![]() |
|
Verwijderd
|
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 18 FINALE - GEEN GEZEIK, HET GAAT HIER OM DE MOERDIJK Uitslagen OMFG PWNT! Ronde: Metal 26 - Carn 23 Metal eindigt als derde, Carn als vierde. Korte introductie en informatie over de wedstrijd. ![]() En dan nu het moment waar iedereen op heeft gewacht, de enige reden dat Rutger nog leeft, ja mensen, ik citeer Francois Boulanger: DE FINALE! Noord tegen Zuid. Noord: cha0s ![]() Rechtstreeks uit 010. Ons aller cha0s, voor de 1337-personen die allang vergeten zijn hoe het is om n00b te zijn is dat natuurlijk gewoon Mark. Plaatste zich voor de finale door Carn met een uiterst respectabel verschil van 17 stemmen te pwnen. "Deutsche Autobahnführers winnen zoiets toch wel." zei Mark voor aanvang van de wedstrijd, waarmee hij duidelijk maakt dat hij de kansen van Zuid hoger in schat. Zuid: Ufke ![]() Rechtstreeks uit 040. Ons aller Ufke, voor de 1337-personen die allang vergeten zijn hoe het is om n00b te zijn is dat natuurlijk gewoon Roel. Voor de mensen die extra 1337 zijn is het Jochem. Plaatste zich voor de finale door Metal met een verschil van 7 stemmen te pwnen. "Winnen is zó voor het gewone volk." zei uw Deutsche Autobahnführer, waarmee hij duidelijk maakt dat hij de kansen van Noord hoger in schat. Populairste Muziekforummer 2006 finale: cha0s - Ufke Kies je favoriete forummer. De winnaar mag zich Populairste Muziekforummer 2006 noemen. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs, want dit is teh finale, sho som restecp. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
*hoofdbonkend*
Maar ik ga voor cha0s omdat stiekem irl lol op voorgaande meetings toch voorgaat op fbstatus (tenzij het Roxy zou zijn, maar zij is <33). + er loopt nog een dreigement voor me over draaischijven waar ik onderuit moet zien te komen. Overigens Ufke, Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|