Oud 29-08-2005, 08:31
DomoBig
DomoBig is offline
Gisteravond zaten mijn beste vriendin een vriend van ons (waar zij verliefd op is) en ik in de kroeg.
Aan de bar zat een man heel alleen, dus vroegen wij of hij bij ons wilde zitten. ( bleek 40 jaar te zijn, en zigeuner)
Eerst begon hij een heel gesprek over God, en toen keek hij mij aan en zij dat hij mijn hand wilde lezen!

Prima, was toch wel nieuwschierig, en wilde dus wel. *terwijl die vriend zei dat ik dit niet moest doen, hij had dit al eerder meegemaakt, en dat klopte allemaal*
Toen de man mijn hand begon te lezen, kreeg ik toch wel een beetje een raar gevoel, want alles wat hij mij vertelde over mijn verleden klopte! *Ik wilde daarintegen niet mijn toekomst weten*
Toen las hij de hand van mijn vriendin, ook dat klopte
Eveneens de hand van mijn vriend klopte! *maar hun staan hier volgens mij veel minder voor open*

Op het eind zei hij dat onze vriend, verliefd is op mij, *maar hij en mijn beste vriendin kussen soms, en ik met zijn beste vriend* en ik was ook verliefd op hem! maar ik benook gek op hem! maar ja, hij zei gister dat dit allemaal onzin was. Zou het waar kunnen zijn dat hij ook iets voor mij voelt? geenidee?...!
Kan handlezen, of is het allemaal bullshit?
Advertentie
Oud 29-08-2005, 11:17
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ken jullie allemaal niet, maar waarom zou het niet kunnen dat hij verliefd op je is? Kan altijd, ook al heeft hij het zelf nog niet eens tegoei door.

En handlezen... een goede handlezer is wel een vakman. Ze moeten zich baseren om heel weinig verbale informatie, maar zijn vaak enorm goed in het interpreteren van non-verbale informatie. Je zou versteld staan van wat ze op die manier van je weten. (Maar je stond blijkbaar ook versteld). De manier waarop ze hun zaakjes verwoorden is vaak ook vakmanschap. Het moet allemaal concreet genoeg zijn, geloofwaardig, en toch ook op zoveel mogelijk verschillende dingen van toepassing kunnen zijn. Uit lijntjes op je hand kan je niet veel concluderen, maar verder geeft een mens veel emer prijs dan waar hij/zij zichzelf bewust van is.
Oud 29-08-2005, 11:49
Akilina
Akilina is offline
Uhm, ja, ik zou het eigenlijk echt niet weten.

Ik heb zelf 2 boeken over handleeskunde, want het leek mij echt altijd heel erg interessant en leuk om zelf te leren. Het is alleen echt heel moeilijk vind ik om te leren en te onthouden wat al die verschillende lijntjes zijn en wat het betekent als ze op een bepaalde manier eruitzien. En er zijn ook verschillende manieren om hand te kunnen lezen. Ik kan het dus niet, maar ik weet ook niet of ik erin geloof. Ik denk dat het wel iets kan zeggen over jezelf en je leven als iemand dit kan, maar ik geloof er niet in dat het allerlei specifieke informatie kan geven.

Maar ik weet ook niet wat deze man jou precies verteld heeft over jezelf. Als dit echt informatie is die heel gericht is en die simpelweg niet te raden is, dan kan ik me voorstellen dat je erg verbaasd bent op zo'n moment.

Maar ik denk dat het toch ook meer zo werkt zoals Al Murphy beschrijft. Met een beetje mensenkennis, inzicht, gevoeligheid en opmerkzaamheid kan iemand veel over je vertellen denk ik. Waarschijnlijk heeft hij gewoon waargenomen dat je vriend jou wel leuk vindt door middel van zijn (non-verbale) gedrag naar jou toe of zo.
Oud 30-08-2005, 21:10
Pr0f
Pr0f is offline
natuurlijk kan handlezen maar het probleem is dat er nooit iets zinnigs uit komt
Oud 30-08-2005, 21:27
Verwijderd
Volgens mij is het bij handlezen niet mogelijk om een specifiek persoon aan te wijzen
Oud 31-08-2005, 07:23
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Akilina schreef op 29-08-2005 @ 12:49 :

Maar ik denk dat het toch ook meer zo werkt zoals Al Murphy beschrijft. Met een beetje mensenkennis, inzicht, gevoeligheid en opmerkzaamheid kan iemand veel over je vertellen denk ik. Waarschijnlijk heeft hij gewoon waargenomen dat je vriend jou wel leuk vindt door middel van zijn (non-verbale) gedrag naar jou toe of zo.
Ja inderdaad, daar kun je ook een hele hoop uithalen. Op feestjes ga ik weleens voor de lol iedereens (vooral onbekenden) tenen lezen. (dat is geen grapje, dat kan echt) Ik haal wel een paar dingen uit de tenen die ik niet kan weten, maar ik moet toch echt de persoon zelf zien om het allemaal in een verband te kunnen zien, en veel karakter eigenschappen haal ik al uit de manier waarop de persoon over komt en zich gedraagt. Maar goed, zowel handlezen als tenenlezen kan echt. Ik vind het zelf eigenlijk niet eens zozeer een paranormaal iets. Het is eerder een alternatieve wetenschap. Ik denk dat er ook wel onderzoek naar gedaan is. Ik bedoel, dat moet te doen zijn, kijken of bepaalde handlijnen of vingerlengtes (excusez le mot) in verband staan met bepaalde karakter eigenschappen. Voor wie het niet geloofd zou ik zeggen: leen bij de bibliotheek een boek over handlezen en vergelijk het met jou eigen hand en karakter eigenschappen. Dat is de objectiefste manier om te kijken of het klopt...
Oud 01-09-2005, 19:53
PatoLoco
PatoLoco is offline
Mjah... neem gewoon'n foto van iemand z'n handpalm en vraag dan aan 'n handlezer om alles te zeggen wat hij over deze persoon z'n hand weet.
Dan achteraf wat hij zei vergelijken met het verleden van die ééne persoon en jah... dan kijken of het allemaal heel vaag is of niet i guess
Zo kan hij/zij toch al neit gewoon informatie ontdekken door wat misleidende vragen te stellen of weetikveel...
Oud 01-09-2005, 20:16
mepsteen
mepsteen is offline
alleen als je iets op je hand schrijft, of misschien braille!
Oud 01-09-2005, 21:20
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 01-09-2005 @ 21:16 :
alleen als je iets op je hand schrijft, of misschien braille!

ik denk trouwens dat er best dingen uit je hand zijn op te maken, over hoe oud je kan worden etc. etc. maar ik denk dat dat voor de topicstart(s)ter het beter is er niet vanuit te gaan dat de man gelijk had wat betreft die verliefdheid.

dit omdat ik denk dat je hand niet telkensveranderd van structuur, maar altijd hetzelfde is, dus kan je niet zien of iemand op dat moment verliefd is of niet.
Oud 01-09-2005, 22:59
haplo
haplo is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 31-08-2005 @ 08:23 :
Ja inderdaad, daar kun je ook een hele hoop uithalen. Op feestjes ga ik weleens voor de lol iedereens (vooral onbekenden) tenen lezen. (dat is geen grapje, dat kan echt) Ik haal wel een paar dingen uit de tenen die ik niet kan weten, maar ik moet toch echt de persoon zelf zien om het allemaal in een verband te kunnen zien, en veel karakter eigenschappen haal ik al uit de manier waarop de persoon over komt en zich gedraagt. Maar goed, zowel handlezen als tenenlezen kan echt. Ik vind het zelf eigenlijk niet eens zozeer een paranormaal iets. Het is eerder een alternatieve wetenschap. Ik denk dat er ook wel onderzoek naar gedaan is. Ik bedoel, dat moet te doen zijn, kijken of bepaalde handlijnen of vingerlengtes (excusez le mot) in verband staan met bepaalde karakter eigenschappen. Voor wie het niet geloofd zou ik zeggen: leen bij de bibliotheek een boek over handlezen en vergelijk het met jou eigen hand en karakter eigenschappen. Dat is de objectiefste manier om te kijken of het klopt...
Even daargelaten of handlezen werkelijk mogelijk is (wat mij betreft niet) is dat niet echt een objectieve methode om zoiets voor jezelf te testen. Als je het wilt geloven zorg je er toch wel voor dat het klopt en als je het niet wilt geloven zorg je wel dat het niet klopt.
Oud 02-09-2005, 18:32
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
haplo schreef op 01-09-2005 @ 23:59 :
Even daargelaten of handlezen werkelijk mogelijk is (wat mij betreft niet) is dat niet echt een objectieve methode om zoiets voor jezelf te testen. Als je het wilt geloven zorg je er toch wel voor dat het klopt en als je het niet wilt geloven zorg je wel dat het niet klopt.
Ja dat heb je altijd, je moet natuurlijk ook gewoon objectief zo'n boek gaan lezen en bekijken.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten