Advertentie | |
|
![]() |
|
boosaardig_secreet@hotmail.com
als je wilt praten...weet niet of het veel veranderd maargoed... mag niet chatten hier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoezo lelijk? Ik heb je foto gezien in de foto-topic en jij bent niet lelijk. Wat je daar doet met die strepen vind ik vaag, maar dat staat los van hoe je er natuurlijk uitziet. Pijn? Lichamelijk of vooral geestelijk? Doel je hiermee op het verdriet? Waarover dan? Als je wilt, kun je me mailen op ********81@yahoo.com ![]() |
![]() |
|
zie
je mag dan misschien wel allemaal zijn maar bekijk het van deze kant je bent teminste niet alleen er zijn mensen die je willen helpen mensen die er willen zijn voor jou al heb je pijn en verdriet wij zijn hier om je wonden te verzorgen wij zijn hier om je te laten uithuilen op onze schouder en als je sterft, sterft er van ons allen een stuk mee dees mag misschien allemaal dom klinken vooral omdat ik je absoluut niet ken maar dat hoeft ook niet ik weet hoe het allemaal voelt en daarom ben ik er voor je je mag me altijd mailen of zelfs adden op msn: the_blackmystery@hotmail.com |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat ben ik? Fayelinde. | 7 | 13-06-2006 15:12 | |
Liefde & Relatie |