![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ook een vriendje gehad waarmee ik ontzettende saaie sex had. Ik lag echt altijd te wachten tot hij klaar was. We deden het ook altijd met ik onder en hij boven. Nix aan na een tijdje. Ik kon er met hem niet zo goed over praten, maar hij was ook een beetje preuts, dus ik durfde niet zo goed andere dingen voor te stellen. Na een tijdje ging het helemaal niet meer en is het uitgegaan, nu heb ik een vriendje die alles, maar dan ook alles wil doen. Ik wist echt niet wat me overkwam de eerste paar weken (nu soms nog steeds niet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hahaha wat droog! Maja als je het plafond kunt bestuderen is het wel minder saai hè? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vriend dr op en dr af en dat was het ![]() ach ja, ik heb het goed in bed gelukkig ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey mensjes alvast tjhanx voor the tips, t is niet zo saai dat k alleen t plafon lig te bestuderen mag ook wel eens bovenop, en dat soort onzin, maar wil wat superorigeineels, slagroom vind ik wel heel erug lekker ............................. is maybe wel een ideetje, nou k zie m morguh weer, ik haal de slagroom en voor meer tips ............................. kom maar op!!!!!!!!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als de sex na een half jaar al saai word lijkt t me niet dat jullie een diepgaande relatie hebben.... en zo moelijk is dat toch niet....gwoon beetje lol hebben tussen de lakens. met standjes. eetbare massage olie-en. condooms met ribbeltjes. condooms met vreemde vormpjes. etc etc |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ff terug op het onderwerp. begint hij het niet saai te vinden. het zou mij als jongen ook vervelen, een half jaar het zelfde. als je nou eens duidelijk maakt dat jij es wat anders wil mischien dat hij dat ook al lang wil maar gewoon niet duft te zeggen sterkte en veel plezier morgen ![]()
|
Trein-ski?
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |