijstje:
1. Studio Voetbal
2 en 3 (gedeeld laatste). Cafe de Sport en Voetbal Insite
Oud 04-10-2005, 13:49
kalinho
kalinho is offline
barbera barend stelt elke vraag 3x:
als ze bv. wat vraagt aan Derksen en hij geeft antwoord,is standaard de volgende vraag: "Vind jij dat ook ..(willem, wim, gast)? Dat is vrij irritant vind ik zelf
Oud 04-10-2005, 14:47
nochtans
nochtans is offline
met genee erbij was voetbal insite het beste, nu is studio voetbal het leukst
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Voetbal Insite, (mooie initialen trouwens, Derksen)

Hoewel ik me aan alle personen vreselijk kan storen heeft het de meeste inhoud

daarna Studio Ajax, heeft zo zijn min en pluspunten

en 10de Cafe de Sport waar ik niet eens die moeite ga nemen er commentaar op te geven.
Oud 04-10-2005, 18:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eerder Studio Voetbal dan Voetbal Insite, qua tijdstip komt me dat ook beter uit om naar te kijken.
Cafe de Sport een praatprogramma?
Oud 04-10-2005, 18:55
Sandersss
Sandersss is offline
Cafe de sport zuigt

Voetbal insite komt mij ook niet zo vaak uit om te zien.
Studio Voetbal kijk ik nog wel is, maar meer uit verveling.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 18:58
Verwijderd
Studio Voetbal.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:22
nochtans
nochtans is offline
studio ajax slaat trouwens helemaal nergens op
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
nochtans schreef op 04-10-2005 @ 22:22 :
Dan is het voor jou een heel leuk programma
Oud 04-10-2005, 21:29
nochtans
nochtans is offline
eerder studio top4 + heerenveen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:31
number9
number9 is offline
Café de Sport
Oud 04-10-2005, 21:40
Gimme more beer
Citaat:
nochtans schreef op 04-10-2005 @ 22:22 :
3/4 Van Hugo Borst z'n punten gaan toch over ajakkes.
Oud 05-10-2005, 07:08
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik heb laatst eens café de sport gekeken maar dat is toch wel vrij jammerlijk. De kijkcijfers zijn er dan ook naar. Ik las ergens dat toen er storing was bij Talpa en ze herhalingen uit gingen zenden van America's Funniest Homevideos (op het tijdstip van café de sport) de kijkcijfers omhoog schoten.
Oud 05-10-2005, 15:07
Verwijderd
Studio Voetbal
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:57
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2005 @ 22:40 :
ik denk...dat dat komt omdat er over Ajax iets meer te vertellen is dan over NEC
Oud 05-10-2005, 16:29
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 05-10-2005 @ 16:57 :
ik denk...dat dat komt omdat er over Ajax iets meer te vertellen is dan over NEC
Bullshit, dat jij dat zegt suggereert toch maar weer eens hoe weinig kennis je van het Nederlandse voetbal hebt.
Oud 05-10-2005, 16:45
baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2005 @ 22:40 :
Dat is niet waar. Hugo Borst is juist altijd heel erg goed ingevoerd bij Feyenoord.

Cafe de sport wil ik het niet eens over hebben zo dramatisch.

Voetbal Insite vind ik ook best kut, met barbara barend die zo kinderachtig iedereen naar de mond praat en voorzetjes geeft voor Johan Derksens 'lompe opmerkingen' waar dan dat imbeciele publiek keihard om gaat zitten lachen.

Studio Voetbal is duidelijk de beste van de drie, alleen Hugo is wel irritant soms, als ie de gasten de hele tijd verwijten blijft maken.

Geef mij maar de oude voetbal insite, met rookgordijnen en de geniale Hugo Camps. Of Studio Spaan
Oud 05-10-2005, 16:51
squat
squat is offline
Misschien heeft het dan wat te maken met de achterban en de interesse bij het (neutrale) publiek. Het interesseert me namelijk geen moer wat hij te vertellen heeft over Sikora, Maaskant of Wisgerhof. Daarentegen vind ik het wel interessant wat hij te vertellen heeft over Az, Ajax, Feyenoord en PSV. Daarnaast moet je eens bijhouden hoe lang er over de clubs word gepraat voordat je Studio Ajax gaat roepen want Ajax krijgt niet meer aandacht dan de andere topclubs.

Wat mij wel opvalt is dat Jack van Gelder de club Ajax niet meer positief durft te benaderen omdat hij dat gelijk afgerekend word op zijn favoriete club. De clubliefde van Hugo Borst voor Sparta is daarentegen voor niemand een probleem...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Voetbal insite, geweldig die uitspraken van Derksen over Barend, ik ben benieuwd of die relatie nog goed komt
Oud 05-10-2005, 18:32
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
kalinho schreef op 05-10-2005 @ 16:57 :

tja...

Dit zegt werkelijk alles

O ja :

1. VI(maar dan alleen door de aanwezigheid van Derksen)
2. Studio Voetbal

3. Cafe de Sport, ik zap er alleen heen als Studio Voetbal een filmpje start met van Basten ofzo.
Oud 05-10-2005, 19:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 05-10-2005 @ 17:51 :
Misschien heeft het dan wat te maken met de achterban en de interesse bij het (neutrale) publiek. Het interesseert me namelijk geen moer wat hij te vertellen heeft over Sikora, Maaskant of Wisgerhof. Daarentegen vind ik het wel interessant wat hij te vertellen heeft over Az, Ajax, Feyenoord en PSV. Daarnaast moet je eens bijhouden hoe lang er over de clubs word gepraat voordat je Studio Ajax gaat roepen want Ajax krijgt niet meer aandacht dan de andere topclubs.
Je haalt je eigen punt onderuit, het programma gokt dus op de topclubs omdat die de grootste fanschare hebben en dus zorgen voor meer kijkcijfers. Het interesseert mij persoonelijk net zo veel of hij wat te vertellen heeft over Wisgerhof of over Charisteas. Ze kiezen voor de topclubs en kijkcijfers, wat dus ten koste gaat van de breedheid van het programma en dus de kwaliteit.
Oud 05-10-2005, 19:52
vreselijke fout
Citaat:
Daarentegen vind ik het wel interessant wat hij te vertellen heeft over Az, Ajax, Feyenoord en PSV. De clubliefde van Hugo Borst voor Sparta is daarentegen voor niemand een probleem...
Waarom is een ruzie van Fortes nu AZ goed is wel interessant voor je, maar een ruzie bij Willem II niet?

En was het een paar jaar geleden wel interessant bij Willem II? Gek hoor.

Trouwens over Sparta wordt nooit langer dan 30 seconden gesproken dus maakt het niets uit.
Oud 05-10-2005, 20:14
Gimme more beer
Citaat:
Misschien heeft het dan wat te maken met de achterban en de interesse bij het (neutrale) publiek. Het interesseert me namelijk geen moer wat hij te vertellen heeft over Sikora, Maaskant of Wisgerhof.
En mij niet wat hij te vertellen heeft over Rosenberg, Kalou en Alex, dat hoor ik namelijk al genoeg in andere programma's. Ik zou juist graag wat meer screening time zien voor de kleinere clubjes, evenveel als voor de grotere clubs. Het ligt eraan waar op welk moment wat gebeurt. Het krampachtig doorpraten over de steeds wederkerende mankementen in het beleid of spel van ajax, daar word ik zo ziek van. Heb het dan eens over het veel grotere nieuws dat Groningen een topspeler heeft aangetrokken of waarom Heerenveen, Roda en NEC bijvoorbeeld relatief zo slecht draaien.

Voetbal Insite doet dat relatief veel meer en daarom vind ik dat ook een beter programma. Die nodigen ook vaak mensen uit van verschillende clubs in plaats van alleen top-3 gasten. Daarnaast is Hugo Borst een domme idioot met het voetbalverstand van een sigaar.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de belachelijke uitvinding "de elleboog van de week", wat een achterlijk gedoe.
Oud 05-10-2005, 20:25
vreselijke fout
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-10-2005 @ 21:14 :
. Heb het dan eens over het veel grotere nieuws dat Groningen een topspeler heeft aangetrokken
Oud 05-10-2005, 20:26
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-10-2005 @ 21:25 :
Ja weet ik veel, over wisgerhof is toch ook niets te melden?
Oud 05-10-2005, 21:37
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zeg het maar niet te hard, dan komt er weer een discussie of Nevland misschien wel de oplossing voor Ajax is
Oud 05-10-2005, 23:25
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-10-2005 @ 22:37 :
Zeg het maar niet te hard, dan komt er weer een discussie of Nevland misschien wel de oplossing voor Ajax is
Dan blijf ik zeggen, dan hebben die sukkels daar wel erg lang mee gewacht.
Oud 10-10-2005, 21:37
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
Voetbal Insite natuurlijk. ik kan me soms enorm vermaken om Johan Derksen. Daarna komt denk ik studio voetbal, wat ook wel een redelijk goede inhoud heeft vaak. Dat cafe de sport kijk ik niet eens naar, want die Jack Spijkerman die moet ik niet en Talpa vind ik zoiezo een kut zender. tis dat de eredivisie en het nederlands elftal erop komen anders zou ik die zender gewoon uit m'n tv programmeren.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 23:04
squat
squat is offline
Gister weer fantastisch met Hugo Borst. Zegt ie tegen Vlaar. "Jij kijkt alleen naar de bal hè. Dat doen de Italianen ook. Dat is goed." Ondertussen zie je een filmpje van Vlaar die alle kanten op kijkt en niemand begrijpt wat Hugo bedoelt. Wat een idioot is ie ook.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:38
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
squat schreef op 11-10-2005 @ 00:04 :
Gister weer fantastisch met Hugo Borst. Zegt ie tegen Vlaar. "Jij kijkt alleen naar de bal hè. Dat doen de Italianen ook. Dat is goed." Ondertussen zie je een filmpje van Vlaar die alle kanten op kijkt en niemand begrijpt wat Hugo bedoelt. Wat een idioot is ie ook.
hij keek het beeld uit....
en waar was de bal??
precies , buiten het beeld
Oud 11-10-2005, 16:25
Boogie
Boogie is offline
Studio voetbal vind ik het leukste en het beste.
Oud 11-10-2005, 22:04
squat
squat is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-10-2005 @ 16:38 :
hij keek het beeld uit....
en waar was de bal??
precies , buiten het beeld
Ik weet niet wat je bedoelt maar als je het niet met me eens bent praat je onzin.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 23:07
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
volgens mij was jij dan de enige die het niet begreep, want zo moeilijk was het niet
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 23:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Lag meer aan de Nos dat ze niet beelden lieten zien waar Hugo op doelde... Het ging om 1 op 1 duels. Ron consentreert zich idd volledig op de bal als zijn tegenstander hem voorbij wil.
Ik vond niet dat Borst onzin sprak. En als je Ron vaker hebt zien spelen zal je geweten hebben waar Borst op doelde.
Oud 12-10-2005, 09:10
vreselijke fout
Bij voorzetten etc. letten Italianen juist op de man en niet helemaal op de bal.

In Nderland niet, daarom wilde Co bij Willem II een korfbal training inlassen waar ze ook alleen op de man(of vrouw) letten.
Oud 12-10-2005, 09:52
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Die Barbera Barend wordt steeds vaker in de zeik genomen!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:24
squat
squat is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-10-2005 @ 00:40 :
Lag meer aan de Nos dat ze niet beelden lieten zien waar Hugo op doelde... Het ging om 1 op 1 duels. Ron consentreert zich idd volledig op de bal als zijn tegenstander hem voorbij wil.
Ik vond niet dat Borst onzin sprak. En als je Ron vaker hebt zien spelen zal je geweten hebben waar Borst op doelde.
Ja, na anderhalve minuut gokken kwamen ze erachter dat Hugo borst 1op1 situaties bedoelde. Daar geloof ik dus ook geen moer van. Ieder verdediger op amateurniveau kijkt alleen naar de bal in een 1op1 situatie. Dat word kinderen vanaf de E'tjes geleerd.

Bij voorzetten moet iedereen letten op de bal en op de man. Dit is serieus groep 1 basisvoetbalregels.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 18:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-10-2005 @ 10:10 :
Bij voorzetten etc. letten Italianen juist op de man en niet helemaal op de bal.

In Nederland niet.
Ja, wat dat betreft kunnen we zeker nog iets van die Italianen leren. Je ziet bij zeer veel doelpunten in Nederland dat de fout bij de verdedigers ligt die alleen maar naar de bal kijken als de tegenstander de bal heeft en de verdedigers zelf alleen maar "meelopen).

Dat fragment van Adriaanse kan ik me trouwens nog zeer goed herinneren. Moest toen wel lachen, maar gelijk had hij uiteindelijk wel.
Oud 12-10-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 12-10-2005 @ 10:52 :
Die Barbera Barend wordt steeds vaker in de zeik genomen!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 18:33
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
squat schreef op 11-10-2005 @ 23:04 :
Ik weet niet wat je bedoelt maar als je het niet met me eens bent praat je onzin.
je zag de bal niet in beeld. Vermoedelijk dat de bal buiten het beeld van de camera werd gespeeld. En je zag Vlaar steeds ergens naar kijken. Dus de kans lijkt me vrij groot dat Vlaar naar de bal keek. En aangezien de bal nogal ns snel rondgaat, is het vrij logisch dattie dan snel alle kanten op kijkt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten