Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Druk op Start -> Uitvoeren en typ in 'regedit' (zonder de quotes). Ga dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en verwijder de urls die je wilt. Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade tengevolge deze actie door de gebruiker |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voordat ik kabel had, hadden we internet via CompuServe, denk dattut daar aan ligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Even je browser afsluiten, weer regeditten, browser opstarten en ff checken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is toch best moeilijk. In dat register staat niet bijzonder veel; alleen importeren en exporteren ensow. |
![]() |
|
Klik boven in beeld op "Extra", dan op "Internet-Opties...", dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK.
Als er geen menu "Extra" of geen optie "Internet-Opties..." bestaat, ga dan naar "Beeld" en naar "Opties" en dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK. Zo, voor als je weer online komt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yo, ik heb die ook geprobeerd, er staat als je alles doet zoals je het zegt
° standaard en alle urls die ik sinds geschiedenis wissen heb geprobeerd, ma die url gaan wel weg, ma die voor ges wissen blijven dus in het geheugen staan ps: ik ben nie zo blond als de vorige dumbass ma ik vind het toch ook nie. moet ik die standaard verwijderen ofzo? let me know tnx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|