Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou er achter proberen te komen waar hij regelmatig op stap gaat.. Als je dat weet is het een stuk makkelijker om hem aan te spreken, vooral als je wat drank op hebt..
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goede tip, niks is aantrekkelijker als een half bezopen meisje dat je de liefde verklaart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mag ik zeggen dat ik het heel puberaal vind? het wil niet zeggen dat ik het stom vind ofzo, ik vind het wel grappig...en het mag op jou leeftijd...ik heb et zelf ook gehad...
ehm advies...eh...schrijf hem een briefje ofzo waarin je alles uitlegt en dat jem niet durft aan te spreken ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() http://forum.fok.nl/showtopic.php/430634/1/100
|
*zucht*
Heerlijk puberaal topic dit. je wilt dus duidelijk wel wat meer contact met die jongen dan nu. Doe het dan maar niet via anderen. Een vriendin laten informeren over zijn wederzijdse liefde voor jou is misschien wel het meest puberale en idiote wat je kan doen. Helemaal als hij ouder is. Ik denk niet dat hij zoiets kan waarderen. Forceer niks. Je MOET niks. Als je het echt een leuke jongen vind moet je hem op een subtiele wijze laten merken dat je hem leuk vind. Idd, probeer het via een smsje naar z'n mobiel. Zodra je hem al eens via een non verbaal communicatiemiddel heb bereikt is een portaal geopend voor een gesprek. Toon interesse. Maak een gesprek aan. Vraag wat hij het komende weekend voor plannen heeft. Of ie 'die ene leuke film in de bios' al heeft gezien. Spreek wat af voor komend weekend. Leer hem ondertussen wat beter kennen op msn. Klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien is het een idee voor kaasstaafje om zijn MSN-adres te pakken te krijgen, als hij die heeft. Dan kan je op een luchtige manier kennis met elkaar maken. Hij zal er echt niet raar van opkijken al jij hem toevoegd. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |