Oud 11-10-2005, 21:05
jojogirl21
jojogirl21 is offline
Wat moet je doen als je denkt dat je de ex van een goede vriendin van je leuk vind????
please help me!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2005, 21:11
Verwijderd
Masturberen terwijl je aan bush denkt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:12
Verwijderd
Ehm
hem meevragen voor een afspraakje?

Als de goede vriendin in kwestie een jaloerse trut is, zou je ook kunnen overwegen om van te voren even te overleggen met haar, vragen of ze bezwaar zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:13
Lente
Lente is offline
gewoon niet doen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:25
Signy
Signy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-10-2005 @ 22:12 :
Ehm
hem meevragen voor een afspraakje?

Als de goede vriendin in kwestie een jaloerse trut is, zou je ook kunnen overwegen om van te voren even te overleggen met haar, vragen of ze bezwaar zou hebben.
Ik vind die goede vriendin dan niet gelijk een jaloerse trut.
Als die ex van haar een serieuse ex was, maw ze hadden een serieuze relatie, dan zou ik niet daaraan komen.

Ik weet niet welke 'afspraken' de ts heeft gemaakt met haar vriendinnen. Als je hem echt leukleuk vind, praat dan eens met je vriendin erover.
Oud 11-10-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 11-10-2005 @ 22:25 :
Ik vind die goede vriendin dan niet gelijk een jaloerse trut.
Als die ex van haar een serieuse ex was, maw ze hadden een serieuze relatie, dan zou ik niet daaraan komen.
En waarom niet? Het is haar éx, niet haar vriendje. Ik neem aan dat het ook niet gisteren uit is gegaan, maar een tijdje terug.
De enige reden dat die vriendin het misschien erg zou vinden, is dat ze vindt dat haar ex geen nieuw vriendinnetje mag, en dan is ze zeker wel erg jaloers, of omdat ze bang is om haar ex weer tegen te komen, wat nogal aanstellerij is (behalve als die ex gevaarlijk is, ofzo, maar ik neem aan dat de TS geen relatie wil met een jongen die gevaarlijk is).
Daarbij vind ik het nogal bitchig om je vriendin te verbieden om een relatie aan te gaan met de jongen waar zij verliefd op is, alleen omdat je toevallig zelf ook ooit verliefd op die jongen was.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:42
Dude!
Dude! is offline
Uit respect niks doen.. kom op zeg, wat is nu belangrijker..
Oud 11-10-2005, 22:05
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Echte vriendinnen vinden elkaars exen niet leuk. Die hoor je al niet leuk te vinden als ze je vriendin pijn heeft gedaan / niet gelukkig heeft kunnen maken.

Dit is voor mij echt NOT-DONE
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:05
Optima
Optima is offline
het uit je kop zetten
Oud 11-10-2005, 22:06
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Correctie:

Die hoor je al niet leuk te vinden als hij haar pijn heeft gedaan/ niet gelukkig heeft kunnen maken.

voordat ik daarop afgerekend word.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:08
zeep007
zeep007 is offline
jezus christus.

Ik zeg; GA ERVOOR!

Ik heb in de ex va mijn beste vriendin "de ware gevonden". Woon al gezellig een jaar samen, en geniet er iedere dag van.
Heeft me weliswaar die vriendschap gekost, en tot op de dag geen spijt van gehad.

Mocht je vriendin er een gigantisch probleem van maken is het een egoďstische jaloerse trut.

Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
gaap? schreef op 11-10-2005 @ 22:42 :
Uit respect niks doen.. kom op zeg, wat is nu belangrijker..
Citaat:
het uit je kop zetten
wat niet doen

zometeen is hij de love of your life en dan luister jij naar Optima en gaap? wtf
Oud 11-10-2005, 22:11
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 11-10-2005 @ 23:09 :
wat niet doen

zometeen is hij de love of your life en dan luister jij naar Optima en gaap? wtf
prc!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:13
Optima
Optima is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 11-10-2005 @ 23:09 :
vooralsnog vind ik vriendschappen belangrijker dan de kans dat die FLIP de love of je life is. Flippen komen en gaan, maar vriendschappen blijven bestaan.
Oud 11-10-2005, 22:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Aan je vriendin vragen wat zij ervan vind.
Oud 11-10-2005, 22:20
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-10-2005 @ 23:13 :
vooralsnog vind ik vriendschappen belangrijker dan de kans dat die FLIP de love of je life is. Flippen komen en gaan, maar vriendschappen blijven bestaan.
Toch doet mij ervaring anders spreken. Daarbij komt, is dat een vriend of vriendin toch jouw ook het beste /geluk moet gunnen. Dus waar ligt de grens?
Hangt het dan af hoelang de relatie uit is? Hoe serieus het was?
Zoja, dan ben ik het gedeeltelijk met je eens.

Maar als het al lang uit of die vriendin allang een andere vriend heeft of hoe dan ook, ben ik van mening dat die vriendin het je dan moet gunnen. Hoe vreemd dat dan ook mag zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Oud 11-10-2005, 22:34
Verwijderd
In principe zou ik het niet doen, aangezien ik met mijn vriendinnen die afspraak gemaakt heb.

Maar goed, stel stel stel nou dat ik toch verliefd zou zijn op een ex, dan ligt het aan hoe serieus die relatie was, hoe hij haar behandeld heeft toen het uitging, hoelang het uit is en ik zou ook even met mijn vriendin praten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:40
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
er is een kans dat die flip de love of your life is.
Oud 12-10-2005, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jij minder naief was dan dat.. de meeste vriendschappen blijven helemaal niet bestaan. Ik denk dat er meer mensen zijn die 50 jaar een liefdesrelatie met dezelfde persoon hebben, dan mensen die 50 jaar een vriendschapsrelatie met dezelfde persoon hebben.

Daarbij, wat heeft het er mee te maken of die vriendschap gaat bestaan of niet? Je kunt best een relatie met iemand krijgen én een vriendschap bewaren. Tenzij die vriendin een jaloerse trut is, maar dat had ik al uitgelegd.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 08:48
Verwijderd
Eerst kijken of hij jou ook zo leuk vindt en als het wederzijds is dat gewoon vertellen aan je vriendin
Mijn ex was de beste vriend van een ex van mij. Maar toch zijn we 14 maanden bij elkaar gebleven en heb ik nog steeds wel regelmatig contact met die ene jongen (die dus mijn ex was voor mijn ex ) en ik geloof dat mijn ex en hij ook nog wel eens contact hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 09:31
Amma
Amma is offline
Niks.
Van exen van je vriendinnen blijf je af, ookal zijn ze nog zo leuk.
Waarschijnlijk komt daar alleen maar narigheid van.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 09:32
Yerli
Yerli is offline
Je kunt toch ook gewoon aan een vriendin vragen wat zij ervan vindt? Als ze er niks op tegen heeft, is er helemaal geen probleem! En als ze er wel wat op tegen heeft dan moet je gaan afwegen wat je belangrijker vindt.
Oud 12-10-2005, 10:27
Pixxa
Pixxa is offline
Maak het uit of die jongen een ex van je vriendin is?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:36
Verwijderd
In principe geldt uit=uit. Als de vriendin in kwestie niet meer verliefd is, is het vrij baan. Daarbij ligt het er natuurlijk wel aan hoe het uit is gegaan, maar als hij gewoon een lul is, wil je er zelf toch ook niks mee? Als ze gewoon niet bij elkaar pasten, tja, helaas. Dat betekent niet dat hij niet goed bij jou kan passen.
Juist als vriendschappen zo goed en belangrijk zijn, zouden ze elkaar toch zoiets gunnen? Het is begrijpelijk dat je het niet heel erg leuk vindt dat je ex iets met een ander heeft [small](hoewel ik me afvraag waarom je dat nog zo sterk zou voelen als je niet meer verliefd op hem bent, behalve als die ander een ongelooflijke doos is, maar dat is je vriendin toch niet?)[/small], maar om daar nou zo'n punt van te maken? Als je ziet dat je vriendin verliefd op hem is en hij op haar, dan denk je toch "Nou ja, hopelijk worden ze er gelukkig van"? Of ben ik nou zo raar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2005, 12:21
evanescence
evanescence is offline
tegen je vriendin zeggen dat je hem leuk vind en haar reactie afwachten....
niet achter haar rug om doen....die ervaring heb ik namelijk nooit liegen tegen je vriendinnen, vooral niet als het om exen gaat....dus gewoon eerlijk zijn....
Oud 12-10-2005, 12:22
Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb nu al.. 19 maanden ofzoiets met mijn vriend. Hij is de ex van mijn vriendin die ik al sinds de kleuterklas ken

Het ergste nog wel; ik had het min of meer voor ze geregeld Maarja, toen werden wij verliefd. Wel nadat het uit was hoor, die relatie tussen hun stelde ook bar weinig voor.

Ik zou zeggen.. praat met je vriendin. Deed ik ook, ik vroeg gewoon eerlijk of ze het erg zou vinden als ik met hem uit zou gaan. Eerst vond ze dat wel, maar dat werd al heel snel minder en toen gingen we dan ook uit. Whie ^^

Nouja, doen gewoon dus.
Oud 12-10-2005, 18:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt aan bepaalde dingen he. Of ze lang hebben gehad, of een van de twee nog echt met gevoelens van liefde/verdriet zit, of die vriendin snel jaloers is etc. Natuurlijk is het jouw leven, maar met dit soort dingen moet je echt wel rekening houden. Niet dat (als die jongen gek op je is, als.....) deze liefde ten koste gaat van je vriendschap he.
Oud 12-10-2005, 19:05
nietzijweer
nietzijweer is offline
2 dagen geleden zat ik erover te denken om dit topic aan te maken

Ik vond (en vind) ook de ex van een van mijn beste vriendinnen leuk. Ze zei al meteen dat ze liever niet had dat er iets tussen ons zou gebeuren. En daar hield ik rekening mee.
Wel leerde ik hem wat beter kennen en het klikte eigenlijk heel goed. Inmiddels belde ze me, dat ze zich eroverheen zou zetten, en het me zou vertellen als ze er toch problemen mee kreeg. Want aan de ene kant wilde ik dolgraag afspreken, maar aan de andere kant die vriendin absoluut niet kwetsen.
We hebben een goed gesprek gehad, waarin ze ook vertelde dat ze bang was dat ik hem zou kwetsen (ze vond me een "losbol") en het voelde voor haar gek omdat het niet was afgesloten.
(het was raar uitgegaan) Nu kon ik het ook begrijpen. Maar het is dus opgelost.
Ik kan je ook aanraden gewoon met haar te gaan praten en zien wat ze zegt.

(btw, die vriendin en hij waren een maand bij elkaar, en dat is nu een jaar geleden en zij maakte het uit)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
nietzijweer schreef op 12-10-2005 @ 20:05 :
2 dagen geleden zat ik erover te denken om dit topic aan te maken

Ik vond (en vind) ook de ex van een van mijn beste vriendinnen leuk. Ze zei al meteen dat ze liever niet had dat er iets tussen ons zou gebeuren. En daar hield ik rekening mee.
Wel leerde ik hem wat beter kennen en het klikte eigenlijk heel goed. Inmiddels belde ze me, dat ze zich eroverheen zou zetten, en het me zou vertellen als ze er toch problemen mee kreeg. Want aan de ene kant wilde ik dolgraag afspreken, maar aan de andere kant die vriendin absoluut niet kwetsen.
We hebben een goed gesprek gehad, waarin ze ook vertelde dat ze bang was dat ik hem zou kwetsen (ze vond me een "losbol") en het voelde voor haar gek omdat het niet was afgesloten.
(het was raar uitgegaan) Nu kon ik het ook begrijpen. Maar het is dus opgelost.
Ik kan je ook aanraden gewoon met haar te gaan praten en zien wat ze zegt.

(btw, die vriendin en hij waren een maand bij elkaar, en dat is nu een jaar geleden en zij maakte het uit)
OMFG. Ok, soms is een relatie met een ex van een vriend(in) wel flink not-done, maar als dat wijf een JAAR geleden een MAAND iets met dat joch heeft gehad, en het ook nog eens ZELF heeft uitgemaakt, dan heeft ze behoorlijk hard geen recht van spreken IMHO.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 15:12
Verwijderd
Ik kan wel begrijpen wat sarah zegt, maar toen een goede vriendin van mij met míjn ex zoende vond ik dat ook niet zo leuk zeg maar.

Zij snapte dat niet want ik voelde toch niks meer voor hem?
Als ik haar was geweest had ik het waarschijnlijk ook gedaan maar toch, het blijft kut. Gelukkig hebben ze niks samen gekregen want dat zou ik niet aan kunnen zien.

ot: Praat er met haar over.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 16:22
BananaSplit
BananaSplit is offline
Als je hem leuk vindt moet je het gewoon doen. Het leven gaat zoals het gaat dus als jij die jongen ok leuk zou vinden moet je dat gewoon zeggen. Ik zou wel vragen wat die vriendin van jou daarvan vind
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2005 @ 11:36 :
In principe geldt uit=uit. Als de vriendin in kwestie niet meer verliefd is, is het vrij baan. Daarbij ligt het er natuurlijk wel aan hoe het uit is gegaan, maar als hij gewoon een lul is, wil je er zelf toch ook niks mee? Als ze gewoon niet bij elkaar pasten, tja, helaas. Dat betekent niet dat hij niet goed bij jou kan passen.
Juist als vriendschappen zo goed en belangrijk zijn, zouden ze elkaar toch zoiets gunnen? Het is begrijpelijk dat je het niet heel erg leuk vindt dat je ex iets met een ander heeft [small](hoewel ik me afvraag waarom je dat nog zo sterk zou voelen als je niet meer verliefd op hem bent, behalve als die ander een ongelooflijke doos is, maar dat is je vriendin toch niet?)[/small], maar om daar nou zo'n punt van te maken? Als je ziet dat je vriendin verliefd op hem is en hij op haar, dan denk je toch "Nou ja, hopelijk worden ze er gelukkig van"? Of ben ik nou zo raar...
Lijkt mij ook. Tenzij je hebt afgesproken dat je van elkaars exen afblijft natuurlijk. Maar dan hoef je het hier ook niet meer te vragen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten