Oud 06-10-2005, 19:19
Benteknol
Benteknol is offline
en zoja wat vond je er van ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2005, 19:44
freyk
freyk is offline
Ik heb ervaring met beta 1 van IE 7.
En het enige wat ik je kan zeggen is, dat het al een béétje op de andere huidige browsers begint te lijken.

In iedergeval, post aub verder in [centraal] webbrowsers.

Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:00
M@rco
M@rco is offline
Ja, en ik vraag me af waarom ze de interface zo hebben verkracht. Hopelijk verandert dat nog in een latere versie, denk het eigenlijk wel.
Oud 06-10-2005, 20:05
Verwijderd
waarom zou het boeien hoe MSIE7 eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:25
Verwijderd
Nee, want ik zie niet in waarom ik van Opera af zou stappen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
mrboot schreef op 06-10-2005 @ 21:25 :
Nee, want ik zie niet in waarom ik van Opera af zou stappen.
Hoeveel redenen wil je hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 21:03
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
********** schreef op 06-10-2005 @ 21:36 :
Hoeveel redenen wil je hebben?
veel

ontopic: nee ik heb geen ervaring, maar het scheint dat het de meeste gebreken heeft weggewerkt?
edit:
hier kan je de nutteloze discussie ook voeren: http://forum.scholieren.com/showthre...79956&perpage=
ik bedoel maar
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 10:28
J-roenn
J-roenn is offline
stond een stuk in de PCM, maar volgens mij hebben ze gewoon alle handige zooi uit firefox en opera gehaald en overgoten met een micro$oft sausje....

ik blijf iig bij firefox
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 12:40
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
freyk schreef op 06-10-2005 @ 20:44 :
In iedergeval, post aub verder in [centraal] webbrowsers.
Ik vind dat af en toe een apart topic over een nieuwe versie wel kan, dat is iets anders dan supportvragen die betrekking hebben op een browser.
Oud 07-10-2005, 15:26
freyk
freyk is offline
Offtopic:
@Manuzhai
Ff een quote'tje uit [belangrijk] Centrale topic
Citaat:
Wat zijn centrale topics?
Centrale topics zijn exclusieve topics over een populair algemeen onderwerp. Exclusief omdat er geen andere topics over hetzelfde onderwerp gepost mogen worden; alle vragen/discussies over het onderwerp moeten in het centrale topic gepost worden.
Als je nu deze topic niet sluit, dan zie ik het nut niet meer van centrale topics.
Oud 07-10-2005, 15:46
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
freyk, wat een mongool ben je ook
ieder regel heeft zo zn uitzondering.
"Als je nu deze topic niet sluit, dan zie ik het nut niet meer van centrale topics."

Wtf boeit jou dat, ga huilen ofzo

Voor de rest, waar kan je de nieuwe IE vinden? of is dat nog niet legaal?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:28
Verwijderd
ik voorzie een kort leven van dit topic aangezien er weinig discussie is en de topic start erg magertjes.

De screenshots die ik van IE7 heb gezien zijn niet mijn smaak. Heel IE7 is naar mijn idee 'te weinig, te laat'. Echt innovatieve features heb ik nog niet gelezen (features die dus nieuw zijn en niet eerder gezien in Opera of Firefox).

De 'tabs' zijn naar mijn idee achterhaald. Multiple Document Interface (MDI) zoals Opera is naar mijn idee nog steeds het beste om mee te werken. Je moet wel een 'power user' zijn om er goed mee overweg te kunnen.

Standaarden ondersteuning is nog steeds brak.

De nieuwe features in IE7 komen op mij over als 'been there, done that'.

Nee, geef mij maar een echt innovatieve browser zoals Opera.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:03
freyk
freyk is offline
Ach, als iedereen met zijn favo browser hier ligt te spammen, doe ik het ook maar.
(ik hield me nog, in mijn eerste post, netjes)

Geef mij maar een browser die ik zelf mag instellen en extensions mag installeren die ik graag gebruik. -> mozilla firefox
Ik hoef geen browser waar al tig dingen inzitten, die ik niet gebruik en deze opties niet kan verwijderen -> opera.

Offtopic:
@Dre
Nou, voor een release topic vind ik dit echt geen uitzondering.
Ach ja, als het toch in de toekomst mag, dan kan je van me nog wel een paar topics verwachten.
(mag beta's ook??)

Laatst gewijzigd op 08-10-2005 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:50
Verwijderd
@freyk
Het topic gaat over wat ik van IE7 vind. Het topic gaat niet over 'je favoriete browser'. Ik heb nog enigzins geprobeerd wat 'argumenten' aan te halen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 14:04
Enlightenment
Enlightenment is offline
@iedereen: lief zijn voor freyk.
@freyk: kop houwe

Het boeit mij niks hoe goed of hoe slecht IE7 is. Het enige wat voor mij belangrijk is, zijn de mogelijkheden die IE7 heeft met betrekking tot webstandaarden. Dat bepaalt (helaas) tot hoever developers kunnen gaan bij het designen van websites voor een breed publiek. Ik ben enorm gefrustreerd over het antieke IE6 wat CSS1 support zelfs tever vindt gaan. En al die klote bugs erom heen. Als IE7 nu flink wat developer toys gaat ondersteunen kunnen die eindelijk eens breed gebruikt worden.

Maar ik hoorde al dat IE7 geen XML+XHTML mimetype ondersteunt. Pfff..

Ik snap dat dus niet. Ze kunnen toch een team van honderd devs inschakelen en het hele rattenplan implementeren? Geld zat toch? Firefox doet het met een handjevol devs in hun vrije tijd, waarvan sommigen er een baan naast hebben. I mean, kom op... zwem je in het geld kun je nog geen béétje browser maken. Zucht.
Oud 08-10-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 08-10-2005 @ 15:04 :
@iedereen: lief zijn voor freyk.
@freyk: kop houwe
Gelukkig ben jij geen Beheerder / FB(+) meer, dus hoef ik me er niet aan te houden

Citaat:

Het boeit mij niks hoe goed of hoe slecht IE7 is. Het enige wat voor mij belangrijk is, zijn de mogelijkheden die IE7 heeft met betrekking tot webstandaarden. Dat bepaalt (helaas) tot hoever developers kunnen gaan bij het designen van websites voor een breed publiek. Ik ben enorm gefrustreerd over het antieke IE6 wat CSS1 support zelfs tever vindt gaan. En al die klote bugs erom heen. Als IE7 nu flink wat developer toys gaat ondersteunen kunnen die eindelijk eens breed gebruikt worden.

Maar ik hoorde al dat IE7 geen XML+XHTML mimetype ondersteunt. Pfff..
Daar ben ik het helemaal mee eens, als mede-websitebouwer. Echter, de gemiddelde gebruiken interesseerd het helemaal niks. Die wil een mooi programma, wat 'altijd werkt'. Ik denk dat voor deze groep lusers IE7 een mooie browser kan zijn. De de 'power users' is denk ik Firefox te doen. Ben je über-user dan kan je niet (meer) zonder Opera.

Oeps, ga ik toch weer andere browsers promoten...
Citaat:

Ik snap dat dus niet. Ze kunnen toch een team van honderd devs inschakelen en het hele rattenplan implementeren? Geld zat toch? Firefox doet het met een handjevol devs in hun vrije tijd, waarvan sommigen er een baan naast hebben. I mean, kom op... zwem je in het geld kun je nog geen béétje browser maken. Zucht.
Ach ja, monopolie heet zoiets. Het is nooit goed (voor de 'markt') dat één bedrijf bijna een monopolie heeft op een gebied. Hierdoor stopt de ontwikkeling/vooruitgang van de aangeboden dienst/product. En als er dan iets nieuws komt, is het afgekeken van de 'concurrent'.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 15:31
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
eddie schreef op 08-10-2005 @ 15:40 :
Gelukkig ben jij geen Beheerder / FB(+) meer, dus hoef ik me er niet aan te houden
Natuurlijk wel, als erelid verdien ik respect.
Citaat:
Daar ben ik het helemaal mee eens, als mede-websitebouwer. Echter, de gemiddelde gebruiken interesseerd het helemaal niks. Die wil een mooi programma, wat 'altijd werkt'.
Ik denk dat het juist in het belang is van de doorsnee gebruiker dat alle websites het 'gewoon doen' bij de browser naar keuze. Het is niet in het belang van de consument dat het onenigheid bestaat over standaarden en de ene browser wel werkt en de ene problemen geeft. Je wilt een level playing field; websites die gewoon werken, welke (moderne) browser je ook gebruikt. DVD- en DVD+ is ook niet in het belang van de consument, en zo zijn er wel meer dingen.

Het is alleen niet iets waar de gebruiker zich mee bezighoudt. Die verwacht dat mensen zoals wij dat op een correcte manier afhandelen, zodat het voor hen goed werkt. En zo wil ik dat ook zien. Het probleem is dat webdevelopers erg in de kou zijn gezet door microsoft. IE6 is antiek en IE7 zal een spoedklus worden met alle gevolgen van dien.
Citaat:
Ben je über-user dan kan je niet (meer) zonder Opera.

Citaat:
Ach ja, monopolie heet zoiets. Het is nooit goed (voor de 'markt') dat één bedrijf bijna een monopolie heeft op een gebied. Hierdoor stopt de ontwikkeling/vooruitgang van de aangeboden dienst/product. En als er dan iets nieuws komt, is het afgekeken van de 'concurrent'.

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten