![]() |
|
Omdat ik net deel 20 vol maakte
![]() OT: Voel me geweldig ![]() en ik moet hem dus níet op onzin gaan plaatsen, want dat werkt niet ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en toch is het vreemd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar jullie vertellen hier nu hoe het gaat, niet hoe je je voelt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Eeeeh. Nou, ik voel me uitstekend op relationeel gebied, al is er van een relationeel gebied niet speciaal sprake. Of nou, misschien een beetje. Het is de raarste situatie ooit, het is de vetste situatie ooit en ik adoreer hem en wil zijn innerlijke lachlijn aflikken. Euh, hm, nevermind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT : Ja ehm. Gaat wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben het met Dusjcrib eens, ookal mag dat helemaal niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TERING, volgens mij delen wij een gedachte, want dit is al de vierde keer vandaag, dat ik denk "even mijn telefoon checken" of "even vragen of hij file heeft" en dat hij op DAT moment smst. MIJN HOOFD, GA WEG, GET OUT, BEAT IT!
Laatst gewijzigd op 07-12-2005 om 16:13. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En waarom mag je het niet met me eens zijn? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Daarom. en omdat ik al iemand anders wil.... Hoewel ik daar niet meer zo zeker van ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En en en.. niet denken maar doen, of euh.. afwachten, en niet zo non-argumenteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is anders toch echt de topictitel ![]()
||
Citaat:
![]() Doen.. tsja, als het aan hem ligt beginnen we een sexrelatie. Tekorten he ![]() Toch zit ik zo niet helemaal in elkaar ![]()
||
Citaat:
![]() Zo'n jongen komt nog wel. ![]() Maar hoe lang moet je nog wachten?!
||
Citaat:
Het is fijn als iemand je begrijpt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Saai, niks.
||
Citaat:
![]() ![]() OT: vandaag was erg gaaf, voel me nu geloof ik helemaal thuis daar, best vreemd, maar ook erg fijn ![]() En morgen weer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hmz... Hij doet nu wel weer wat liever, maar het gaat nog niet soepel. Verder word ik gek van al mn gedachten en de daarbij horende hoofdpijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje jammer dat t bij jou nog steeds niet echt lekker gaat. Maar er zal voor jou ook vast nog wel een periode aankomen dat t allemaal beter gaat. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Algemeen Spamtopic op DK Verwijderd | 102 | 14-04-2007 13:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #22 Dragon_Fly | 498 | 03-01-2006 11:35 |