Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kinderen is iedereen tussen de 0 en 25. Daarnaast hebben we het ook over de opvoeders. (En nog heel veel meer) Vakken; pedagogiek, sociologie, onderzoeksmethode, opvoedingsondersteuning, filosofie, psychologie. Ik loop nu (1e jaar) stage op een basisschool. Gewoon bij een leerkracht. Het werkveld is heel breed. Je kan met kinderen maar ook met de opvoeders werken. Heb ff geen energie om meer te vertellen. Maar wat duidelijkere vragen is wel handig om op te reageren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik doe hbo pedagogiek (zit nu in het vierde jaar). Wat het is, is op veel sites van hogescholen die de opleiding aanbieden duidelijk omschreven, hetzelfde geldt voor: http://www.gobnet.nl/opleidingen/o060pex.htm .
Pedagogiek richt zich in eerste instantie op opvoeders (dat zijn over het algemeen dus volwassenen) en het gaat daarnaast natuurlijk erg over 'kinderen' (duh ![]() @TS: Als je specifieke vragen hebt, moet je ze maar laten weten, dan zal ik kijken of ik ze kan beantwoorden, een vraag als 'wat is het precies' is voor mij te ruim (bovendien zijn de hogeschoolsites (met name die van Fontys ) en de GOB-site ook aardig duidelijk, volgens mij). ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Toegepaste psychologie of pedagogiek? Spookyy | 4 | 14-01-2017 22:56 | |
Studeren |