Oud 12-06-2006, 23:46
AJKwak
AJKwak is offline
Hallo,

mijn harde schijf is vandaag nogal vol gelopen. In de map c:\documents and settings\mijn gebruikersnaam\local settings\geschiedenis\history.ie5\mshist012006060520060612 een bestand index.dat van 4 gigabyte dat hiervoor de oorzaak is. Ik kan dit met een ander programma wel zien, maar met windows verkenner slaag ik er niet in in de map geschiedenis (en de achterliggende mappen history.ie5\mshist012006060520060612) te komen om dit bestand te verwijderen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik ben huiverig om de hele map geschiedenis te verwijderen, of kan dit gewoon? Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 23:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2006, 00:13
Enlightenment
Enlightenment is offline
Delete gewoon alles in de geschiedenis map (niet de map geschiedenis zelf). That should do it.

En switch eens naar NTFS. (en eventueel ook Firefox)
Oud 13-06-2006, 07:03
freyk
freyk is offline
En als je het handmatig niet durft te verwijderen, bestaan er genoeg cleanupprogramma's, bv Crap Cleaner slim-versie (is zonder adware)
Oud 13-06-2006, 19:23
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 13-06-2006 @ 01:13 :
Delete gewoon alles in de geschiedenis map (niet de map geschiedenis zelf). That should do it.

En switch eens naar NTFS. (en eventueel ook Firefox)
Maar hoe kan ik de bestanden in die map dan verwijferen, want ik kan juist de submappen in de map geschiedenis niet vinden (zie openingspost)?

Citaat:
freyk schreef op 13-06-2006 @ 08:03 :
En als je het handmatig niet durft te verwijderen, bestaan er genoeg cleanupprogramma's, bv Crap Cleaner slim-versie (is zonder adware)
Heb ik geprobeerd, maar krijg het bestand er niet mee weg.

EDIT: heb het weten te verwijderen m.b.v. andere software, bedankt voor de hulp beiden.

Laatst gewijzigd op 13-06-2006 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 00:51
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je in Extra > Mapopties wel onzichtbare bestanden weergeven ingeschakeld? En ook de optie "hide operating system files" uitgeschakeld, hoe dat ook in het NL mag heten. Tip: er staat (aanbevolen) achter.
Oud 14-06-2006, 18:12
AJKwak
AJKwak is offline
Had ik gedaan ja, maar desondanks kwam ik er niet in. Maar goed probleem is opgelost dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten