Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als die ex van haar een serieuse ex was, maw ze hadden een serieuze relatie, dan zou ik niet daaraan komen. Ik weet niet welke 'afspraken' de ts heeft gemaakt met haar vriendinnen. Als je hem echt leukleuk vind, praat dan eens met je vriendin erover. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige reden dat die vriendin het misschien erg zou vinden, is dat ze vindt dat haar ex geen nieuw vriendinnetje mag, en dan is ze zeker wel erg jaloers, of omdat ze bang is om haar ex weer tegen te komen, wat nogal aanstellerij is (behalve als die ex gevaarlijk is, ofzo, maar ik neem aan dat de TS geen relatie wil met een jongen die gevaarlijk is). Daarbij vind ik het nogal bitchig om je vriendin te verbieden om een relatie aan te gaan met de jongen waar zij verliefd op is, alleen omdat je toevallig zelf ook ooit verliefd op die jongen was. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() zometeen is hij de love of your life en dan luister jij naar Optima en gaap? wtf
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hangt het dan af hoelang de relatie uit is? Hoe serieus het was? Zoja, dan ben ik het gedeeltelijk met je eens. Maar als het al lang uit of die vriendin allang een andere vriend heeft of hoe dan ook, ben ik van mening dat die vriendin het je dan moet gunnen. Hoe vreemd dat dan ook mag zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Vriendschap is een illusie Vriendschap is een droom Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij, wat heeft het er mee te maken of die vriendschap gaat bestaan of niet? Je kunt best een relatie met iemand krijgen én een vriendschap bewaren. Tenzij die vriendin een jaloerse trut is, maar dat had ik al uitgelegd. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Somewhere Between Heaven and Saai! #260 TopDrop | 500 | 30-06-2008 02:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Liefde & Relatie |
ex wil me terug ~*kar*~ | 8 | 26-05-2005 15:27 | |
Seksualiteit |
Hoe belangrijk vind jij de ontmaagding? Mara | 55 | 22-08-2004 17:53 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Liefde & Relatie |
Leren kennen/ uitgemaakt fanatickje | 48 | 09-02-2003 13:21 |