Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 20:42
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Jajaja, een klaagverhaal, als je dat irritant vindt (zoals ik meestal) lees dan vooral niet door, (aub ook als je alleen maar nare opmerkingen gaat maken, ik wil alleen maar een beetje medeleven)

Waarom ben ik een stomme doos? Nou om de volgende reden(en ;-)):

Ik ben al 2 maanden (3?) verliefd op een jongen hier op school, (ik=16, hij=17 of 18) en inmiddels weet ie dat ook wel, wat wel moet, want kinderen uit mijn klas zijn zo vriendelijk geweest dat hem mede te delen, verschillende zelfs, meerdere malen. Vandaag hebben er weer 2 op het bord geschreven Renée hartje Sharif . Ik schaam me dood, want wat moet die jongen wel van me denken? Als ik hem zie gedraag ik me als een hyperventilerend huppelkutje, krijg ik de slappe lach als ik met anderen ben, ik spreek hem niet aan, doe alsof ik m niet zie , en kan vervolgens wel om mezelf janken omdat hij DAAR staat en niet HIER (bij/op mij ). En omdat ik altijd diegene ben die het zo stom vindt als mensen via via gaan informeren of jongen-meisje/andersom leuk vinden, en niet direct op elkaar afstappen zonder al dat gedoe eromheen. Maar zelf durf ik het dus ABSOLUUT niet.
Aan het begin van mijn ontluikende liefde voor deze persoon was ik zeer zeker van plan hem aan te spreken, en 'het' te gaan vertellen, ik heb meerdere malen op het puntje gestaan, maar doen, ho maar. Nee, inplaats daarvan val ik half flauw door mijn knieën op de grond zodra hij weg is en begin ik te gillen en te trillen als een hysterische fan. Het is echt heel-erg. En het zal-er-allemaal-wel-bij-horen en bla die bla, maar dat heb ik dus TELKENS OPNIEUW! Wordt ik niet verliefd op iemand bij me in de buurt en doe ik niks, dan wordt ik wel verliefd op een of andere filmster. Dan gaat het er even niet om de vraag of dat verliefdheid is, liefde, of een 'crush', het gaat erom dat ik precies het tegenovergestelde doe van wat ik wil doen.
En wat is nu naast dat alles het nare...ik voel me verdrietig en mislukt als ik hem zie. Aan de ene kant voel ik de kick van het verliefd zijn, aan de andere kant een enorme pijn vanbinnen dat ik niks doe (en inmiddels ook niet meer zou weten wat te doen omdat ik zo lang gewacht heb), en het doet echt zo veel pijn.

Ik heb het idee dat hij i.i.g geen stappen gaat ondernemen, niet zozeer omdat hij niks in mij ziet, maar omdat hij uiteraard van mij mag verwachten (en terecht!) dat ik hem aanspreek (IK ben toch verliefd op hem!), en dat het voor mij gewoon té laat is. Ik kan nu toch moeilijk nog aankomen met met ja wat?!
En dan voel ik me toch wel zo stom, zo stom. Bah. Altijd hetzelfde gedoe. Ik krijg mezelf er maar niet uit. Ik wil nooit meer verliefd worden, ik ben al zo vaak verliefd geweest, zo vaak en nog nooit heb ik mogen voelen dat het wederzijds was. Ik snap ook heel dat fijne van verliefdheid niet, en ik snap ook niet hoe andere mensen dat allemaal zo makkelijk doen.

Ik moet het even kwijt..
Oud 24-11-2003, 20:43
kevertje84
kevertje84 is offline
sjeeje wat een verhaal...
Oud 24-11-2003, 20:45
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik heb best wel medelijden met je nou.....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:12
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 24-11-2003 @ 21:43:
sjeeje wat een verhaal...
jah beetje lang he ach ja mijn stortvloed hield maar niet op. (en als ik niet moest afwassen was ik ook niet gestopt maar dan was ik ook alleen maar dieper in de 'ellende' weggezakt uhm ja laat maar)
Oud 24-11-2003, 22:31
Drizzt
Drizzt is offline
He, dit staat op ook op FOK!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:40
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik zou er achter proberen te komen waar hij regelmatig op stap gaat.. Als je dat weet is het een stuk makkelijker om hem aan te spreken, vooral als je wat drank op hebt.. , drank werkt namelijk drempel verlagend dus durf je sneller op hem af te stappen... Bovendien zijn er dan ook geen irritante schoolgenootjes bij... Succes!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 24-11-2003 @ 23:40:
Ik zou er achter proberen te komen waar hij regelmatig op stap gaat.. Als je dat weet is het een stuk makkelijker om hem aan te spreken, vooral als je wat drank op hebt.. , drank werkt namelijk drempel verlagend dus durf je sneller op hem af te stappen... Bovendien zijn er dan ook geen irritante schoolgenootjes bij... Succes!

Goede tip, niks is aantrekkelijker als een half bezopen meisje dat je de liefde verklaart
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 05:48
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Dat zeggen er wel meer maar dat is gewoon niks voor mij. Mij+drank is zeer slechte combinatie. Ik wordt er letterlijk ziek van, al is het maar een beetje. En ik ga nooit uit, vink niet leuk. Weet wel waar hij sport. (wel heel toevallig als ik daar binnen kom lopen terwijl ik zelf al ergens anders sport)
Oud 25-11-2003, 09:09
Verwijderd
mag ik zeggen dat ik het heel puberaal vind? het wil niet zeggen dat ik het stom vind ofzo, ik vind het wel grappig...en het mag op jou leeftijd...ik heb et zelf ook gehad...

ehm advies...eh...schrijf hem een briefje ofzo waarin je alles uitlegt en dat jem niet durft aan te spreken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 09:28
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
*foei FOOIJDONK geen nare opmerkingen maken

dat wou ze nie hebben*

wat kun jij goed een titel bedenken!!
Oud 25-11-2003, 10:20
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 25-11-2003 @ 10:28:
*foei FOOIJDONK geen nare opmerkingen maken

dat wou ze nie hebben*

wat kun jij goed een titel bedenken!!
Ik nomineer jou voor de post-van-de-dag-award
Oud 25-11-2003, 10:27
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 24-11-2003 @ 23:31:
He, dit staat op ook op FOK!
jah!
http://forum.fok.nl/showtopic.php/430634/1/100
Oud 25-11-2003, 10:51
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Probeer anders *al ist maar via via* aan zijn nr te komen.
En sms hem.
Over de sms durven sommige mensen veel meer.
Of anders zijn email/msn?
Suc6
Oud 25-11-2003, 12:16
Big Boi
Big Boi is offline
*zucht*

Heerlijk puberaal topic dit. je wilt dus duidelijk wel wat meer contact met die jongen dan nu. Doe het dan maar niet via anderen. Een vriendin laten informeren over zijn wederzijdse liefde voor jou is misschien wel het meest puberale en idiote wat je kan doen. Helemaal als hij ouder is. Ik denk niet dat hij zoiets kan waarderen.

Forceer niks. Je MOET niks. Als je het echt een leuke jongen vind moet je hem op een subtiele wijze laten merken dat je hem leuk vind. Idd, probeer het via een smsje naar z'n mobiel. Zodra je hem al eens via een non verbaal communicatiemiddel heb bereikt is een portaal geopend voor een gesprek.

Toon interesse. Maak een gesprek aan. Vraag wat hij het komende weekend voor plannen heeft. Of ie 'die ene leuke film in de bios' al heeft gezien. Spreek wat af voor komend weekend. Leer hem ondertussen wat beter kennen op msn.

Klaar.
Oud 25-11-2003, 12:17
Hyphen
Hyphen is offline
snik.. dat heb ik nou ook altijd.. snik..
Oud 25-11-2003, 13:54
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Kusje!
Voor het medeleven
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 13:57
Verwijderd
Ik ben het volledig met BLA!M eens, zo zou ik het ook aanpakken. Een sms ofzo sturen met 'hey, ik vind je leuk' of jezelf volgieten met drank en hem in die toestand de liefde verklaren is echt vreselijk not-done, in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 25-11-2003 @ 14:57:
Ik ben het volledig met BLA!M eens, zo zou ik het ook aanpakken. Een sms ofzo sturen met 'hey, ik vind je leuk' of jezelf volgieten met drank en hem in die toestand de liefde verklaren is echt vreselijk not-done, in mijn ogen.
Waar zie jij dat ze zich vol moet laten gieten met drank? Denk eens na man, daar zit niemand op te wachten. Nogal logisch lijkt me. Je hoeft je echt niet helemaal lam te zuipen om het drempel-verlagende-effect te bereiken.

Maar misschien is het een idee voor kaasstaafje om zijn MSN-adres te pakken te krijgen, als hij die heeft. Dan kan je op een luchtige manier kennis met elkaar maken. Hij zal er echt niet raar van opkijken al jij hem toevoegd.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:03
Verwijderd
ach... kind toch
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef op 25-11-2003 @ 16:29:
Waar zie jij dat ze zich vol moet laten gieten met drank? Denk eens na man, daar zit niemand op te wachten. Nogal logisch lijkt me. Je hoeft je echt niet helemaal lam te zuipen om het drempel-verlagende-effect te bereiken.
Ik ben dus van mening dat ze zich níet vol moet gieten met drank om zo'n effect te bereiken, ik zei dit naar aanleiding van dit:

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:15
hi
hi is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-11-2003 @ 14:57:
Citaat:

Maar misschien is het een idee voor kaasstaafje om zijn MSN-adres te pakken te krijgen, als hij die heeft. Dan kan je op een luchtige manier kennis met elkaar maken. Hij zal er echt niet raar van opkijken al jij hem toevoegd.
Volgens mij heeft hij het van onderstaande reactie eerder in het topic en overdrijft hij het?

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:23
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:

Had ik ook al bedacht en zou ook wel kunnen, maar die jongen heeft volgensmij geen msn, heb allang opgezocht, en als ie t al zou hebben is t zo'n tiep dat heel andere dingen doet en zich niet zo interesseert voor uitgebreide msngesprekken en dus nooit online komt.
Oud 25-11-2003, 21:24
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Tis ook een enorme lanterfanter volgensmij.
Reageren

Regels voor berichten