Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik vind je ritme niet echt mooi. Opzich is het idee erachter goed, maar ik vind dat je het nog beter kan uitwerken. Ik heb niet echt het gevoel van een gedicht ofzo. ![]() Misschien kan iemand anders het beter uitleggen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de eerste keer dat ik hem las, las ik ipv 'begeven' begraven (nee, ik ben niet behoorlijk dislecties ofzo ![]() ik vind het wel knap dat je met zo weinig woorden zo veel kan zeggen, en vind echt mooie beeldspraken ![]() ik denk dat ik alleen de eerste zin (die 2 woorden) weg zou laten.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() overgens weet ik niet of het wel verstandig is om zoiets uit te breiden, je hebt nu een redelijk goede sfeer en beeldspraken die met elkaar kloppen, ik ben bang dat je er dan van die zinnentjes bij krijgt als de eerste regel (niet dat ik denk dat de TS niet beter zou kunnen want dat heeft ze bewezen) maar ik ben het met je eens dat het wat mist... (kort om: je zal wel weer geleik hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() denk dat SellaYoung wel tevreden is ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Deur naar mijn gedachten Choking Duck | 8 | 02-03-2007 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
laatste gedachten (voor het slapen) hajo | 2 | 15-03-2003 13:40 | |
Psychologie |
Eenzaam verdwalen in eigen gedachten kom7kom7mer | 10 | 24-08-2002 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leek een beetje rood...... en ik dacht dat het blozen was... Secreet | 6 | 12-12-2001 17:14 | |
Verhalen & Gedichten |
jouw gedachtes The one who I am | 4 | 29-10-2001 19:33 |